دسته بندی ها

30 نوامبر 2023

با دویست و پنجاه و سومین قسمت از مجموعه پیشنهاد فیلم آخر هفته (253) DLfars برای آخر هفته، همراه شما عزیزان هستیم. در این عنوان ، هر هفته به معرفی چند فیلم برتر که حتما باید دیده شوند، از نگاه DLfars می‌پردازیم و آن‌ها را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم. ممکن است شما نیز برخی از این فیلم ها را دیده باشید و یا حتی اسم بعضی از آن‌ها را نشنیده باشید! در هر صورت تمامی فیلم هایی که معرفی می‌شوند، از نگاه DLfars، عناوین فوق العاده جذابی هستند. در ادامه به معرفی چند فیلم پیشنهادی DLfars برای آخر هفته شما می‌پردازیم، همراه ما باشید.


پیشنهاد فیلم آخر هفته


فیلم Rumble Through the Dark 2023

خلاصه داستان Rumble Through the Dark 2023: داستان این فیلم درباره یک مبارز ناامید به نام جک بوچر میباشد که باید در آخرین مبارزه خود پیروز شود تا بدهی‌هایش را به رئیس گروهی از خلافکاران محلی پرداخت کند و خانه دوران کودکی خود را نجات دهد اما…


01


درباره Rumble Through the Dark 2023

فیلم غرش از میان تاریکی، یک فیلم اکشن، معمایی، درام و هیجان انگیز محصول سال 2023 کشور آمریکا به کارگردانی مشترک گراهام فیلیپس و پارکر فیلیپس (Graham Phillips و Parker Phillips) میباشد که توسط سه کمپانی Phillips Pictures و Crooked Letter Picture Company و Elevated Films (II) تولید شد.

فیلمنامه این فیلم را نیز مایکل فاریس اسمیت به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون بلا تورن، آرون اکهارت، ریچی کاستر، ماریان ژان-بتیست، لیز فنینگ، ریچی مونتگومری، ویرجینیا نیوکمب، مایک مک کول، اسکات گرین، بو هارت، الاینا گیدری، سوزان مک‌فیل، دوین سندیج، رونی یلورتون و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم غرش از میان تاریکی اولین بار در تاریخ 3 نوامبر سال 2023 میلادی توسط کمپانی Lions Gate Films در سینماهای منتخب کشور آمریکا اکران شد  سپس در 10 نوامبر همان سال توسط سرویس استریم Vudu در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، فنلاند، تایوان، ژاپن، چین، کره جنوبی، تایلند، روسیه، سوئد، هلند، مکزیک، اسپانیا، دانمارک، بلژیک، آرژانتین، آفریقای جنوبی و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.

تهیه‌کنندگی فیلم غرش از میان تاریکی را تامارا بیرکمو، تام کالیور، مارک دیمون، کلتا الین الینگتون، کاسیان الوز، بنجامین فوکوا، جر هاوسفاتر، جان نوریس، گراهام فیلیپس، پارکر فیلیپس، مایکل فاریس اسمیت، تیت تیلور، رندی تول، استیون تول و مایکل جی اوران به صورت مشترک برعهده داشته، تدوین و ویرایش آن کاری از ند تورن می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط دیوید جی. مایریک انجام شده است.

فیلم غرش از میان تاریکی براساس رمانی به نام The Fighter نوشته مایکل فاریس اسمیت، ساخته شده است.


                          برای دانلود فیلم Rumble Through the Dark 2023 به این لینک مراجعه کنید



مستند David Holmes: The Boy Who Lived 2023

خلاصه داستان مستند David Holmes: The Boy Who Lived 2023:داستان این فیلم درباره دیوید هولمز میباشد که آثارش به عنوان بدلکار دنیل ردکلیف در مجموعه فیلم‌های هری پاتر، توسط میلیون‎ها نفر در سراسر جهان دیده شده است. دیوید هولمز به طرز غم انگیزی بر اثر یک تصادف در صحنه فیلمبرداری، فلج شد و بدین ترتیب این اتفاق به شغل بدلکاری وی که دیوید به آن بهترین شغل دنیا می‌گوید، پایان داد. اما دیوید همچنان مصمم است تا با وجود موانع به ماجراجویی در زندگی ادامه دهد و…


02


درباره مستند David Holmes: The Boy Who Lived 2023

فیلم دیوید هولمز: پسری که زنده ماند، مستندی بیوگرافی محصول سال 2023 کشور آمریکا به کارگردانی دن هارتلی (Dan Hartley) میباشد که توسط سه کمپانی HBO Documentary Films و Lightbox و Sky Documentaries تولید شده است.

