دسته بندی ها

1 می 2024

با دویست و هفتاد و دومین قسمت از مجموعه پیشنهاد فیلم آخر هفته (272) DLfars برای آخر هفته، همراه شما عزیزان هستیم. در این عنوان ، هر هفته به معرفی چند فیلم برتر که حتما باید دیده شوند، از نگاه DLfars می‌پردازیم و آن‌ها را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم. ممکن است شما نیز برخی از این فیلم ها را دیده باشید و یا حتی اسم بعضی از آن‌ها را نشنیده باشید! در هر صورت تمامی فیلم هایی که معرفی می‌شوند، از نگاه DLfars، عناوین فوق العاده جذابی هستند. در ادامه به معرفی چند فیلم پیشنهادی DLfars برای آخر هفته شما می‌پردازیم، همراه ما باشید.


پیشنهاد فیلم آخر هفته


فیلم Humane 2024

خلاصه داستان فیلم Humane 2024: داستان فیلم Humane 2024 که تنها چند ماه پس از فروپاشی اکولوژیکی جهانی که رهبران دنیا را مجبور به اتخاذ تدابیر شدید برای کاهش جمعیت زمین کرده است رخ میدهد. یک روزنامه‌نگار تازه بازنشسته از فرزندانش برای صرف شام دعوت می‌کند تا قصد خود را برای ثبت نام در برنامه جدید اتانازی کشور اعلام کند. اما وقتی نقشه پدر به طرز وحشتناکی به هم می‌ریزد، تنش‌ها شعله‌ور شده و هرج و مرج در میان فرزندانش پدیدار می‌شود…


01


درباره فیلم Humane 2024

فیلم Humane 2024، یک فیلم ترسناک، عملی تخیلی، هیجان انگیز و معمایی محصول سال 2024 کشور کانادا به کارگردانی کیتلین کراننبرگ (Caitlin Cronenberg) میباشد که توسط سه کمپانی‌ Victory Man Productions و Téléfilm Canada و Ontario Creates تولید شده است.

فیلمنامه فیلم Humane 2024 را نیز مایکل اسپاراگا به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون جی باروشل، امیلی همپشایر، پیتر گلگر، انریکو کولانتونی، سباستین چاکن، آلانا بیل، سیرنا گولامگاوس، پارک یونی، مارتین روچ، فرانکی فرانسوا، جوئل گاگن، بلسینگ آددیجو، ناتالیا گریسیوس، یانا مک اینتاش، تارا اسپنسر نیرن و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Humane 2024 اولین بار در تاریخ 26 آوریل سال 2024 میلادی توسط کمپانی‌‌ IFC Films در سینماهای کشور آمریکا و توسط کمپانی Elevation Pictures در سینماهای کشور کانادا اکران شد سپس در تاریخ 26 جولای همان سال توسط سرویس استریم Shudder در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، سوئد، فنلاند، دانمارک، تایوان، تونس، لوکزامبورگ، آفریقای جنوبی، سوئیس، آرژانتین و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.

تهیه‌کنندگی فیلم Humane 2024 را ارین بری، تاد براون، امیلی گوتو، مارتین کاتز، آدریان لاو، لوری می، نوآ سگال، اسکات شومن، مایکل اسپاراگا، نیک اسپایسر و کارن ووکی به صورت مشترک برعهده داشته، موسیقی متن آن اثری از تودور کوباکوف می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط داگلاس کخ انجام شده است.


                           برای دانلود فیلم Humane 2024 به این لینک مراجعه کنید



فیلم Cash Out 2024

خلاصه داستان فیلم Cash Out 2024داستان فیلم Cash Out 2024 درباره رهبر گروهی از سارقان حرفه‌ای به نام میسون گدارد میباشد که متوجه می‌شود معشوقه او، آملیا دکر یک مامور مخفی اینترپل است. حالا میسون تصمیم می‌گیرد تا زندگی جنایی خود را کنار گذاشته و بازنشسته شود اما زمانی که برادر کوچکترش شاون به تنهایی دست به یک سرقت بزرگ بانکی می‌زند، میسون چاره‌ای ندارد جز اینکه به او کمک کند. اما وقتی نقشه سرقت به درستی پیش نرفته و آن‌ها توسط اف‌بی‌آی در داخل بانک محاصره می‌شوند، اینترپل از آملیا دکر برای مذاکره با سارقین استفاده می‌کند و…


