دسته بندی ها

21 سپتامبر 2023

با دویست و چهل و سومین قسمت از مجموعه پیشنهاد فیلم آخر هفته (243) DLfars برای آخر هفته، همراه شما عزیزان هستیم. در این عنوان ، هر هفته به معرفی چند فیلم برتر که حتما باید دیده شوند، از نگاه DLfars می‌پردازیم و آن‌ها را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم. ممکن است شما نیز برخی از این فیلم ها را دیده باشید و یا حتی اسم بعضی از آن‌ها را نشنیده باشید! در هر صورت تمامی فیلم هایی که معرفی می‌شوند، از نگاه DLfars، عناوین فوق العاده جذابی هستند. در ادامه به معرفی چند فیلم پیشنهادی DLfars برای آخر هفته شما می‌پردازیم، همراه ما باشید.


پیشنهاد فیلم آخر هفته


خلاصه داستان : داستان این فیلم درباره یک مرد جوان برزیلی ساکن ژاپن به نام مارکوس میباشد که یک روز به صورت تصادفی با یک سفالگر به نام کامیا سیجی آشنا می‌شود. حالا همانطور که آن‎ها بیشتر با یکدیگر آشنا می‌شوند، متوجه می‌شوند که پیوندهای خانوادگی فراتر از خون و نسب است و…


01


درباره

فیلم سینمایی خانواده، یک فیلم درام، جنایی و خانوادگی محصول سال 2023 کشور ژاپن به کارگردانی ایزورو ناروشیما (Izuru Narushima) میباشد که توسط سه کمپانی‌ Kinoshita Group و Fellows و Dig & Fellows تولید شد.

فیلمنامه این فیلم را نیز کیوتاکا ایناگاکی به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون کوجی یاکوشو، ریو یوشیزاوا، یوتاکا ماتسوشگی، میاوی، لوکاس ساگی، فادیله ویکد، آکینوری آندو، مارایکا آری، ده اینامی، یوکی کان، شیگرو موروی، تاکئو ناکاهارا، یوهی اوزورا، ایسی اوکیهارا، کویچی ساتو، آران شیمادا، گوستاوو سومیدا، نائو تاکاهاشی، ریون تاکاهاشی، یو ویتور و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم خانواده اولین بار در تاریخ 6 ژانویه سال 2023 میلادی توسط کمپانی Kino Films در سینماهای کشور ژاپن اکران شد سپس در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، اسپانیا، چین، کره جنوبی، هلند، دانمارک، فنلاند، بلژیک، ژاپن، تایوان، تایلند، مکزیک، سوئد، آفریقای جنوبی و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.

تهیه‌کنندگی فیلم ژاپنی خانواده را تومو ایتو برعهده داشته، موسیقی متن آن اثری از گورو یاسوکاوا می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط جونیچی فوجیساوا انجام شده است.


                           برای دانلود فیلم Familia 2023 به این لینک مراجعه کنید



خلاصه داستان :داستان این انیمیشن درباره دو کودک میباشد که به صورت تصادفی به فضا رفته و متوجه می‌شوند پدرشان قدرتمندترین شکارچی جایزه بگیر در کل کهکشان است و…


02


درباره

انیمیشن پدرم شکارچی جایزه بگیر، یک مجموعه انیمیشن اکشن، ماجراجویی، فانتزی، کمدی، علمی تخیلی و خانوادگی محصول کشور آمریکا به کارگردانی مشترک اورت داونینگ جونیور و پاتریک هارپین (.Everett Downing Jr و Patrick Harpin) می‌باشد که توسط کمپانی‌ Dwarf Animation Studio تولید و منتشر شده است.

فصل اول انیمیشن پدرم شکارچی جایزه بگیر در تاریخ 9 فوریه سال 2023 میلادی در سرویس استریم نتفلیکس NETFLIX در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، فرانسه، برزیل، آلمان، چین، ایتالیا، سوئد، دانمارک، اسپانیا، ژاپن، کره جنوبی، مکزیک و چندین کشور دیگر همزمان به صورت اینترنتی منتشر شد.

فصل دوم این سریال هم در 10 قسمت در سال 2023 در نتفلیکس پخش شد. فیلمنامه سریال پدرم شکارچی جایزه بگیر را نیز شکیرا پرسلی، اورت داونینگ جونیور و پاتریک هارپین به صورت مشترک، به رشته تحریر درآورده‌ و در نسخه اصلی این انیمیشن هنرمندانی همچون لاز آلونسو، ایوت نیکول براون، راب ریگل، دوین برایت، جیم راش، پریا فرگوسن، لزلی اوگامز، ایوان اورجی، جکوبی سواین، تاندو تابته، ونیز ونگ و غیره به صداپیشگی به جای کاراکترهای اصلی انیمیشن پرداخته‌اند.


               



خلاصه داستان :داستان این انیمیشن درباره کارل فردریکسون میباشد که با اکراه موافقت می‌کند با یک خانم به سر قرار برود اما اصلا نمی‌داند قرار گذاشتن این روزها به چه شکل است. در این میان داگ که همیشه به کارل کمک می‌کند، وارد عمل شده تا اضطراب او را قبل از رفتن به قرار ملاقات کم کرده و نکاتی را برای دوست‌یابی ارائه کند اما…


03


درباره

انیمیشن قرار کارل، کارتونی کوتاه، کمدی و خانوادگی به کارگردانی Bob Peterson محصول کشور آمریکا میباشد که در سال 2023 میلادی توسط دو کمپانی‌ Walt Disney Pictures و Pixar Animation Studios تولید شده است.

