دسته بندی ها

8 سپتامبر 2023

با دویست و چهل و یکمین قسمت از مجموعه پیشنهاد فیلم آخر هفته (241) DLfars برای آخر هفته، همراه شما عزیزان هستیم. در این عنوان ، هر هفته به معرفی چند فیلم برتر که حتما باید دیده شوند، از نگاه DLfars می‌پردازیم و آن‌ها را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم. ممکن است شما نیز برخی از این فیلم ها را دیده باشید و یا حتی اسم بعضی از آن‌ها را نشنیده باشید! در هر صورت تمامی فیلم هایی که معرفی می‌شوند، از نگاه DLfars، عناوین فوق العاده جذابی هستند. در ادامه به معرفی چند فیلم پیشنهادی DLfars برای آخر هفته شما می‌پردازیم، همراه ما باشید.


پیشنهاد فیلم آخر هفته


خلاصه داستان : داستان این فیلم درباره یک متخصص زایمان به نام سارا میباشد که به زندگی و مرگ اعتقادی راسخ دارد. اما وقتیکه با رفتاهای عجیب و غریب دختر خردسالش، میا روبرو می‌شود، باید باورهایش را به چالش کشیده و با روحی از گذشته خود روبرو شود…


01


درباره

فیلم فرار کن خرگوش فرار کن یک فیلم ترسناک، رازآلود و هیجان انگیز محصول سال 2023 کشور استرالیا به کارگردانی Daina Reid میباشد که توسط سه کمپانی Carver Films و VicScreen و XYZ Films تولید شده است.

فیلمنامه این فیلم را نیز هانا کنت به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون سارا اسنوک، گرتا اسکاکی، دیمون هریمن، لیلی لاتور، جولیا دیویس، شبانا عزیز، جورجینا نایدو، ترور جیمیسون، نیل ملویل، کاترین اسلاتری، هوگو سویسا، نائومی روکاوینا، هدر بریج، رزی میچل، سانی ویلان، پاپی اسکری، جن سالزبری و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم فرار کن خرگوش فرار کن اولین بار در تاریخ 19 ژانویه سال 2023 میلادی در جشنواره بین‌المللی فیلم ساندس Sundance Film Festival در کشور آمریکا به نمایش درآمد و پس از حضور در چندین جشنواره بین‌المللی دیگر سرانجام در 28 ژوئن همان سال توسط کمپانی Maslow Entertainment در سینماهای کشور استرالیا و توسط کمپانی STX Films در سینماهای آمریکا، انگلستان و ایرلند اکران شد.

این فیلم در نهایت توسط سرویس استریم نتفلیکس NETFLIX در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، فنلاند، تایوان، ژاپن، چین، کره جنوبی، تایلند، روسیه، سوئد، هلند، مکزیک، اسپانیا و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردیده است.

تهیه‌کنندگی فیلم فرار کن خرگوش فرار کن را کیتی اندرسون، نیت بولوتین، جیک کارتر، جک کریستین، ماکسیم کوتری، اولیویا همفری، آنا مک لیش، دی جی. مک فرسون، نائومی مالهالند، کاتیا نیزیک، داینا رید، سارا شاو، سارا اسنوک، نیک اسپایسر، آرام ترتزاکیان و دین ویر به صورت مشترک برعهده داشته، موسیقی متن آن اثری از مارک بردشاو و مارکوس وال می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط بانی الیوت انجام شده است.


                           برای دانلود فیلم Run Rabbit Run 2023 به این لینک مراجعه کنید



خلاصه داستان :داستان این فیلم درباره خدمه یک کشتی تجاری به نام دمتر میباشد که تلاش می‌کنند از سفری در اقیانوس جان سالم به در ببرند، در حالی که هر شب با حضور وحشتناک موجودی خون آشام به نام دراکولا در کشتی مواجه می‌شوند. در نهایت زمانی که کشتی به بندر ویتبی می‌رسد، هیچ اثری از خدمه در آن نیست…


02


درباره

آندره اوردال (André Øvredal) مدتی پس از ساخت فیلم ترسناک Scary Stories to Tell in the Dark «داستان‌های ترسناک برای گفتن در تاریکی» قصد دارد سراغ موضوعی برود که سال‌ها در هالیوود در حال خاک خوردن بوده است.

