دسته بندی ها

19 اکتبر 2023

با دویست و چهل و هفتمین قسمت از مجموعه پیشنهاد فیلم آخر هفته (247) DLfars برای آخر هفته، همراه شما عزیزان هستیم. در این عنوان ، هر هفته به معرفی چند فیلم برتر که حتما باید دیده شوند، از نگاه DLfars می‌پردازیم و آن‌ها را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم. ممکن است شما نیز برخی از این فیلم ها را دیده باشید و یا حتی اسم بعضی از آن‌ها را نشنیده باشید! در هر صورت تمامی فیلم هایی که معرفی می‌شوند، از نگاه DLfars، عناوین فوق العاده جذابی هستند. در ادامه به معرفی چند فیلم پیشنهادی DLfars برای آخر هفته شما می‌پردازیم، همراه ما باشید.


پیشنهاد فیلم آخر هفته


خلاصه داستان : داستان این فیلم درباره یک کاپیتان نیروی دریایی ایالات متحده میباشد که نشانه‌هایی از بی‌ثباتی روانی را از خود نشان داده و کشتی و خدمه آن را به خطر می‌اندازد.حالا یک افسر نیروی دریایی کنترل کشتی را بر عهده می‌گیرد اما در نهایت به دلیل شورش محاکمه می‌شود و…


01


درباره

فیلم محاکمه نظامی شورش کین یک فیلم جنگی و درام محصول سال 2023 کشور آمریکا به کارگردانی ویلیام فریدکین (William Friedkin) میباشد که توسط دو کمپانی Paramount Global Content Distribution و Republic Pictures تولید شد.

فیلمنامه این فیلم را نیز ویلیام فریدکین به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون کیفر ساترلند، جیسون کلارک، جیک لیسی، مونیکا ریموند، لنس ردیک، جی دپلاس، لوئیس پولمن، الیزابت آنویس، فرانسوا باتیست، گیب کسلر، جینا گارسیا شارپ، استفانی ارب، دیل دای، دنزل جانسون، مایکل هایدمن، ماریا جاستیس و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم محاکمه نظامی شورش کین اولین بار در تاریخ 3 سپتامبر سال 2023 میلادی در جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز Venice Film Festival در کشور ایتالیا به نمایش درآمد و پس از حضور در چندین جشنواره بین‌المللی دیگر سرانجام در 6 اکتبر همان سال از شبکه Showtime Networks در کشور آمریکا پخش شد.

این فیلم در نهایت توسط سرویس استریم پارامونت پلاس +Paramount در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، فنلاند، تایوان، ژاپن، چین، کره جنوبی، تایلند، روسیه، سوئد، هلند، مکزیک، اسپانیا، دانمارک، ایرلند، آفریقای جنوبی و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.

تهیه‌کنندگی فیلم محاکمه نظامی شورش کین را آنابل دان، متیو پارکر، مایکل سالون و مایک آپتون به صورت مشترک برعهده داشته، تدوین و ویرایش آن کاری از دارین ناوارو می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط مایکل گریدی انجام شده است.

فیلم محاکمه نظامی شورش کین براساس نمایشنامه‌ای به همین نام اثر هرمان ووک در سال 1953 میلادی و با الهام از رمان شورش کین ساخته شده است.


                           برای دانلود فیلم The Caine Mutiny Court-Martial 2023 به این لینک مراجعه کنید



خلاصه داستان :سی و پنج سال پس از قتل تکان‌دهنده سه نوجوان به دست یک قاتل دیوانه، حال این قاتل بدنام در شب هالووین بازمی‌گردد تا چهارمین قربانی خود را بگیرد. در این میان هنگامی که دختری 17 ساله به نام جیمی (با بازی کرنان شیپکا) با این قاتل نقابدار روبرو می‌شود، به طور تصادفی به سال 1987 سفر کرده و با مادر نوجوان خود متحد می‌شود تا این قاتل روانی را یک بار برای همیشه از بین ببرد اما…


02


درباره

فیلم قاتل تمام عیار، یک فیلم ترسناک، کمدی سیاه، فانتزی، معمایی و هیجان‌انگیز محصول سال 2023 کشور آمریکا به کارگردانی نهناتچکا خان (Nahnatchka Khan) میباشد که توسط دو کمپانی Blumhouse Television و Divide/Conquer تولید شده است.

