دسته بندی ها

31 آگوست 2023

با دویست و چهلمین قسمت از مجموعه پیشنهاد فیلم آخر هفته (240) DLfars برای آخر هفته، همراه شما عزیزان هستیم. در این عنوان ، هر هفته به معرفی چند فیلم برتر که حتما باید دیده شوند، از نگاه DLfars می‌پردازیم و آن‌ها را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم. ممکن است شما نیز برخی از این فیلم ها را دیده باشید و یا حتی اسم بعضی از آن‌ها را نشنیده باشید! در هر صورت تمامی فیلم هایی که معرفی می‌شوند، از نگاه DLfars، عناوین فوق العاده جذابی هستند. در ادامه به معرفی چند فیلم پیشنهادی DLfars برای آخر هفته شما می‌پردازیم، همراه ما باشید.


پیشنهاد فیلم آخر هفته


خلاصه داستان : داستان این فیلم درباره دو سرباز سابق نیروهای ویژه به نام‌های “کریس ون هورن” و “لو فنگ” میباشد که باید گروهی از غیرنظامیان را در امتداد یکی از خطرناک‌ترین جاده‌های جهان به نام بزرگراه مرگ، تا منطقه سبز بغداد همراهی کرده و از آن‌ها محافظت کنند، اما …


01


درباره

فیلم سینمایی ایندیانا جونز و گردانه سرنوشت که با عنوان ایندیانا جونز ۵ نیز شناخته می‌شود، یک فیلم اکشن، ماجراجویی و هیجان انگیز محصول سال 2023 کشور آمریکا به کارگردانی جیمز منگولد (James Mangold) میباشد که توسط سه کمپانی‌ Lucasfilm و Paramount Pictures و Amblin Entertainment تولید و منتشر شده است.

فیلمنامه فیلم ایندیانا جونز و گردانه سرنوشت را نیز جیمز منگولد، جز باترورث و جان-هنری باترورث به صورت مشترک، به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی همچون هریسون فورد، فیبی والر-بریج، آنتونیو باندراس، جان ریس-دیویس، شانت رنه ویلسون، توماس کرچمان، توبی جونز، بوید هالبروک، اولیویه ریچترز، ایتان ایزیدور، مس میکلسن و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ همچنین فیلم ایندیانا جونز و گردانه سرنوشت اولین بار در تاریخ 30 ژوئن سال 2023 میلادی توسط کمپانی Walt Disney Studios Motion Pictures در سینماهای کشور آمریکا و توسط کمپانی Paramount Pictures در سینماهای کشور انگلستان اکران خواهد شد سپس در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، اسپانیا، چین، کره جنوبی، سوئد، هلند و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر می‌گردد.

این فیلم با بازی هریسون فورد در نقش ایندیانا جونز، به‌ دنبال فیلم ایندیانا جونز و قلمروی جمجمه بلورین (2008)، پنجمین قسمت از مجموعه ایندیانا جونز خواهد بود.

این نخستین فیلم در این مجموعه است که به دست استیون اسپیلبرگ کارگردانی نشده‌ است و جرج لوکاس نیز در داستان آن نقشی ندارد؛ اسپیلبرگ و لوکاس در عوض از تهیه‌کنندگان اجرایی هستند.

برنامه‌ریزی برای پنجمین فیلم ایندیانا جونز به اواخر دهه 1970 برمی‌گردد، زمانی که لوکاس و اسپیلبرگ با پارامونت برای چهار دنباله مهاجمان صندوق گمشده (1981)، مذاکره کردند؛ لوکاس در سال 2008 در رابطه با طرح داستانی این فیلم تحقیق کرد، اما توسعه این پروژه سال‌ها متوقف شد.


                           برای دانلود فیلم Indiana Jones and the Dial of Destiny 2023 به این لینک مراجعه کنید



خلاصه داستان داستان این فیلم درباره پسری 8 ساله به نام پیتر میباشد که تلاش می‌کند راز صداهای عجیبی که دائما از دیوارهای خانه می‌شنود را کشف کند. اما وقتیکه پدر و مادر پیتر اصرار می‌کنند که این صداها تنها در تخیل اوست، همانطور که ترس پیتر از این حوادث بیشتر می‌شود، متوجه خواهد شد که والدینش رازی وحشتناک را از او پنهان می‌کنند و…


02


درباره

فیلم تار عنکبوت یک فیلم ترسناک، رازآلود و هیجان انگیز محصول سال 2023 کشور آمریکا به کارگردانی Samuel Bodin میباشد که توسط سه کمپانی Lionsgate و Media Capital Technologies و Point Grey Pictures تولید شده است.

