دسته بندی ها

12 اکتبر 2023

با دویست و چهل و ششمین قسمت از مجموعه پیشنهاد فیلم آخر هفته (246) DLfars برای آخر هفته، همراه شما عزیزان هستیم. در این عنوان ، هر هفته به معرفی چند فیلم برتر که حتما باید دیده شوند، از نگاه DLfars می‌پردازیم و آن‌ها را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم. ممکن است شما نیز برخی از این فیلم ها را دیده باشید و یا حتی اسم بعضی از آن‌ها را نشنیده باشید! در هر صورت تمامی فیلم هایی که معرفی می‌شوند، از نگاه DLfars، عناوین فوق العاده جذابی هستند. در ادامه به معرفی چند فیلم پیشنهادی DLfars برای آخر هفته شما می‌پردازیم، همراه ما باشید.


پیشنهاد فیلم آخر هفته


خلاصه داستان : داستان این فیلم که هفتمین قسمت از مجموعه فیلم‌های ماموریت غیرممکن با بازی تام کروز میباشد درباره ایتن هانت است که از طرف آی‌‌ام‌‌‌‌اف ماموریت پیدا می‌‌کند تا نگذارد یک فناوری مرموز به نام «انتیتی» که یک هوش مصنوعی قدرتمند است به دست افراد نادرست بیفتد. او در این راه با دشمنانی مواجه می‌‌شود که انتظار آن را نداشته است…


01


درباره

فیلم سینمایی مأموریت: غیرممکن – روزشمار مرگ قسمت اول، فیلمی اکشن، ماجراجویی و هیجان انگیز محصول سال 2023 کشور آمریکا به کارگردانی کریستوفر مک‌کوری است که توسط کمپانی‌‌های New Republic Pictures و Bad Robot و Paramount Pictures تهیه و منتشر شده است.

فیلمنامه این فیلم را نیز کریستوفر مک‌کوری براساس مجموعه‌ای تلویزیونی به همین نام ساخته بروس گلر، به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی چون تام کروز، سایمون پگ، ربکا فرگوسن، ونسا کربی، هایلی اتول، پام کلمنتیئف، شیا ویگهام، نیکلاس هولت، هنری چرنی و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین این فیلم که هفتمین قسمت از مجموعه فیلم‌های ماموریت غیرممکن محسوب میشود و دنباله فیلم ماموریت غیرممکن – سقوط (2018) به شمار میرود، اولین بار در تاریخ 11 ژوئیه سال 2023 میلادی توسط Paramount Pictures در سینماهای کشور آمریکا و چندین کشور دیگر همزمان اکران شد.

تام کروز در نقش ایتن هانت، ربکا فرگوسن، وینگ ریمز، سایمون پگ و ونسا کربی همگی نقش خود را در این فیلم دوباره تکرار میکنند اما هایلی اتول، پام کلمنتیئف، شیا ویگهام، نیکلاس هولت و هنری چرنی به عنوان بازیگران جدید به گروه اضافه شده‌اند.

جالب است بدانید این سومین فیلم از مجموعه ماموریت غیرممکن است که کریستوفر مک‌کوری آن را کارگردانی کرده است؛ این امر وی را تبدیل به نخستین کسی میکند که بیشتر از یک فیلم از این مجموعه را کارگردانی کرده‌ است؛ پس از موفقیت قسمت ششم در گیشه و در نظر منتقدان، مراحل ساخت قسمت هفتم از ژانویه سال 2019 آغاز شد.

مأموریت غیرممکن 7 ابتدا قرار بود در تاریخ 19 نوامبر سال 2021 توسط پارامونت پیکچرز اکران شود اما فیلمبرداری آن به علت شیوع ویروس کرونا با تاخیر مواجه شد و در نتیجه تاریخ اکران آن به سال 2022 موکول گردید؛ قسمت هشتم این مجموعه نیز در 7 جولای سال 2023 میلادی منتشر خواهد شد.