02


درباره فیلم Cash Out 2024

فیلم Cash Out 2024، یک فیلم اکشن، معمایی، جنایی و هیجان‌انگیز محصول سال 2024 کشور آمریکا به کارگردانی آیوز (Ives) میباشد که توسط سه کمپانی‌ BondIt Media Capital و Convergence Entertainment Group و End 2 End Productions تولید شده است.

فیلمنامه فیلم Cash Out 2024 را نیز دیپو اوسنی و داگ ریچاردسون به صورت مشترک، به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون جان تراولتا، کریستین دیویس، لوکاس هاس، ویکتوریا برندارت، دمیان کاسترو، جوئل کوهن، لوئیس داسیلوا جونیور، جیک النز، مت جرالد، نوئل گوگلیمی، جان کینزی و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Cash Out 2024 اولین بار در تاریخ 26 آوریل سال 2024 میلادی توسط کمپانی‌‌ Saban Films در سینماهای کشور آمریکا و توسط کمپانی Star Entertainment در سینماهای کشور هندوستان اکران شد سپس توسط کمپانی Highland Film Group (HFG) در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، سوئد، فنلاند، دانمارک، تایوان، تونس، لوکزامبورگ، آفریقای جنوبی، سوئیس، آرژانتین و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.

تهیه‌کنندگی فیلم Cash Out 2024 را نوئل اشمن، سیسیل چمبرز، جوئل کوهن، جو دی مایو، متیو هلدرمن، جو مک کریا، تایلر جان اولسون، استیون اسمال، شان استون و لوک تیلور به صورت مشترک برعهده داشته، موسیقی متن آن اثری از یاگمور کاپلان می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط الخاندرو لالینده انجام شده است.


               برای دانلود فیلم Cash Out 2024 به این لینک مراجعه کنید



فیلم Youll Never Find Me 2023

خلاصه داستان فیلم Youll Never Find Me 2023داستان فیلم Youll Never Find Me 2023 درباره مردی عجیب و غریب و تنها به نام پاتریک میباشد که در یک خانه دورافتاده زندگی می‌کند. در این بین پس از یک طوفان شدید، یک زن جوان مرموز در مقابل خانه پاتریک ظاهر شده و به دنبال پناهگاهی امن می‌گردد. حال با طولانی شدن شب، اضطراب و بی‌اعتمادی متقابل میان آن‌ها افزایش یافته و…


03


درباره فیلم Youll Never Find Me 2023

فیلم Youll Never Find Me 2023، یک فیلم ترسناک، معمایی و هیجان انگیز محصول سال 2023 کشور استرالیا به کارگردانی جوسایا الن و ایندیانا بل (Josiah Allen و Indianna Bell) میباشد که توسط دو کمپانی‌ Someone Like U Productions و Stakeout Films تولید شده است.

فیلمنامه فیلم Youll Never Find Me 2023 را نیز ایندیانا بل به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون برندن راک، جردن کوان، النا کاراپتیس، آنجلا کورنگ، لوکا تریمبولی، فین واتسون و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Youll Never Find Me 2023 که اولین تجربه کارگردانی جوسایا الن و ایندیانا بل محسوب می‌شود، اولین بار در تاریخ 10 ژوئن سال 2023 میلادی در جشنواره بین‌المللی فیلم Tribeca Film Festival در کشور آمریکا به نمایش درآمد و پس از حضور در چندین جشنواره بین‌المللی دیگر سرانجام توسط کمپانی Umbrella Entertainment در سینماهای کشور استرالیا اکران شد.

فیلم Youll Never Find Me 2023 در نهایت در 22 مارس سال 2024 میلادی توسط سرویس استریم Shudder در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، سوئد، فنلاند، دانمارک، تایوان، تونس، لوکزامبورگ، آفریقای جنوبی، ایرلند و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.

