دسته بندی ها

21 دسامبر 2023

با دویست و پنجاه و ششمین قسمت از مجموعه پیشنهاد فیلم آخر هفته (256) DLfars برای آخر هفته، همراه شما عزیزان هستیم. در این عنوان ، هر هفته به معرفی چند فیلم برتر که حتما باید دیده شوند، از نگاه DLfars می‌پردازیم و آن‌ها را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم. ممکن است شما نیز برخی از این فیلم ها را دیده باشید و یا حتی اسم بعضی از آن‌ها را نشنیده باشید! در هر صورت تمامی فیلم هایی که معرفی می‌شوند، از نگاه DLfars، عناوین فوق العاده جذابی هستند. در ادامه به معرفی چند فیلم پیشنهادی DLfars برای آخر هفته شما می‌پردازیم، همراه ما باشید.


پیشنهاد فیلم آخر هفته


فیلم Silver and the Book of Dreams 2023

خلاصه داستان فیلم Silver and the Book of Dreams 2023: داستان این فیلم درباره لیومیباشد که وقتیکه به لندن نقل مکان می‌کند، با گروهی مرموز از پسران آشنا شده و همراه با آن‌ها به دنیایی رویایی و اسرارآمیز سفر می‌کند. حال او و گروه پسران مراسمی را برای تحقق بزرگترین رویای خود برگزار می‌کنند، اما رسیدن به این هدف، به یک فداکاری بزرگ نیاز دارد و…


01


درباره فیلم Silver and the Book of Dreams 2023

فیلم سیلور و کتاب رویاها، یک فیلم ماجراجویی، علمی تخیلی، درام، فانتزی، عاشقانه، هیجان انگیز و معمایی محصول سال 2023 کشور آلمان به کارگردانی هلنا هوفناگل (Helena Hufnagel) میباشد که توسط دو کمپانی‌ Amazon Studios و Constantin Film تولید شد.

فیلمنامه این فیلم را نیز هلنا هوفناگل، کریستین دیتر و سینا فلامانگ به صورت مشترک، به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون جانا مک کینون، ریس مانیون، شانیل کولار، ژوزفین بلزیر، تئو اوژیر بوناونچر، افئوسا افولابی، ریوا کریمالوفسکی، نیکولت کربیتز، روری نولان، سمیرا برویر، گونائل ژیله، تارا ایگان لنگلی، نیام موریارتی، یوسف کویین، کوین کرنان-مولوی، الا کانن، آرون ادو، جیمز سادات، کین کاوانا اسمیت و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم سیلور و کتاب رویاها اولین بار در تاریخ 6 نوامبر سال 2023 میلادی در جشنواره بین‌المللی Tallinn Black Nights Film Festival در کشور استونی به نمایش درآمد سپس در تاریخ 8 دسامبر همان سال توسط سرویس استریم آمازون پرایم Amazon Prime Video در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، سوئد، فنلاند، دانمارک، تایوان، تونس، لوکزامبورگ، آفریقای جنوبی و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.

تهیه‌کنندگی فیلم سیلور و کتاب رویاها را پاتریشیا بارت، جیمز فلین، کریستین فولمیچ، دیوید مک لافلین، مارتین موزکوویچ، مورگان اوسالیوان، کریستین روث، لیام رایان، مارینا شیلر، لنا شومان و نیکول اسپرینگ استاب به صورت مشترک برعهده داشته، تدوین و ویرایش آن کاری از فرانک جی. مولر می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط آندریاس برگر انجام شده است.

فیلم سیلور و کتاب رویاها براساس رمانی به همین نام نوشته کرستین گیر، ساخته شده است.


                          برای دانلود فیلم Silver and the Book of Dreams 2023 به این لینک مراجعه کنید



فیلم Inside the Yellow Cocoon Shell 2023

خلاصه داستان فیلم Inside the Yellow Cocoon Shell 2023:داستان این فیلم درباره تین میباشد که پس از مرگ زن برادرش در یک تصادف با موتور سیکلت، وظیفه دارد جسد او را به زادگاهش در حومه شهر منتقل کند. در این بین تین باید برادرزاده خود دائو را که به طور معجزه‌آسایی از تصادف جان سالم به در برده در این سفر همراه خود ببرد. حال تین جستجو برای یافتن برادر بزرگترش که سال‌ها پیش ناپدید شده بود را آغاز می‌کند تا دائو را به او تحویل دهد، اما این سفر عمیقا ایمان او را زیر سوال برده و…


02


درباره فیلم Inside the Yellow Cocoon Shell 2023

فیلم درون پوسته پیله زرد، یک فیلم درام محصول سال 2023 کشورهای ویتنام، فرانسه، سنگاپور و اسپانیا به کارگردانی تین آن فام (Thien An Pham) میباشد که توسط سه کمپانی‌ Deuxieme Ligne Films و Fasten Films و JK Film تولید شد.

