دسته بندی ها

16 نوامبر 2023

با دویست و پنجاه و یکمین قسمت از مجموعه پیشنهاد فیلم آخر هفته (251) DLfars برای آخر هفته، همراه شما عزیزان هستیم. در این عنوان ، هر هفته به معرفی چند فیلم برتر که حتما باید دیده شوند، از نگاه DLfars می‌پردازیم و آن‌ها را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم. ممکن است شما نیز برخی از این فیلم ها را دیده باشید و یا حتی اسم بعضی از آن‌ها را نشنیده باشید! در هر صورت تمامی فیلم هایی که معرفی می‌شوند، از نگاه DLfars، عناوین فوق العاده جذابی هستند. در ادامه به معرفی چند فیلم پیشنهادی DLfars برای آخر هفته شما می‌پردازیم، همراه ما باشید.


پیشنهاد فیلم آخر هفته


فیلم Oppenheimer 2023

خلاصه داستان فیلم Oppenheimer 2023: داستان این فیلم درباره جولیوس رابرت اوپنهایمر میباشد که به ماجرای گروهی از دانشمندان پروژه‌ی منهتن می‌پردازد که بمب‌های اتم استفاده‌شده در شهرهای هیروشیما و ناکازاکی کشور ژاپن را برای ارتش آمریکا تولید کردند. تسلیم امپراطوری ژاپن در پی بمباران اتمی، به جنگ اقیانوس آرام خاتمه داد. اثر جدید نولان براساس کتاب «پروموته آمریکایی: پیروزی و تراژدی جی رابرت اوپنهایمر» نوشته‌ی کای برد و مارتین جی شروین ساخته شده است…


01


درباره فیلم Oppenheimer 2023

فیلم سینمایی اوپنهایمر یک فیلم بیوگرافی، درام و تاریخی محصول سال 2023 کشورهای آمریکا و انگلستان به کارگردانی Christopher Nolan میباشد که توسط سه کمپانی‌ Universal Pictures و Atlas Entertainment و Syncopy تولید و منتشر شد.

فیلمنامه این فیلم را نیز کریستوفر نولان براساس کتابی به نام “پرومته آمریکایی، پیروزی و تراژدی جی رابرت اوپنهایمر” نوشته کای برد و مارتین جی.شروین، به رشته تحریر درآورده و ستارگانی همچون کیلین مورفی، امیلی بلانت، مت دیمون، رابرت داونی جونیور، فلورنس پیو، رامی ملک، بنی سفدی، جاش هارتنت، دین دی‌هان، جک کواید، متیو موداین، دیلن آرنولد، اولی هااسکویی، آلدن ارنرایک و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین فیلم اوپنهایمر که براساس داستانی واقعی و با بودجه 100 میلیون دلاری ساخته شده است، اولین بار در تاریخ 21 جولای سال 2023 میلادی توسط کمپانی Universal Pictures در سینماهای آمریکا و انگلستان اکران خواهد شد سپس در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، اسپانیا، چین، کره جنوبی، سوئد، هلند، دانمارک و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر می‌گردد.

داستان فیلم اوپنهایمر درباره زندگی رابرت اوپنهایمر، فیزیکدان نظری آمریکایی می‌باشد که به عنوان «پدر بمب اتمی» شناخته شده‌ است. کیلین مورفی نقش اوپنهایمر را در این فیلم بازی می‌کند و امیلی بلانت، رابرت داونی جونیور و مت دیمون نیز به‌ ترتیب در نقش کاترین اوپنهایمر، لوئیس اشتراوس و لسلی گرووز حضور دارند.

تهیه‌کنندگی فیلم اوپنهایمر را کریستوفر نولان، چارلز روون و اما توماس به صورت مشترک برعهده داشته و موسیقی متن آن نیز اثری از لودویگ گورانسون می‌باشد.همچون آثار قبلی نولان، اوپنهایمر نیز با فرمت 70 میلی‌متری و به صورت آی‌مکس ساخته خواهد شد؛ نولان بعد از نزدیک به دو دهه همکاری و ساخت 9 فیلم برای برادران وارنر به علت اختلاف در زمینه اکران سینمایی با این شرکت قطع همکاری کرد؛ بعد از انجام مذاکرات، یونیورسال پیکچرز حق ساخت و پخش جهانی فیلم را خرید.