نویسندگی این مستند را دن هارتلی برعهده داشته‌ و دیوید هولمز و دنیل ردکلیف در آن حضور دارند؛ مستند دیوید هولمز: پسری که زنده ماند اولین بار در تاریخ 13 نوامبر سال 2023 میلادی در جشنواره بین‌المللی DOC NYC در کشور آمریکا به نمایش درآمد سپس در تاریخ 15 نوامبر همان سال توسط سرویس استریم اچ‌بی‌او مکس HBO Max در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، آلمان، فرانسه، ایتالیا، برزیل، چین، اسپانیا، مکزیک، کره جنوبی، تایلند، تایوان، بلژیک، هلند، آفریقای جنوبی و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.

تهیه‌کنندگی این مستند را نانسی آبراهام، جاناتان چین، سایمون چین، ونسا دیویس، پاپی دیکسون، سلینا فرگوسن، دن هارتلی، لیزا هلر، دیوید هلمز، سو لاتیمر، تینا نگوین، دنیل ردکلیف، سارا اسپاهوویچ، امی استارز و ونسا تاول به صورت مشترک برعهده داشته، تدوین و ویرایش آن کاری از کوین کوناک می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط تیم کرگ، پیتر امری، کریس اوپنشاو و کریس ونکای انجام شده است.

دیوید هولمز سازنده پادکست و سابقا بازیگر و بدل‌کار اهل بریتانیا است؛ وی بین سال‌های 2001 تا 2015 میلادی فعالیت می‌کرد؛ از فیلم‌هایی که وی در آن نقش داشته‌ است می‌توان به هری پاتر و تالار اسرار، هری پاتر و سنگ جادو، هری پاتر و یادگاران مرگ و هری پاتر و شاهزاده دورگه اشاره کرد.


               برای دانلود مستند David Holmes: The Boy Who Lived 2023 به این لینک مراجعه کنید



فیلم The Great Escaper 2023

خلاصه داستان فیلم The Great Escaper 2023 داستان این فیلم که براساس داستانی واقعی روایت شده، درباره یک سرباز بریتانیایی جنگ جهانی دوم به نام برنارد جردنمیباشد که برای شرکت در مراسم بزرگداشت هفتادمین سالگرد D-Day از خانه سالمندان فرار می‌کند و…


03


درباره فیلم The Great Escaper 2023

فیلم فراری بزرگ، یک فیلم کمدی و درام محصول سال 2023 کشورهای آمریکا، فرانسه و انگلستان به کارگردانی الیور پارکر (Oliver Parker) میباشد که توسط سه کمپانی Ecosse Films و BBC Films و Filmgate Films تولید شده است.

فیلمنامه فیلم فراری بزرگ را نیز ویلیام ایوری به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون مایکل کین، گلندا جکسون، جان استندینگ، لورا مارکوس، دانیل ویتالیس، دونالد سیج مکی، ویل فلچر، ایزابلا دامویل، کیارا بل، ایان کانینگهام ،جو بون، ویکتور اوشین، پیتر تئوبالدز، جک جانسون، ژانت ماسکل، استوارت کوک، دیوید اوستاف و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم فراری بزرگ که براساس داستانی واقعی ساخته شده است، اولین بار در تاریخ 6 اکتبر سال 2023 میلادی توسط کمپانی‌ Pathé Pictures International در سینماهای کشور فرانسه و توسط کمپانی Warner Bros. Pictures در سینماهای آمریکا و انگلستان اکران شد سپس توسط کمپانی Front Row Filmed Entertainment در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، فنلاند، تایوان، ژاپن، چین، کره جنوبی، تایلند، روسیه، سوئد، هلند، مکزیک، اسپانیا، دانمارک، ایرلند و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.