                           برای دانلود فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One 2023 به این لینک مراجعه کنید



خلاصه داستان داستان این فیلم که براساس داستانی واقعی روایت شده درباره یک مغز متفکر خلافکار است که گروهی از کارمندان جوان بانک را برای سرقت 80 میلیون دلار در یکی از بزرگترین سرقت‌های بانکی در تاریخ ایالات متحده استخدام می‌کند اما…


02


درباره

فیلم سینمایی سرقت ۸۸، یک فیلم اکشن، جنایی، درام و هیجان‌انگیز محصول سال 2023 کشور آمریکا به کارگردانی منهاج هدا (Menhaj Huda) میباشد که توسط سه کمپانی‌ Bassett/Vance Productions و Gunpowder & Sky و MTV Entertainment Studios تولید شد.

فیلمنامه این فیلم را نیز دواین جانسون-کوکران به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون کیث دیوید، کورتنی بی. ونس، کیشا شارپ، ربکا اسپنس، بنتلی گرین، نیکان رابینسون، ماریا گوردون، پرسیوس وی، دواین جانسون-کوکران، اندی مک درموت، خاویر کلاید، تیفانی بدول، فیل تایلر، دریک گیلیام، جیلیان-ژیزل، آلیسا اینز، تونری هو، چارلز اندرو گاردنر و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم سرقت 88 که براساس حوادث واقعی ساخته شده است، اولین بار در تاریخ 29 سپتامبر سال 2023 میلادی از شبکه Showtime Networks در کشور آمریکا پخش شد سپس توسط سرویس استریم پارامونت پلاس + Paramount در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، اسپانیا، چین، کره جنوبی، هلند، دانمارک، فنلاند، بلژیک، تایوان، تایلند، مکزیک، سوئد، آفریقای جنوبی و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.

تهیه‌کنندگی فیلم سرقت 88 را بری بارکلی، آنجلا باست، آلیسون جنتری، شرل جورج، دانی هوگو هران، دواین جانسون-کوکران، کارلوس لوگو، لینت رامیرز، ژاکلین سولتزکی، ون تافلر و کورتنی بی ونس به صورت مشترک برعهده داشته، تدوین و ویرایش آن کاری از تیم میرکویچ می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط توماس ام. هارتینگ انجام شده است.


              برای دانلود فیلم Heist 88 2023 به این لینک مراجعه کنید



خلاصه داستان :داستان این فیلم درباره یک زوج جوان میباشد که سود غیرمنتظره در یک صندوق سرمایه‌گذاری، رابطه آنها را به سمت لبه پرتگاه هدایت کرده و نه تنها نامزدی اخیر آن‌ها بلکه زندگی‌شان را نیز تهدید می‌کند و…


03


درباره

فیلم بازی عادلانه، یک فیلم درام، معمایی و هیجان انگیز محصول سال 2023 کشور آمریکا به کارگردانی کلویی دومونت (Chloe Domont) میباشد که توسط سه کمپانی MRC Film و Media Rights Capital (MRC) و Star Thrower Entertainment تولید شده است.

فیلمنامه این فیلم را نیز کلویی دومونت به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون فیبی داینور، آلدن ارنرایش، ادی مارسان، ریچ سامر، سباستین دی سوزا، سیا علیپور، یاسین رامول، براندون بصیر، جیمی ویلکس، فردی ساویر، جرالدین سامرویل، پاتریک فیشلر، لورل لفکو، باک بریثویت، جیم استورجن، لیندا لیوکا و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم بازی عادلانه اولین بار در تاریخ 20 ژانویه سال 2023 میلادی در جشنواره بین‌المللی فیلم ساندس Sundance Film Festival در کشور آمریکا به نمایش درآمد و پس از حضور در چندین جشنواره بین‌المللی دیگر سرانجام در 29 سپتامبر همان سال توسط کمپانی Pimienta Films در سینماهای منتخب کشور آمریکا اکران شد.

این فیلم در نهایت توسط سرویس استریم نتفلیکس NETFLIX در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، فنلاند، تایوان، ژاپن، چین، کره جنوبی، تایلند، روسیه، سوئد، هلند، مکزیک، اسپانیا، دانمارک و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.