                           برای دانلود فیلم Oppenheimer 2023 به این لینک مراجعه کنید



فیلم The Creator 2023

خلاصه داستان فیلم The Creator 2023:داستان این فیلم که در یک دنیای پسا آخرالزمانی در میان جنگ بین نسل بشر و نیروهای هوش مصنوعی جربان دارد درباره جاشوا میباشد که یک مامور سابق نیروهای ویژه است که با غم ناپدید شدن همسرش دست و پنجه نرم می‌کند. او استخدام می‌شود تا یک هوش مصنوعی پیشرفته به نام خالق را پیدا کرده و نابود کند. این هوش مصنوعی یک سلاح مرموز است که قدرت پایان دادن به جنگ میان انسان‌ها و نیروهای هوش مصنوعی را دارد اما…


02


درباره فیلم The Creator 2023

فیلم خالق، یک فیلم اکشن، ماجراجویی، درام، علمی تخیلی و هیجان انگیز محصول سال 2023 کشور آمریکا به کارگردانی گرت ادواردز میباشد که توسط سه کمپانی 20th Century Studios و New Regency Productions و Entertainment One تولید شده است.

فیلمنامه این فیلم را نیز گرت ادواردز و کریس ویتز به صورت مشترک، به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون جان دیوید واشینگتن، جما چان، الیسون جنی، کن واتانابه، استرگیل سیمپسون، مارک منچاکا، مادلین یونا ویلز، عمار چادا-پاتل، مکنزی لنسینگ، ایان وردون، لیانا چی، رابی تان، مایکل اسپر و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ فیلم خالق اولین بار در تاریخ 29 سپتامبر سال 2023 میلادی توسط کمپانی Walt Disney Studios Motion Pictures در سینماهای انگلستان، آمریکا و کانادا اکران شد سپس در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، فنلاند، تایوان، ژاپن، چین، کره جنوبی، تایلند، روسیه، سوئد، هلند، مکزیک، اسپانیا، دانمارک، ایرلند، آفریقای جنوبی و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.

تهیه‌کنندگی فیلم خالق را گرت ادواردز، زیو فورمن، کری هارت، ناتالی لمان، نیک مایر، آرنون میلچان، یاریو میلچان، چیدچانوک پلودریپو، مایکل شفر، نیکلاس سیمون و جیم اسپنسر به صورت مشترک برعهده داشته، موسیقی متن آن اثری از هانس زیمر می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط گریگ فریزر و اورن سافر انجام شده است؛ در فوریه سال 2020 میلادی، گرت ادواردز برای کارگردانی و نوشتن یک پروژه علمی تخیلی بدون عنوان برای Regency Enterprises، به همراه کری هارت، تهیه‌کننده روگ وان (2016)، به عنوان تهیه‌کننده‌اش، قرارداد بست.

در می سال 2021، جان دیوید واشینگتن برای بازی در فیلم اعلام شد و عنوان فیلم با نام عشق حقیقی مشخص گردید؛ در ژوئن سال 2021، جما چان، دنی مک‌براید و بندیکت وانگ برای ایفای نقش وارد مذاکره شدند.

حضور چان و وانگ در ژانویه 2022 تأیید شد و الیسون جنی، استرگیل سیمپسون و مارک منچاکا به گروه بازیگران پیوستند؛ اما پس از مدتی استرگیل سیمپسون مسئولیت مک‌براید را برعهده گرفت که به دلیل تعارض در برنامه‌ریزی این فیلم پروژه را ترک کرد.

در فوریه 2022، کن واتانابه به بازیگران پیوست تا جایگزین وانگ شود که او هم به دلیل تعارض در برنامه‌ریزی مجبور به ترک پروژه شد؛ فیلمبرداری در 17 ژانویه 2022 با گرگ فریزر و اورن سافر به عنوان فیلمبردار پروژه در تایلند آغاز شد و مراحل تصویربرداری اصلی فیلم در 30 می سال 2022 به پایان رسید.


              برای دانلود فیلم The Creator 2023 به این لینک مراجعه کنید



فیلم The Breach 2022

خلاصه داستان فیلم The Breach 2022 داستان این فیلم درباره مردی به نام جان هاوکینز میباشد که آخرین روزهای خود را به عنوان رئیس پلیس در شهر کوچک لون کرو سپری می‌کند. اما وقتیکه جسدی مرموز با زخم‌هایی عجیب و غریب در ساحل رودخانه پیدا می‌شود، همه چیز تغییر کرده و جان هاوکینز به سمت کشف رازی وحشتناک کشیده می‌شود که…


03


درباره فیلم The Breach 2022

فیلم سینمایی شکاف، فیلمی ترسناک، رازآلود و هیجان انگیز محصول سال 2022 کشور کانادا به کارگردانی رودریگو گودینو (Rodrigo Gudiño) میباشد که توسط کمپانی‌ Hangar 18 Media تولید شد.