فیلمنامه این فیلم را نیز کریس توماس دولین به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون لیزی کاپلان، آنتونی استار، کلئوپاترا کلمن، الن دوبین، لوک بوزی، وودی نورمن، دبورا ژچوا، استفانی سمپسون، جی رینکن، جسی ویلینسکی، آنتون کوتاس، الکساندرا دراگوا، جیمز رابینسون، جیوکو میهایلوف، الکساندر آسپاروهوف و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم تار عنکبوت اولین بار در تاریخ 21 جولای سال 2023 میلادی توسط کمپانی Lionsgate در سینماهای کشور آمریکا و توسط کمپانی Paris Filmes در سینماهای کشور برزیل اکران شد سپس در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، فنلاند، تایوان، ژاپن، چین، کره جنوبی، تایلند، روسیه، سوئد، هلند، مکزیک، اسپانیا، دانمارک، ایرلند، آفریقای جنوبی و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.

تهیه‌کنندگی فیلم تار عنکبوت را اندرو چایلدز، کانر دی گرگوریو، والنتین دیمیتروف، جاش فاگن، ایوان گلدبرگ، وسلین کاراجوف، روی لی، جاناتان مک کوی، ست روگن، جیمز ویور و کریستوفر وودرو به صورت مشترک برعهده داشته، تدوین و ویرایش آن کاری از کوین گروترت و ریچارد ریفا می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط فیلیپ لوزانو انجام شده است.


                     برای دانلود فیلم Cobweb 2023 به این لینک مراجعه کنید



خلاصه داستان داستان این فیلم که ادامه قسمت قبلی درباره جوناس تیلور است که یک تیم تحقیقاتی را به عمیق ترین نقطه اقیانوس رهبری می کند. اما زمانی که یک عملیات بدخواهانه ماموریت آنها را تهدید می کند و آنها را مجبور به نبردی پرمخاطره برای بقا می کند، سفر آنها به هرج و مرج تبدیل می شود. آنها در برابر کوسه های غول پیکر ماقبل تاریخ قرار می گیرند و …


03


درباره

فیلم سینمایی مگ ۲: گودال (Meg 2: The Trench) که با عنوان (The Meg 2) نیز شناخته می‌شود، یک فیلم ترسناک، اکشن، علمی تخیلی، ماجراجویی و هیجان انگیز محصول سال 2023 کشور آمریکا به کارگردانی بن ویتلی (Ben Wheatley) است که توسط سه کمپانی‌ Apelles  Entertainment و China Media Capital و Flagship Entertainment Group تولید و منتشر شد.

فیلمنامه این فیلم را نیز استیو آلتن، دین جورگاریس، اریک هوبر و جان هوبر بر اساس کتابی به نام گودال نوشته استیو آلتن در سال 1999 میلادی، به نگارش درآورده و ستارگانی همچون جیسون استاتهام، سیه‌نا گیلری، کلیف کرتیس، اسکایلر ساموئلز، ملیسانتی ماهوت، سرجیو پریس-منچتا، پیج کندی، شویا سوفیا کای، جینگ وو، ووپی ون رام، ران اسمورنبرگ، بیلی کلمنتز، واناماکوک توانا، ری استراکان، کنت وون، ریکی بیوینز، بنی بریل و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بن ویتلی کارگردان فیلم، فیلمنامه‌نویس، تدوین‌گر و تهیه‌کننده فیلم اهل انگلستان است؛ ویتلی با شروع کار خود در تبلیغات، ابتدا با تبلیغات و فیلم‌های کوتاه خود شهرت و تحسین پیدا کرد و سپس به فیلم‌های بلند و برنامه‌های تلویزیونی تبدیل شد؛ او بیشتر به خاطر کارهایش در ژانرهای دلهره‌آور و ترسناک شناخته می‌شود، زیرا فیلم‌هایش اغلب عناصر سنگین کمدی سیاه و طنز را در خود جای می‌دهند.