فیلمنامه این فیلم را نیز تین آن فام به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون دیلن بو، لی فونگ وو، وو گوک مان، نگوین تین، نگوین تی تراک کویین و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم درون پوسته پیله زرد اولین بار در تاریخ 24 می سال 2023 میلادی در هفتاد و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کن Cannes Directors’ Fortnight در کشور فرانسه به نمایش درآمد و پس از حضور در چندین جشنواره بین‌المللی دیگر سرانجام در 11 آگوست سال 2023 میلادی توسط کمپانی‌ ‎CJ CGV Viet Nam در سینماهای کشور ویتنام، توسط کمپانی Kino Lorber در سینماهای کشور آمریکا و توسط کمپانی Nour Films در سینماهای کشور فرانسه اکران شد و توانست به فروش تقریبی 271 هزار دلار در گیشه دست پیدا کند.

این فیلم در نهایت در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، سوئد، فنلاند، دانمارک، تایوان، تونس، لوکزامبورگ، آفریقای جنوبی، ویتنام، سنگاپور و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.

فیلم درون پوسته پیله زرد پس از حضور در جشنواره‌‌های بین‌المللی متعدد موفق شد برنده 4 جایزه از جمله جایزه دوربین طلایی جشنواره کن برای بهترین فیلم بلند اول و جایزه بهترین فیلم و بهترین فیلم آسیایی شده و نامزد دریافت 10 جایزه دیگر نیز شود که از میان آن‌ها می‌توان به نامزدی جایزه بهترین فیلم بین‌المللی، بهترین کارگردانی و بهترین فیلم اشاره کرد.

تهیه‌کنندگی فیلم درون پوسته پیله زرد را جرمی چوا، ماری دوباس، گابریل کاپلان، آدریا مونز، کا نگوین و تران ون تی به صورت مشترک برعهده داشته، تدوین و ویرایش آن کاری از تین آن فام می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط دین دوی هونگ انجام شده است.


              برای دانلود فیلم Inside the Yellow Cocoon Shell 2023 به این لینک مراجعه کنید



فیلم The Family Plan 2023

خلاصه داستان فیلم The Family Plan 2023داستان این فیلم درباره یک آدمکش حرفه‌ای سابق به نام دن مورگان میباشد که اکنون به عنوان یک شوهر فداکار، پدر سه فرزند و فروشنده خودروی موفق زندگی آرامی را در حومه شهر سپری می‌کند. اما زمانی که گذشته او بار دیگر به سراغش می‌آید، دن مجبور می‌شود خانواده‌اش را بدون آنکه متوجه هویت واقعی او شوند، فراری دهد و…


03


درباره فیلم The Family Plan 2023

فیلم برنامه خانوادگی، یک فیلم اکشن، ماجراجویی، کمدی، هیجان انگیز و درام محصول سال 2023 کشور آمریکا به کارگردانی سایمون سلان جونز (Simon Cellan Jones) میباشد که توسط دو کمپانی‌ Apple Original Films و Skydance Media تولید شده است.

فیلمنامه این فیلم را دیوید کوگشال به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون مارک والبرگ، میشل موناهن، سعید تغماوی، سیاران هیندز، مگی کیو، زو مارگارت کالتی، فلیسیا پریسون، ون کرازبی، ساوانا گان، جانی کوین، والکیرا، هیلی کیون، اولیویا هیلی، آنیسا نایل جانسون و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم برنامه خانوادگی اولین بار در تاریخ 15 دسامبر سال 2023 میلادی توسط سرویس استریم اپل تی‌وی پلاس +Apple TV در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، سوئد، فنلاند، دانمارک، تایوان، تونس، لوکزامبورگ، آفریقای جنوبی و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.

تهیه‌کنندگی فیلم برنامه خانوادگی را دیوید الیسون، دانا گلدبرگ، دون گرنجر، استیون لوینسون، جان جی. اسکاتی و مارک والبرگ به صورت مشترک برعهده داشته، تدوین و ویرایش آن کاری از تیم پورتر می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط مایکل برگس و برایان هولارز انجام شده است.

