دسته بندی ها

22 ژوئن 2023

با دویست و سی و چهارمین قسمت از مجموعه پیشنهاد فیلم آخر هفته (234) DLfars برای آخر هفته، همراه شما عزیزان هستیم. در این عنوان ، هر هفته به معرفی چند فیلم برتر که حتما باید دیده شوند، از نگاه DLfars می‌پردازیم و آن‌ها را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم. ممکن است شما نیز برخی از این فیلم ها را دیده باشید و یا حتی اسم بعضی از آن‌ها را نشنیده باشید! در هر صورت تمامی فیلم هایی که معرفی می‌شوند، از نگاه DLfars، عناوین فوق العاده جذابی هستند. در ادامه به معرفی چند فیلم پیشنهادی DLfars برای آخر هفته شما می‌پردازیم، همراه ما باشید.


پیشنهاد فیلم آخر هفته


خلاصه داستان داستان این فیلم که ار براساس داستانی واقعی روایت شده, ظهور و سقوط آهنگسازی بنام “جوزف بولونی” شوالیه دو سنت ژرژ، پسر یک برده آفریقایی و صاحب مزرعه فرانسوی را به تصویر کشیده است که به عنوان یک ویولونیست، آهنگساز و شمشیرباز مشهور در جامعه فرانسه به اوج رسید، اما …


01


درباره

فیلم شوالیه یک فیلم بیوگرافی، درام، تاریخی و موسیقی محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی Stephen Williams است که توسط سه کمپانی‌ Element Pictures و Searchlight Pictures و Stillking Films تولید و منتشر شد. فیلمنامه این فیلم را نیز استفانی رابینسون به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی همچون لوسی بوینتون، سامارا ویوینگ، مینی درایور، مارتون چوکاش، سیان کلیفورد، کلوین هریسون جونیور، الک نیومن، الکس فیتزالان، رونکه آدکولوئخو، جسیکا بون، جیم های، بن برادشاو و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم شوالیه که براساس داستانی واقعی ساخته شده است، اولین بار در تاریخ 11 سپتامبر سال 2022 میلادی در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو Toronto International Film Festival در کشور کانادا به نمایش درآمد و پس از حضور در چندین جشنواره بین‌المللی دیگر سرانجام در 7 آوریل سال 2023 میلادی توسط کمپانی Searchlight Pictures در سینماهای کشور آمریکا و توسط Walt Disney Studios Motion Pictures در سینماهای کشور آرژانتین اکران شد. این فیلم در نهایت در آمریکا، انگلستان، کانادا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، چین، استرالیا، کره جنوبی، اسپانیا، ایسلند، هلند، سوئد، دانمارک، آرژانتین و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر شد. فیلم شوالیه پس از حضور در جشنواره‌های بین‌المللی متعدد توانست نقدهای مثبت فراوانی از سوی منتقدان و مخاطبین دریافت کند به طوری که برای فیلمنامه، نحوه کارگردانی، داستان واقعی، نحوه فیلمبرداری، سکانس‌های احساسی، طراحی لباس، طراحی شخصیت، فضاسازی‌ها، طراحی صحنه، موسیقی متن و همچنین بازی خوب بازیگران به ویژه بازی جذاب کلوین هریسون جونیور تحسین و ستایش شد…


                         برای دانلود فیلم Chevalier 2022 به این لینک مراجعه کنید



خلاصه داستان داستان این فیلم درباره تایلر میباشد که پس از اینکه از ماموریت پرخطر و مرگبار قبلی خود جان سالم به در می برد، به کمک اعضای تیمش عملیات ویژه جدیدی را برای نجات خانواده ای که اسیر گروهی خطرناک شده اند را آغاز می کند و …


02


درباره

استخراج ۲ یک فیلم اکشن آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی سم هارگریو و نویسندگی جو روسو است که بر اساس رمان گرافیکی Ciudad ساخته شده‌است. این فیلم دنباله‌ای بر استخراج (۲۰۲۰) است و کریس همسورث، گلشیفته فراهانی و آدام بسا دوباره نقش‌های خود را ایفا می‌کنند و اولگا کوریلنکو، دنیل برنهارت، تیناتین دالاکیشویلی و ادریس البا از بازیگران جدید هستند.