فیلمنامه این فیلم را نیز دیوید ماتالون، ساشا پرل راور، جن دی آنجلو و دیوید ماتالون به صورت مشترک، به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون کرنان شیپکا، اولیویا هولت، چارلی گیلسپای، لاچلین مونرو، تروی لای آن جانسون، لیانا لیبراتو، کلسی مائوما، استفی چین-سالوو، آنا دیاز، الا چوی، جرمی مون جاسنگار، ناتانیل آپیا، جاناتان پاتس، پارک رندال، جولی بوون، زاخاری گیبسون، نیکلاس لوید و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم قاتل تمام عیار اولین بار در تاریخ 28 سپتامبر سال 2023 میلادی در جشنواره بین‌المللی Fantastic Fest در کشور آمریکا به نمایش درآمد و پس از حضور در چندین جشنواره بین‌المللی دیگر سرانجام در 6 اکتبر همان سال توسط سرویس استریم آمازون پرایم Amazon Prime Video در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، فنلاند، تایوان، ژاپن، چین، کره جنوبی، تایلند، روسیه، سوئد، هلند، مکزیک، اسپانیا، دانمارک، ایرلند، آفریقای جنوبی و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.

تهیه‌کنندگی فیلم قاتل تمام عیار را جیسون بلوم، آدام هندریکس و گرگ گیلریث به صورت مشترک برعهده داشته، موسیقی متن آن اثری از مایکل اندروز می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط جاد اورتون انجام شده است؛ در فیلم قاتل تمام عیار، سی و پنج سال پیش یک قاتل بی‌رحم سه نوجوان را به قتل رساند و حالا برای گرفتن چهارمین قربانی خود در شب هالووین بازگشته است.

در این میان زمانی که جیمی هفده ساله با او روبرو می‌شود، به صورت تصادفی به همان سال سفر کرده و با مادر نوجوان خود برای از میان برداشتن این قاتل روانی، متحد می‌شود.


              برای دانلود فیلم Totally Killer 2023 به این لینک مراجعه کنید



خلاصه داستان داستان این فیلم درباره گروه بی‌مصرف‌ها میباشد که ماموریت جدیدی را آغاز می‌کنند تا جلوی یک سازمان تروریستی که کلاهک‌های هسته‌ای را قاچاق می‌کند، بگیرند، اما این ماموریت منجر به آغاز یک جنگ هسته‌ای میان روسیه و ایالات متحده شده و…


03


درباره

فیلم بی مصرف ها ۴، یک فیلم اکشن، ماجراجویی، هیجان انگیز و جنگی محصول سال 2023 کشور آمریکا به کارگردانی اسکات وا (Scott Waugh) میباشد که توسط سه کمپانی Campbell Grobman Films و Media Capital Technologies و Millennium Films تولید شد.

فیلمنامه این فیلم را نیز کرت ویمر، تاد داگرهارت، مکس آدامز، اسپنسر کوهن و دیو کالاهام به صورت مشترک به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون سیلوستر استالونه، جیسون استاتهام، دولف لاندگرن، رندی کوچار، مگان فاکس، فیفتی سنت، اندی گارسیا، تونی جا، جیکوب اسکیپیو، ادی هال، شیلا شاه، لوی ترن، ایکو اویس و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم بی مصرف ها 4 اولین بار در تاریخ 22 سپتامبر سال 2023 میلادی توسط کمپانی Lionsgate در سینماهای آمریکا، انگلستان و کانادا اکران شد سپس توسط کمپانی Millennium Films در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، فنلاند، تایوان، ژاپن، چین، کره جنوبی، تایلند، روسیه، سوئد، هلند، مکزیک، اسپانیا، دانمارک و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.