تهیه‌کنندگی فیلم بازی عادلانه را رام برگمن، کلویی دومونت، لئوپولد هیوز، رایان جانسون، بن لکلر، آلن ماندلبام، آنجیلیا ولایساولیویچ، تیم وایت، ترور وایت و اندرو زولوت به صورت مشترک برعهده داشته، تدوین و ویرایش آن کاری از فرانکلین پترسون می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط مننو مانز انجام شده است.

فیلم بازی عادلانه پس از حضور در جشنواره‌های بین‌المللی Sundance Film Festival و Zurich Film Festival موفق شد نامزد دریافت 2 جایزه شود که از میان آن‌ها می‌توان به نامزدی جایزه بهترین فیلم بلند بین‌المللی و بهترین فیلم درام اشاره کرد.


                          برای دانلود فیلم Fair Play 2023 به این لینک مراجعه کنید



خلاصه داستان :داستان این فیلم شهر سئول را بتصویر میکشد که در اثر زلزله‌ای قوی ویران شده است و تنها ساختمانی به نام هوانگ گونگ پس از زلزله همچنان پابرجاست. حال بازماندگان این حادثه ناگوار تلاش می‌کنند تا خود را به ساختمان هوانگ گونگ برسانند. در این بین یونگ تاک به طور موقت ساکنان ساختمان هوانگ گونگ را رهبری کرده و با گسترش بحران تلاش می‌کند تا از ساکنان در برابر افراد بیگانه محافظت کند اما…


04


درباره

فیلم سینمایی آرمان شهر بتنی یا یوتوپیای بتنی (Concrete Utopia) یک فیلم اکشن، ماجراجویی، علمی تخیلی، درام، معمایی و هیجان انگیز محصول سال 2023 کشور کره جنوبی به کارگردانی اوم ته هوا (Uhm Tae Hwa) است که توسط دو کمپانی‌ BH Entertainment Co. Ltd و Climax Studio تولید شده است.

فیلمنامه این فیلم را نیز اوم ته هوا و لی سین جی به صورت مشترک، به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون لی بیونگ هون، پارک سئو جون، پارک بو یونگ، کیم سون–یونگ، پارک جی-هو، کیم دو یون، لی سو هوان، کانگ ای-سیم، لی هیو جی و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم آرمان شهر بتنی که با بودجه 18 میلیون دلار ساخته شده است، اولین بار در تاریخ 9 آگوست سال 2023 میلادی توسط کمپانی Lotte Entertainment در سینماهای کشور کره جنوبی و توسط کمپانی Golden Village Pictures در سینماهای کشور سنگاپور اکران شد و توانست به فروش تقریبی 25.8 میلیون دلار در گیشه جهانی دست پیدا کند سپس در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، اسپانیا، چین، کره جنوبی، هلند، دانمارک، فنلاند، بلژیک، تایوان، تایلند، مکزیک، سوئد، آفریقای جنوبی، ژاپن و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.

تهیه‌کنندگی فیلم آرمان شهر بتنی را کیم بو-را، کیم چول یونگ، سون سوک وو، چوی بیونگ هوان و بیون سونگ مین به صورت مشترک برعهده داشته، موسیقی متن آن اثری از کیم هه وون، کیم هیون سانگ و کیم سوک وون می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط چو هیونگ رائه، جونگ هون و نو جو هان انجام شده است.

فیلم آرمان شهر بتنی اقتباسی آزاد از قسمت دوم یک وبتون به نام Yukwaehan Yiwoot اثر کیم سونگ نیونگ می‌باشد و درباره یک زلزله و عواقب پس از آن است؛ آرمان شهر بتنی به عنوان فیلم منتخب کشور کره جنوبی در بخش بهترین فیلم بلند بین‌المللی برای نود و ششمین دوره جوایز اسکار انتخاب شد.


                        برای دانلود فیلم Concrete Utopia 2023 به این لینک مراجعه کنید



پیشنهاد فیلم آخر هفته (246)

در ادامه خوشحال می‌شویم از نظرات شما در رابطه با پیشنهاد فیلم آخر هفته (246) مطلع شویم؛ همچنین شما نیز می‌توانید فیلم های محبوب خود را مطرح کنید. شاد باشید.

فیلم های مجموعه پیشنهاد فیلم آخر هفته