این فیلم در ۱۶ ژوئن ۲۰۲۳ توسط نتفلیکس منتشر شد و بازخوردهای مثبتی را به همراه داشت و از بازی‌هایش (به ویژه همسورث)، فیلمبرداری، تدوین و سکانس‌های اکشن تحسین شد.

تایلر راک (با بازی کریس همسورث) پس از اینکه به سختی از ماموریت قبلی خود جان سالم به در برد، از کار مزدوری بازنشسته می‌شود و به کابینی در اتریش می‌رود، جایی که غریبه‌ای به نام آلکات به او نزدیک می‌شود و از او خواسته می‌شود خواهر همسر سابقش میا، کتوان و دو فرزندش ساندرو و نینا را که در حال حاضر به همراه شوهر گانگسترش داویت رادیانی در زندانی در گرجستان زندانی است. تایلر هم نیک (با بازی گلشیفته فراهانی) و یاز (آدام بیا) را استخدام می‌کند تا به او بپیوندند و آنها به زندان نفوذ می‌کنند. آن‌ها سعی می‌کنند کِتیوان و فرزندانش را بدون هشدار دادن به دیویت در خواب بیرون ببرند، اما دیویت از خواب بیدار می‌شود و به زندانیان دیگر وفادار به او هشدار می‌دهد، در آنجا با تایلر و تیمش مقابله می‌کنند و شورش راه می‌اندازند و آنها را مجبور می‌کنند تا راه خود را بیرون کنند. در حین فرار، دیویت به تایلر و کیتوان حمله می‌کند و تایلر به طرز وحشیانه ای دیویت را می‌کشد.

این گروه موفق به فرار می‌شوند و به خانه امن خود در وین باز می‌گردند. با این حال، ساندرو، پسر نوجوان کیتیوان و داویت، که پدرش را بت می‌کند، متوجه می‌شود که تایلر پدرش را کشته است و مخفیانه با عمویش و برادر بزرگتر داویت، زوراب، تماس می‌گیرد، که به دنبال تایلر هستند تا برادرزاده‌اش را بیابد و انتقام بگیرد.

 


                      برای دانلود فیلم Extraction 2 2023 به این لینک مراجعه کنید



خلاصه داستان داستان این فیلم درباره ابرقهرمان بسکتبال، لبران جیمز، میباشد، کسی که چهار بار قهرمانی ان بی ای، دو مدال طلای المپیک و عنوان امتیازآورترین بازیکن تاریخ ان بی ای را در کارنامه خود دارد.