فیلمنامه انیمیشن قرار کارل را نیز باب پترسون براساس شخصیت‌های خلق شده توسط پیت داکتر، به نگارش درآورده‌‌‌‌‌‌ و در نسخه اصلی این انیمیشن، هنرمندانی همچون ادوارد آسنر و باب پیترسون به صداپیشگی پرداخته‌اند.

انیمیشن قرار کارل اولین بار در تاریخ 16 ژوئن سال 2023 میلادی توسط کمپانی‌ Walt Disney Studios Motion Pictures در سینماهای کشور آمریکا اکران شد سپس توسط سرویس استریم دیزنی پلاس +Disney در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، اسپانیا، فرانسه، لوکزامبورگ، نروژ، سوئد، ایتالیا، اسلواکی، آلمان، پرتغال، بلژیک، چین، مکزیک، آفریقای جنوبی، سنگاپور و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردیده است.

تهیه‌کنندگی انیمیشن قرار کارل را کیم کالینز، پیت داکتر و مارک نیلسن به صورت مشترک برعهده داشته، موسیقی متن آن اثری از آندره‌آ داتزمن می‌باشد و جلوه‌های ویژه آن نیز کاری از لوگان پیرسال می‌باشد.

این انیمیشن پس از اکران با نظرات مثبت منتقدین و استقبال گسترده مخاطبان در سراسر دنیا روبرو شد به طوری که برای کارگردانی، موسیقی متن، ارزش‌های تولید، فیلمنامه، خط داستانی، گرافیک، طراحی پوستر، گروه صداپیشه و همچنین جنبه‌های فنی تحسین شد.

انیمیشن قرار کارل ابتدا قرار بود در دیزنی پلاس به عنوان ششمین و آخرین قسمت از مجموعه‌ Dug Days نمایش داده شود اما در نهایت همراه با انیمیشن Elemental در تاریخ 16 ژوئن 2023 در سینماها نمایش داده شد؛ این انیمیشن براساس شخصیت کارل فردریکسون از انیمیشن بالا (آپ) Up محصول سال 2009 میلادی، ساخته شده است.


                          برای دانلود انیمیشن Carl’s Date 2023 به این لینک مراجعه کنید



خلاصه داستان :داستان این مستند که در 1 جولای سال 2000 میلادی رخ میدهد درباره لوسی بلکمن 21 ساله بریتانیایی میباشد که در توکیو ناپدید مشود. این اتفاق آغازی برای تحقیقات بین‌المللی و تلاشی تسلیم‌ناپذیر برای برقراری عدالت بود و…


04


درباره

فیلم مستند گمشده: پرونده لوسی بلکمن، مستندی جنایی محصول سال 2023 کشورهای آمریکا و ژاپن به کارگردانی هایو یاماموتو (Hyoe Yamamoto) است که توسط سه کمپانی Beach House Pictures و Netflix و Vesuvius Pictures تولید شد.

نویسندگی مستند گمشده: پرونده لوسی بلکمن را شوجی تاکائو برعهده داشته و افرادی همچون لوسی بلکمن، کاتسویوشی ابه، جیک آلدلستین، یاسوهیکو آسانو، سوفی بلکمن، تیم بلکمن، تونی بلر، کلر کمپبل، کیزو هارافوجی، جونیچیرو کوکو، توکی مارویاما، آکیرا میتسوزان، تاداشی نایتو، ریوتارو ناکامیرا، گراهام نورتون، یوجی نوزوئه، سوزی کوین، دیو راسل، ماساهیکو سوجیما و غیره حضور دارند.

مستند گمشده: پرونده لوسی بلکمن اولین بار در تاریخ 26 جولای سال 2023 میلادی توسط سرویس استریم نتفلیکس NETFLIX در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، آلمان، فرانسه، ایتالیا، برزیل، چین، اسپانیا، مکزیک، کره جنوبی، تایلند، تایوان، بلژیک، هلند، آفریقای جنوبی، روسیه و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.

تهیه‌کنندگی این مستند را الیزاوتا آبراهال، آناستازیا آرسان، دبورا باریلاس، دونووان چان، آلوکه دویچند، جوسلین لیتل و راب سیکسمیت به صورت مشترک برعهده داشته، تدوین و ویرایش آن کاری از دنی کالینز، ایجی ایواکاوا و الکساندر سانچز می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط گری راجرز انجام شده است.


                        برای دانلود مستند Missing: The Lucie Blackman Case 2023 به این لینک مراجعه کنید



پیشنهاد فیلم آخر هفته (243)

در ادامه خوشحال می‌شویم از نظرات شما در رابطه با پیشنهاد فیلم آخر هفته (243) مطلع شویم؛ همچنین شما نیز می‌توانید فیلم های محبوب خود را مطرح کنید. شاد باشید.

فیلم های مجموعه پیشنهاد فیلم آخر هفته