اوردال برای کارگردانی فیلم مهیج خون‌آشامی Last Voyage of the Demeter «آخرین سفر دمیتر» انتخاب شده که سال‌ها بین استودیوهای مختلف دست به دست شده بود و به تازگی در اختیار امبلین پارتنرز قرار گرفته است.

آخرین باری که خبری از این پروژه شنیدیم نیل مارشال (Neil Marshall) به عنوان کارگردان قصد داشت از ویگو مورتنسن (Viggo Mortensen) در نقش اصلی آن استفاده کند.  این فیلم که در سال ۲۰۰۱ توسط برگی شوت (Bragi Schut) نوشته شده داستان یک کشتی به نام دمیتر را دنبال می‌کند که وظیفه جابجایی مشهورترین خون‌آشام تاریخ یعنی دراکولا را در رمان Dracula نوشته برام استوکر (Bram Stoker) برعهده داشت. در رمان، وقتی دمیتر از راه می‌رسد، کاملا از بین رفته و تنها یک بازمانده در آن حضور دارد و این فیلم داستان اتفاقاتی که حین نابود شدن این کشتی افتاده را روایت می‌کند.

اوردال گزینه کاملا مناسبی برای این داستان مهیج تک لوکیشنی است که حال و هوای پارانویایی دارد. این فیلمساز نروژی قبل از کارگردانی Scary Stories to Tell in the Dark فیلم ترسناک و پرتنش The Autopsy of Jane Doe «کالبدشکافی جین دو» را ساخته بود. در آن فیلم برایان کاکس (Brian Cox) و امیل هرش (Emile Hirsch) سعی داشتند از یک شب وحشتناک در یک مرده‌شورخانه که یک جسد تسخیرشده در آن وجود دارد جان سالم به در ببرند. Last Voyage of the Demeter هم تقریبا حال و هوای مشابهی دارد، فقط ایده خون‌آشامی بودن و بیماری‌های دریایی به آن اضافه شده است. حتی اگر اوردال بخواهد از برایان کاکس در نقش دراکولا بهره ببرد شخصا با این انتخاب مشکلی ندارم.


                     برای دانلود فیلم Last Voyage of the Demeter 2023 به این لینک مراجعه کنید



خلاصه داستان :داستان این فیلم که در آینده‌ای نه چندان دور در میان جامعه‌ای که دیوانه‌وار عاشق فناوری هستند روایت میشود درباره یک شرکت فناوری بزرگ به نام پگازوس است که به زوج‌ها این فرصت را می‌دهد تا از طریق رحم مصنوعی بچه‌دار شدن را تجربه کنند. در این بین زوجی جوان به نام راشل و آلوی داستان هیجان‌انگیز خود را به سمت پدر و مادر شدن در این دنیای جدید آغاز می‌کنند اما…


03


درباره

فیلم نسل پاد یک فیلم علمی تخیلی، کمدی و عاشقانه محصول سال 2023 کشور انگلستان به کارگردانی Sophie Barthes میباشد که توسط دو کمپانی Quad و Scope Pictures تولید شد.

فیلمنامه این فیلم را نیز سوفی بارتز به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون امیلیا کلارک، چیویتل اجیوفور، وینت رابینسون، ویرله دژاگر، لامارا استریجهافتیگ، اما دی پوت، کیونگ هر، کارل ون کوتسم، نیلسون دیوید، برنارد گالانت، آسلین فارل، بندیکت لندزبرت-نون، پادریگ تورلی، پل کیزا امانی، لئونارد سانتوس و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم نسل پاد اولین بار در تاریخ 19 ژانویه سال 2023 میلادی در جشنواره بین‌المللی فیلم ساندس Sundance Film Festival در کشور آمریکا به نمایش درآمد و پس از حضور در چندین جشنواره بین‌المللی دیگر سرانجام در 11 آگوست همان سال توسط کمپانی Vertical Entertainment در سینماهای کشور آمریکا، توسط کمپانی Splendid Film در سینماهای کشور هلند و توسط کمپانی Ascot Elite Entertainment Group در سینماهای کشور سوئیس اکران شد.

این فیلم در نهایت توسط کمپانی MK2 Films در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، فنلاند، تایوان، ژاپن، چین، کره جنوبی، تایلند، روسیه، سوئد، هلند، مکزیک، اسپانیا، دانمارک، ایرلند، آفریقای جنوبی، سوئیس و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردیده است.