فیلم Youll Never Find Me 2023 پس از حضور در جشنواره‌‌‌های بین‌المللی متعدد موفق شد برنده 2 جایزه از جمله بهترین موسیقی متن و بهترین صداگذاری شده و نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم نیز شود.

تهیه‌کنندگی فیلم Youll Never Find Me 2023 را جوسایا الن، ایندیانا بل، جان چاتاوی، کریس کوان، جردن کوان، آری هریسون، مارگو هیل اسمیت، جان هود، شان میلر، جیمز نیوتن، کیتلین پاولوفسکی، مدیسون سیگرتسز و کریستین ویلیامز به صورت مشترک برعهده داشته، تدوین و ویرایش آن کاری از جوسایا الن می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط مکس کورکیندیل انجام شده است.


                          برای دانلود فیلم Youll Never Find Me 2023 به این لینک مراجعه کنید



فیلم Exhuma 2024

خلاصه داستان فیلم Exhuma 2024داستان فیلم Exhuma 2024 درباره یک خانواده کره‌ای آمریکایی ثروتمند در لس آنجلس میباشد که مجموعه‌ای از حوادث عجیب و غریب ماورایی را تجربه می‌کنند. آنها با دو شمن جوان و معروف به نام‌های هواریم و بونگ گیل تماس گرفته و تقاضای کمک می‌کنند. هواریم پس از بررسی گذشته این خانواده، متوجه می‌شود که این اتفاقات مربوط به یکی از اجداد خانواده است. حال آن‌ها تصمیم به نقش قبر می‌گیرند اما با باز شدن قبر، نیرویی شیطانی آزاد می‌شود که زندگی همه را تهدید می‌کند و…


04


درباره فیلم Exhuma 2024

فیلم Exhuma 2024، یک فیلم ترسناک، معمایی و هیجان‌انگیز محصول سال 2024 کشور کره جنوبی به کارگردانی جانگ جائه هیون (Jang Jae-Hyun) میباشد که توسط سه کمپانی‌ MCMC و Pinetown Production و Showbox Entertainment تولید شده است.

فیلمنامه فیلم Exhuma 2024 را نیز جانگ جائه هیون به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون چوی مین شیک، کیم گو اون، یو هه جین، لی دو هیون، کیم جائه چول، جئون جین کی و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Exhuma 2024 اولین بار در تاریخ 16 فوریه سال 2024 میلادی در هفتاد و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم برلین Berlin International Film Festival در کشور آلمان به نمایش درآمد سپس در 22 فوریه سال 2024 میلادی توسط کمپانی‌‌ Showbox/Mediaplex در سینماهای کشور کره جنوبی اکران شد و توانست به فروش تقریبی 58.8 میلیون دلار در گیشه دست پیدا کند.

فیلم Exhuma 2024 در نهایت توسط کمپانی Showbox Entertainment در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، سوئد، فنلاند، دانمارک، تایوان، تونس، لوکزامبورگ، آفریقای جنوبی، سوئیس، آرژانتین، چین، ژاپن، کره جنوبی و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.

داستان فیلم Exhuma 2024 نبش قبر شومی را دنبال می‌کند که عواقب وحشتناکی را که در زیر آن دفن شده‌ است، آشکار می‌کند.

فیلم Exhuma 2024 در آخر هفته افتتاحیه خود 16.8 میلیون دلار آمریکا به دست آورد و از 29 فوریه 2024 به پرفروش‌ترین فیلم کره‌ای سال 2024 میلادی تبدیل شد.


                        برای دانلود فیلم Exhuma 2024 به این لینک مراجعه کنید



پیشنهاد فیلم آخر هفته (272)

در ادامه خوشحال می‌شویم از نظرات شما در رابطه با پیشنهاد فیلم آخر هفته (272) مطلع شویم؛ همچنین شما نیز می‌توانید فیلم های محبوب خود را مطرح کنید. شاد باشید.

فیلم های مجموعه پیشنهاد فیلم آخر هفته