تهیه‌کنندگی فیلم فراری بزرگ را رابرت برنشتاین، راب دارنل، تیم دنیسون، کامرون مک کراکن، داگلاس ری، شان ویلن و ایوا یتس به صورت مشترک برعهده داشته، تدوین و ویرایش آن کاری از پل توتیل می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط کریستوفر راس انجام شده است.

در اصطلاحات نظامی آمریکایی روز دی (D-Day) روزی است که یک عملیات بزرگ حمله در جنگ قرار است آغاز شود. اما روز 6 ژوئن سال 1944 میلادی معروف‌ترین روز دی است که از آن به عنوان معروف‌ترین روز در جنگ جهانی دوم هم یاد می‌شود.

نیروهای متفقین در این روز به اروپا حمله کردند تا این سرزمین را از اشغال نازی‌ها آزاد کنند؛ در این عملیات که قریب به دو ماه به طول انجامید، متفقین پیروز شدند و فرانسه را از اشغال نازی‌ها آزاد کردند. یک سال پس از این واقعه آلمان اعلام شکست کرد و همین امر بر اهمیت این روز افزود؛ فراری بزرگ آخرین فیلم گلندا جکسون بود، زیرا او در ژوئن سال 2023، چند ماه پس از پایان فیلمبرداری درگذشت.


                          برای دانلود فیلم The Great Escaper 2023 به این لینک مراجعه کنید



فیلم Black Noise 2023

خلاصه داستان فیلم Black Noise 2023 :داستان این فیلم درباره اعضای یک تیم امنیتی ویژه میباشد که برای نجات یک فرد مهم، در یک جزیره شخصی مستقر می‌شوند. اما چندی نمیگذزد که ماموریت نجات آن‌ها تبدیل به یک تلاش ناامیدکننده برای زنده ماندن، فرار از جزیره و گریز از چیزی شیطانی می‌شود که قصد دارد به آن‌ها آسیب برساند و…


04


درباره فیلم Black Noise 2023

فیلم سینمایی هیاهوی سیاه، یک فیلم اکشن، ترسناک، علمی تخیلی، معمایی و هیجان انگیز محصول سال 2023 کشور آمریکا به کارگردانی فیلیپ مارتینز (Philippe Martinez) میباشد که توسط دو کمپانی‌ MSR Media و Sherborne Media تولید شده است.

فیلمنامه این فیلم را نیز شان مایکل آرگو، فیلیپ مارتینز و لی اسکات به صورت مشترک، به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون فرانک کوربی، توماس داونی، جین فریمن، وین گوردون، اشتون لی، ایو مارو، سدی نیومن، الکس پتی‌فر، جکسون راثبون، نیکی اسپیریداکوس و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم هیاهوی سیاه اولین بار در تاریخ 3 نوامبر سال 2023 میلادی توسط کمپانی Saban Films در سینماهای کشور آمریکا اکران شد سپس توسط کمپانی Well Go USA Entertainment در قالب DVD منتشر گردید.

این فیلم در نهایت توسط سرویس استریم آمازون پرایم Amazon Prime Video در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، اسپانیا، چین، کره جنوبی، هلند، دانمارک، فنلاند، بلژیک، تایوان، تایلند، مکزیک، سوئد، آفریقای جنوبی و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.

تهیه‌کنندگی فیلم هیاهوی سیاه را لی بیزلی، کارین بهر، آلستر برلینگهام، چارلی دامبک، جی.تی. فاکس، لیزا گابریل، جیکوب کاتسمن، فیلیپ مارتینز، گری راسکین و لی اسکات به صورت مشترک برعهده داشته، تدوین و ویرایش آن کاری از فردریک فورنیه و لی اسکات می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط مایک ماهون انجام شده است.


                        برای دانلود فیلم Black Noise 2023 به این لینک مراجعه کنید



پیشنهاد فیلم آخر هفته (253)

در ادامه خوشحال می‌شویم از نظرات شما در رابطه با پیشنهاد فیلم آخر هفته (253) مطلع شویم؛ همچنین شما نیز می‌توانید فیلم های محبوب خود را مطرح کنید. شاد باشید.

فیلم های مجموعه پیشنهاد فیلم آخر هفته