تهیه‌کنندگی فیلم نسل پاد را سوفی بارتز، دیوید بنسدون، والری برلمون، ژان فرانسوا کامیلری، امیلیا کلارک، دیگو دی وین، تانگوی دیکیسر، سیرا گارسیا، ناتانائل کارمیتز، نادیا خاملیچی، ژنویو لمال، فیلیپ لوگی، جیمی ماتئوس-تیک، نسا مک گیل و مارتین متز به صورت مشترک برعهده داشته، موسیقی متن آن اثری از اوگنی گالپرین و ساشا گالپرین می‌باشد و تدوین و ویرایش آن نیز توسط اولیویه باگ کوته و ران پاتان انجام شده است.


                          برای دانلود فیلم The Pod Generation 2023 به این لینک مراجعه کنید



خلاصه داستان :داستان این فیلم درباره یک دانش‌آموز دبیرستانی به نام سادی هارپر و خواهر کوچکترش ساویر میباشد که از مرگ اخیر مادرشان در حال فروپاشی هستند و حمایت زیادی از پدرشان، ویل، درمانگری که با درد خود دست و پنجه نرم می‌کند، دریافت نمی‌کنند. در این بین هنگامی که یک بیمار ناامید به طور غیرمنتظره به خانه آن‌ها قدام گذاشته و کمک می‌خواهد، موجودی ماورایی و وحشتناک را وارد زندگی آن‌ها می‌کند که خانواده ها را شکار کرده و از رنج قربانیانش تغذیه می‌کند…


04


درباره

فیلم سینمایی بوگیمن، یک فیلم ترسناک، درام، معمایی و هیجان انگیز محصول سال 2023 کشورهای آمریکا و کانادا به کارگردانی Rob Savage میباشد که توسط سه کمپانی‌ 20th Century Studios و 21Laps Entertainment و NeoReel تولید شد.

فیلمنامه این فیلم را نیز اسکات بک، برایان وودز، مارک هیمن، اسکات بک و برایان وودز براساس داستانی کوتاه به همین نام نوشته استیون کینگ در سال 1973 میلادی، به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون سوفی تاچر، کریس مسینا، دیوید دستمالچیان، ویوین لایرا بلر، مارین ایرلند، لیزا گی همیلتون، لیسی دوور، مدیسون هو، مدی نیکولز، هان سوتو، ویکتوریا هریس، دنیل هاگن، بو هارت، التون لبلان و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم بوگیمن اولین بار در تاریخ 2 ژوئن سال 2023 میلادی توسط کمپانی‌های 20th Century Studios و Twentieth Century Fox در سینماهای کشور آمریکا اکران شد سپس توسط سرویس استریم هولو Hulu و دیزنی پلاس +Disney در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، اسپانیا، چین، کره جنوبی، سوئد، هلند، دانمارک، فنلاند، بلژیک، تایوان، تایلند، مکزیک و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.

تهیه‌کنندگی فیلم بوگیمن را اسکات بک، دن کوهن، رایان اچ. کانینگهام، آدام کولبرنر، دن لوین، شان لوی، رابین مایزینگر، امیلی موریس، جان اچ استارک و برایان وودز به صورت مشترک، برعهده داشته، تدوین و ویرایش آن کاری از پیتر گووزداس می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط الی برن انجام شده است.

فیلمبرداری اصلی فیلم بوگیمن در فوریه سال 2022 میلادی در نیواورلئان آغاز شد. این فیلم ابتدا برای انتشار در سرویس استریم هولو Hulu برنامه‌ریزی شده بود اما بعدتر قرار شد در تاریخ 2 ژوئن سال 2023 میلادی توسط استودیو قرن بیستم در ایالات متحده اکران شود.


                        برای دانلود فیلم The Boogeyman 2023 به این لینک مراجعه کنید



پیشنهاد فیلم آخر هفته (241)

در ادامه خوشحال می‌شویم از نظرات شما در رابطه با پیشنهاد فیلم آخر هفته (241) مطلع شویم؛ همچنین شما نیز می‌توانید فیلم های محبوب خود را مطرح کنید. شاد باشید.

فیلم های مجموعه پیشنهاد فیلم آخر هفته