تهیه‌کنندگی فیلم بی مصرف ها 4 را وسلا بانزورکووا، کریستا کمبل، مایکل اس. پاسبان، آلن دام، بواز دیویدسون، کلایتون فرناندز، ولادیمیر فرناندز، جفری گرینشتاین، لاتی گروبمن، کی بلین جانستون، ادا کوان، جونا لیچ، آوی لرنر و یاریو لرنر به صورت مشترک برعهده داشته، موسیقی متن آن اثری از گیوم راسل می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط تیم موریس جونز انجام شده است.

فیلم بی مصرف ها 4، چهارمین قسمت از سری فیلم‌های بی‌مصرف‌ها و دنباله‌ای بر بی‌مصرف‌ها 3 محصول سال 2014 میلادی محسوب می‌شود؛ فیلمنامه این فیلم براساس شخصیت‌های دیوید کالاهام نوشته شده‌ است.


                          برای دانلود فیلم Expend4bles 2023 به این لینک مراجعه کنید



خلاصه داستان داستان این فیلم دربازه خواهر و برادری بی‌رحم به نام‌های مادلین و رودریک آشر میباشد که شرکت داروسازی فورتوناتو را به امپراتوری ثروت و قدرت تبدیل کرده‌اند. در این میان اسرار گذشته زمانی آشکار می‌شود که وارثان سلسله آشر به دست یک زن مرموز به شکلی وحشیانه کشته می‌شوند و…


04


درباره

سریال سقوط خاندان آشر، یک مجموعه ترسناک، معمایی، هیجان انگیز، جنایی و درام محصول کشور آمریکا به کارگردانی مشترک مایکل فیموناری و مایک فلنگن (Michael Fimognari و Mike Flanagan) میباشد که فصل اول آن در سال 2023 میلادی توسط کمپانی Intrepid Pictures تولید شده است.

فیلمنامه این سریال را نیز مایک فلنگن، جاستینا ایرلند، ربکا کلینگل، دنی پارکر، کیله سانچز، جیمی فلنگن، امی گرینویس و مت جانسون به صورت مشترک، به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون کارلا گوجینو، بروس گرینوود، مری مکدانل، هنری توماس، کیت سیگل، راحول کوهلی، سامانتا سلویان، تی نیا میلر، زک گیلفورد، ویلا فیتزجرالد، مایکل تراکو، کیتی پارکر، سائوریان ساپکوتا، مت بیدل، کریستال بالینت، روث کاد، کیلیگ کوران، کارل لومبلی، مارک همیل و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال سقوط خاندان آشر اولین بار در تاریخ 12 اکتبر سال 2023 میلادی توسط سرویس استریم نتفلیکس NETFLIX در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، آلمان، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، چین، کره جنوبی، دانمارک، ژاپن، سوئد، آرژانتین و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.

تهیه‌کنندگی مجموعه سقوط خاندان آشر را مورگان بیگز، مایکل فیموناری، جیمی فلنگن، مایک فلنگن، امی گرینویس، مت جانسون، نانسی کایرهوفر، ترور میسی، الکساندرا ماگیسترو، ملیندا نیشیکا و کتی گیلروی به صورت مشترک برعهده داشته، تدوین و ویرایش آن کاری از برت دبلیو باخمن و مایک فلنگن می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط مایکل فیموناری انجام شده است.

این مجموعه پس از انتشار با نقدهای مثبت فراوان از سوی مخاطبان و منتقدین روبرو شد به طوری که برای بازی خوب بازیگران، فیلمنامه اقتباسی، کارگردانی، طراحی لباس، طراحی صحنه، خط داستانی، موسیقی متن، فضاسازی‌ها، جلوه‌های ویژه و همچنین ارزش‌های تولید تحسین شد؛ سریال سقوط خاندان آشر براساس داستانی کوتاه به همین نام نوشته ادگار آلن پو ساخته شده است.


                        برای دانلود سریال The Fall of the House of Usher به این لینک مراجعه کنید



پیشنهاد فیلم آخر هفته (247)

در ادامه خوشحال می‌شویم از نظرات شما در رابطه با پیشنهاد فیلم آخر هفته (24) مطلع شویم؛ همچنین شما نیز می‌توانید فیلم های محبوب خود را مطرح کنید. شاد باشید.

فیلم های مجموعه پیشنهاد فیلم آخر هفته