از مشهورترین آثار او می‌توان به فیلم‌های ترسناک روان‌شناختی فهرست کشتار (2011)، زمینه‌ای در انگلیس (2013)، برج (2015) و کمدی اکشن آتش آزاد (2016) اشاره کرد؛ همچنین فیلم مگ 2: گودال اولین بار در تاریخ 4 آگوست سال 2023 میلادی توسط کمپانی Warner Bros. Pictures در سینماهای آمریکا و انگلستان اکران خواهد شد سپس در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، اسپانیا، چین، کره جنوبی، سوئد، هلند، دانمارک، فنلاند، بلژیک، تایوان، اندونزی و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر می‌گردد.

تهیه‌کنندگی فیلم مگ 2: گودال را کنت آچیتی، بل اوری، لورنزو دی بوناونتورا، رندی گرینبرگ، کلیف لانینگ، یاچاریا پینیتسامپیروم، چی-لی وانگ و کاترین خوسوم یینگ به صورت مشترک برعهده داشته، فیلمبرداری آن توسط هریس زامبارلوکوس انجام شده است و تدوین و ویرایش آن نیز کاری از جاناتان آموس می‌باشد؛ فیلم مگ 2: گودال دنباله‌ای برای فیلم مگ The Meg محصول سال 2018 میلادی محسوب می‌شود.


                          برای دانلود فیلم Meg 2: The Trench به این لینک مراجعه کنید



خلاصه داستان داستان این انیمیشن درباره مرد عنکبوتی میباشد که به همراه گون استیسی (زن عنکبوتی) تیمی جدید تشکیل میدهند تا با یک شرور قدرتمند مقابله کنند. آن‌ها همراه با هم برای ماجراجویی به نقاط مختلف جهان سفر کرده و ….


04


درباره

انیمیشن مرد عنکبوتی: آن سوی دنیای عنکبوتی (Spider-Man: Across the Spider-Verse) انیمیشنی ابرقهرمانی، اکشن، کمدی، خانوادگی، فانتزی، علمی تخیلی و ماجراجویی به کارگردانی مشترک خواکیم دوس سانتوس، کمپ پاورز و جاستین کی تامپسون محصول کشور آمریکا است که در سال 2023 میلادی توسط سه کمپانی Sony Pictures Animation و Marvel Entertainment و Arad Productions تولید و منتشر شد.

فیلمنامه انیمیشن مرد عنکبوتی: آنسوی دنیای عنکبوتی را نیز فیل لرد، کریستوفر میلر و دیو کالاهام براساس شخصیت‌های خلق شده توسط استن لی، به رشته تحریر درآورده‌‌‌‌اند؛ در نسخه اصلی این انیمیشن هنرمندانی همچون شامیک مور، هایلی استاینفلد، اسکار آیزاک، عیسی رائه، جیک جانسون و غیره به صداپیشگی به جای کاراکترهای اصلی انیمیشن پرداخته‌اند.

همچنین این انیمیشن که با بودجه 150 میلیون دلاری ساخته شده است، اولین بار در تاریخ 7 اکتبر سال 2022 میلادی توسط Columbia Pictures در سینماهای کشور آمریکا اکران خواهد شد سپس توسط +Disney در آمریکا و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر می‌شود.

جالب است بدانید سونی توسعه این انیمیشن را در سال 2018 با تیم نویسندگی و کارگردانی آغاز کرد و قرار شد تا بر روی رابطه مورالس و گون استیسی تمرکز شود؛ این فیلم به طور رسمی در نوامبر 2019 معرفی شد، کار ساخت انیمیشن در ژوئن 2020 آغاز گردید و عنوان آن در دسامبر 2021 فاش شد؛ ابتدا قرار بود قسمت اول این انیمیشن در آوریل سال 2022 اکران شود اما به دلیل همه گیری بیماری کرونا این تاریخ تا 7 اکتبر 2022 به تعویق افتاد؛ قسمت دوم مرد عنکبوتی: آن سوی دنیای عنکبوتی نیز قرار است در سال 2023 اکران شود و یک فیلم اسپین آف با محوریت شخصیت‌های زن این انیمیشن نیز در دست ساخت می‌باشد.


                        برای دانلود فیلم Spider-Man: Across the Spider-Verse 2023 به این لینک مراجعه کنید



پیشنهاد فیلم آخر هفته (240)

در ادامه خوشحال می‌شویم از نظرات شما در رابطه با پیشنهاد فیلم آخر هفته (240) مطلع شویم؛ همچنین شما نیز می‌توانید فیلم های محبوب خود را مطرح کنید. شاد باشید.

فیلم های مجموعه پیشنهاد فیلم آخر هفته