03


درباره

فیلم سینمایی ستاره های دنباله دار یک فیلم بیوگرافی، درام، تاریخی و ورزشی محصول سال 2023 کشور آمریکا به کارگردانی Chris Robinson میباشد که توسط سه کمپانی Cold Front Productions و SpringHill Entertainment و Tangerine Pictures تولید شد. فیلمنامه این فیلم را نیز فرانک ای. فلاورز، تونی رتن مایر و جوئل تیلور براساس کتابی به همبن نام نوشته لبرون جیمز و باز بیسینجر، به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون درموت مالرونی، وود هریس، کلب مک لاولین، لبرون جیمز، آلجی اسمیت، ناتالی پل، برایدن کراس، مارکیز موکی کوک، ابری استون، خلیل اوریج، استفان جانسون، کاتلین نیکول، برایانت کارول، استرلینگ هرست، دایان هاوارد، توماس دبلیو ولف و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم ستاره های دنباله دار که براساس داستانی واقعی ساخته شده است، اولین بار در تاریخ 2 ژوئن سال 2023 میلادی توسط سرویس ویدئویی پیکاک Peacock در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، سوئد، فنلاند، دانمارک، تایوان، لوکزامبورگ، ژاپن، کره جنوبی، چین و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ تهیه‌کنندگی فیلم ستاره های دنباله دار را اسپنسر بیگلی، ماوریک کارتر، جمال هندرسون، لبرون جیمز، نونی ال رابینسون، گرتل تومبلی، راشل وینتر و ترنس وینتر به صورت مشترک برعهده داشته، تدوین و ویرایش آن کاری از جو فرانسیس می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط کارستن گوپینات انجام شده است. لبرون ریمون جیمز سینیور یک بازیکن حرفه‌ای بسکتبال اهل آمریکا است که برای تیم لس آنجلس لیکرز در اتحادیه ملی بسکتبال (NBA) بازی می‌کند. او با نام مستعار کینگ جیمز King James، به عقیده بسیاری به عنوان یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان بسکتبال در تمام دوران ان‌بی‌ای شناخته می‌شود و همواره در بحث‌هایی در این مورد، او را با مایکل جردن مقایسه می‌کنند؛ لبرون جیمز امتیازآورترین بازیکن در تاریخ ان‌بی‌ای است و رتبه چهارم را در ثبت بیشترین پاس‌گل دارد.


                          برای دانلود فیلم Shooting Stars 2023 به این لینک مراجعه کنید



خلاصه داستان داستان این سریال درباره نیک فیوری میباشد که توطئه‌ای برای گروهی از اسکرال‌های تغییرشکل‌کننده به‌منظور نفوذ به زمین در موقعیت‌های قدرت در سراسر جهان را کشف می‌کند وبهمراه  اورت کی. راس، ماریا هیل و تالوس برای متوقف کردن آن و نجات بشریت دست بکار میشوند…


04


درباره

سریال تهاجم مخفی یک مینی‌سریال تلویزیونی محصول کشور ایالات متحده و در حال پخش است که توسط Ali Selim برای سرویس استریم دیزنی پلاس ساخته شده‌است. این مجموعه بر پایهٔ طرح داستانی به همین نام ساخته شده‌است. تولید این مجموعه بر عهده مارول استودیوز است و برنامه‌ریزی شده‌است که بخشی از مجموعه‌های تلویزیونی واقع‌شده در دنیای سینمایی مارول باشد و همچنین داستان آن با فیلم‌های این فرنچایز ارتباط دارد. کایل بردستریت به عنوان سرپرست نویسنده در ساخت این مجموعه فعالیت داشته است. ساموئل ال. جکسون نقش نیک فیوری را از مجموعه فیلم‌ها به همراه بن مندلسون در نقش تالوس ایفا می‌کند. توسعه این مجموعه از سپتامبر ۲۰۲۰ آغاز شد و بردستریت و جکسون به آن پیوستند. عنوان و پیش‌نمایش این مجموعه، همراه با بازیگری مندلسون در دسامبر ۲۰۲۰ اعلام شد. بازیگران فرعی در طول مارس و آوریل ۲۰۲۱ انتخاب شدند و در پی آن توماس بزوچا و علی سلیم برای کارگردانی این مجموعه در مه همان سال استخدام شدند. فیلم‌برداری مجموعه تا سپتامبر ۲۰۲۱ در لندن آغاز شده بود و فیلم‌برداری اضافی در انگلستان و سراسر اروپا برنامه‌ریزی شده بود. در سریال تهاجم مخفی بازیگرانی چون Samuel L. Jackson, Ben Mendelsohn, Cobie Smulders به ایفای نقش پرداخته اند


                        برای دانلود سریال Secret Invasion 2023 به این لینک مراجعه کنید



پیشنهاد فیلم آخر هفته (234)

در ادامه خوشحال می‌شویم از نظرات شما در رابطه با پیشنهاد فیلم آخر هفته (234) مطلع شویم؛ همچنین شما نیز می‌توانید فیلم های محبوب خود را مطرح کنید. شاد باشید.

فیلم های مجموعه پیشنهاد فیلم آخر هفته