فیلمنامه این فیلم را نیز ایان ویر براساس رمانی به نام The Troop نوشته نیک کاتر، به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون آلن هاوکو، امیلی آلاتالو، مری آنتونینی، ناتالی براون، دیوید آر کارتر، وسلی فرنچ، الکس لایفسون، الیزا پاست، ایوا ویس، آدام کنت ویلسون و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم شکاف اولین بار در تاریخ 25 جولای سال 2022 میلادی در جشنواره بین‌المللی Fantasia International Film Festival در کشور کانادا به نماش درآمد و پس از حضور در چندین جشنواره بین‌المللی دیگر سرانجام در 11 جولای سال 2023 میلادی توسط کمپانی‌های Raven Banner Entertainment و Trinity Creative Partnership در سینماهای کانادا، آمریکا و انگلستان اکران شده است.

این فیلم در نهایت در آمریکا، انگلستان، کانادا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، استرالیا، اسپانیا، چین، کره جنوبی، مکزیک، ژاپن، فنلاند، هلند، سوئد، نروژ و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.

فیلم شکاف تاکنون با بازخوردهای متفاوتی از سوی منتقدین و مخاطبان روبرو شده است اما در کل برای طراحی چهره، بازی خوب بازیگران به ویژه بازی جذاب آلن هاوکو، موسیقی متن، فیلمنامه اقتباسی، نحوه فیلمبرداری، کارگردانی، سکانس‌های دلهره‌آور و همچنین فضاسازی‌ها ستوده شده است.

فیلم شکاف پس از حضور در جشنواره‌ بین‌المللی Blood in the Snow Canadian Film Festival موفق شد برنده جایزه بهترین چهره‌پردازی شود.


                          برای دانلود فیلم The Breach 2022 به این لینک مراجعه کنید



سریال Beacon 23 2023

خلاصه داستان سریال Beacon 23 2023 :داستان این سریال که در قرن 23 میلادی در دورترین نقطه از کهکشان راه شیری رخ میدهد درباره یک مامور دولتی و یک مرد نظامی سابق میباشد در یک برج دیدبانی که به عنوان چراغی برای کمک به سفینه‌های عبوری عمل می‌کند، گرفتار می‌شوند و…


05


درباره سریال Beacon 23 2023

سریال علامت ۲۳، یک مجموعه فانتزی، علمی تخیلی، معمایی، درام و هیجان انگیز محصول کشور آمریکا به کارگردانی مشترک دنیل پرسیوال، لوین وب، ارسکین فورد، اوز اسکات و گرگ بیمن (Daniel Percival و Lewin Webb و Erskine Forde و Oz Scott و Greg Beeman) میباشد که فصل اول آن در سال 2023 میلادی توسط سه کمپانی Boat Rocker Studios و Peephole Productions و Platform One Media تولید شد.

فیلمنامه این سریال را نیز ریچارد کاهان، زک پن، آلیسون مور، ایرا استیون بهر، داگنی لوپر، نیت اوماهونی و متیو ویگودنی به صورت مشترک، به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون لینا هیدی، استفن جیمز، وید بوگرت اوبرایان، استیون روت، الن وانگ، بو مارتینوفسکا، اریک لانگ، دنیل مالک، کارولینا بارتزاک، مارک منچاکا، باربارا هرشی، سایرس فرد و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال علامت 23 اولین بار از تاریخ 12 نوامبر سال 2023 میلادی توسط سرویس استریم +MGM در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، آلمان، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، چین، کره جنوبی، دانمارک، ژاپن، سوئد، آرژانتین و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.

تهیه‌کنندگی مجموعه علامت 23 را امیلی تمپست، لوین وب، جوی بلیک، گلن مازارا، زک پن، ایرا استیون بهر، الیسا الیس، دیوید فورتیر، استفن جیمز، داگنی لوپر، جیمز میدلتون، دنیل پرسیوال، کوستا اورفانیدیس و کاترین پوپ به صورت مشترک برعهده داشته، تدوین و ویرایش آن کاری از ارین دک، هیبا شوایتزر، جاناتان چیبنال و کریستوفر ای. اسمیت می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط استیو لاوز، سینتیا پوشک، سیبل مارتین و کوین جویسون انجام شده است.

سریال علامت 23 براساس مجموعه داستان‌هایی کوتاه به همین نام اثر هیو هاوی ساخته شده است.


                        برای دانلود سریال Beacon 23 2023 به این لینک مراجعه کنید



پیشنهاد فیلم آخر هفته (251)

در ادامه خوشحال می‌شویم از نظرات شما در رابطه با پیشنهاد فیلم آخر هفته (251) مطلع شویم؛ همچنین شما نیز می‌توانید فیلم های محبوب خود را مطرح کنید. شاد باشید.

فیلم های مجموعه پیشنهاد فیلم آخر هفته