موسیقی متن فیلم برنامه خانوادگی توسط کوین متلی ساخته شده است. فیلمبرداری این فیلم در اکتبر سال 2022 میلادی در آتلانتا، جورجیا، با عنوان کاری، جاده تعطیلات آغاز شد، اما بعدا نام آن به برنامه خانوادگی تغییر پیدا کرد.

این فیلم داستان دن، پدری در حومه شهر را روایت می‌کند که وقتی گذشته‌اش بار دیگر به سراغ او می‌آید، باید خانواده‌اش را فراری دهد.


                          برای دانلود فیلم The Family Plan 2023 به این لینک مراجعه کنید



انیمیشن Chicken Run: Dawn of the Nugget 2023

خلاصه داستان انیمیشن Chicken Run: Dawn of the Nugget 2023:داستان این انیمیشن درباره جینجر میباشد که پس از فرار موفقیت‌آمیز از مزرعه، همراه با سایر همراهانش پناهگاهی امن و امان در جزیره‌ای آرام پیدا می‌کند. اما وقتیکه دوستان جینجر با تهدیدی جدید روبرو می‌شوند، او تصمیم می‌گیرد برای کمک به آن‌ها وارد عمل شده و…


04


درباره انیمیشن Chicken Run: Dawn of the Nugget 2023

انیمیشن فرار مرغی: طلوع ناگت، کارتونی ماجراجویی، خانوادگی، فانتزی و کمدی به کارگردانی سم فل (Sam Fell) محصول کشورهای آمریکا، انگلستان و فرانسه میباشد که در سال 2023 میلادی توسط سه کمپانی‌ Aardman Animations و DreamWorks Animation و Netflix Animation تولید شده است.

فیلمنامه انیمیشن فرار مرغی: طلوع ناگت را نیز کری کرک‌پاتریک، جان اوفارل و ریچل تانرد به صورت مشترک، به نگارش درآورده‌‌‌‌‌‌ و در نسخه اصلی این انیمیشن، هنرمندانی همچون تندی نیوتون، زکری لی‌وای، بلا رمزی، ایملدا استنتون، دیوید بردلی، جین هرکس، دنیل میز، نیک محمد، جوزی سدویک دیویس، رومش رانگاناتان، لین فرگوسن و غیره در آن به صداپیشگی پرداخته‌اند.

انیمیشن فرار مرغی: طلوع ناگت که به روش استاپ موشن ساخته شده است، اولین بار در تاریخ 14 اکتبر سال 2023 میلادی در جشنواره بین‌المللی BFI London Film Festival در کشور انگلستان به نمایش درآمد سپس در 8 دسامبر همان سال توسط کمپانی‌ Aardman Animation Studio در سینماهای کشور آمریکا اکران شد.

این انیمیشن در نهایت در تاریخ 15 دسامبر سال 2023 میلادی توسط سرویس استریم نتفلیکس NETFLIX در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، اسپانیا، فرانسه، لوکزامبورگ، نروژ، سوئد، ایتالیا، اسلواکی، آلمان، پرتغال، بلژیک، چین، مکزیک، آفریقای جنوبی، روسیه و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.

تهیه‌کنندگی انیمیشن فرار مرغی: طلوع ناگت را لیلا هوبارت، پل کیولی، کری کرک پاتریک، پیتر لرد، نیک پارک، استیو پگرام، کارلا شلی و دیوید اسپروکستون به صورت مشترک برعهده داشته، موسیقی متن آن اثری از هری گرگسون-ویلیامز می‌باشد و تدوین و ویرایش آن نیز توسط سیم اوان جونز و استیون پرکینز انجام شده است. قسمت اول این انیمیشن با عنوان فرار مرغی Chicken Run در سال 2000 میلادی منتشر گردید.


                        برای دانلود انیمیشن Chicken Run: Dawn of the Nugget 2023 به این لینک مراجعه کنید



پیشنهاد فیلم آخر هفته (256)

در ادامه خوشحال می‌شویم از نظرات شما در رابطه با پیشنهاد فیلم آخر هفته (256) مطلع شویم؛ همچنین شما نیز می‌توانید فیلم های محبوب خود را مطرح کنید. شاد باشید.

فیلم های مجموعه پیشنهاد فیلم آخر هفته