پیشنهاد فیلم آخر هفته(29) DLfars
( )
کتاب صوتی
با بیست و نهمین قسمت از مجموعه پیشنهادی فیلم DLfars برای آخر هفته، همراه شما عزیزان هستیم. در این عنوان ، هر هفته به معرفی چند فیلم برتر که حتما باید دیده شوند، از نگاه DLfars میپردازیم و آنها را به شما عزیزان معرفی میکنیم. ممکن است شما نیز برخی از این فیلم ها را دیده باشید و یا حتی اسم بعضی از آنها را نشنیده باشید! در هر صورت تمامی فیلم هایی که معرفی میشوند، از نگاه DLfars، عناوین فوق العاده جذابی هستند. در ادامه به معرفی چند فیلم پیشنهادی DLfars برای آخر هفته شما میپردازیم، همراه ما باشید.
Watchmen خلق فیلمی ۱۴۰ میلیون دلاری با درجهی سنی بزرگسال که با اقتباس از یکی از بهترین و پیچیدهترین و ماندگارترین کتابهای کامیک تاریخ به قلم آلن مور و به سبب همکاری وی با دیو گیبونز، جان هیگینز، لن واین و باربارا کزل متولد شد، حتی در سینمای امروز که ابرقهرمانیها اصلیترین بخش آن را تشکیل میدهند و فیلمهایی با درجهی سنی R هم هر روز بیشتر از روز گذشته، تواناییشان در سودآوری را به استودیوها اثبات میکنند، اتفاق عجیبی است. چه برسد به سال ۲۰۰۹ که وضعیت سینمای بلاکباستری به هیچ عنوان مشابه حالت فعلی آن نبود. به همین خاطر خیلیها ساخته شدن فیلمWatchmen را با فیلمنامهی عالی دیو گیبونز و استفاده از استوریبردهایی که اکثرشان با نهایت وفاداری ممکن از روی صفحات کامیک مرجع برداشته شده بودند، معجزهای میدانند که احتمالا هرگز، تکرار نخواهد شد.زک اسنایدر در این فیلم با استفاده از تصاویری تاریک و خوشجلوه که از نورپردازیهایی بهخصوص و مرتبط با تلاش برای پررنگ کردن بیشتر و بیشتر شخصیتها بهره میبردند، استفادهی حداکثری و کاملا مناسب از فضا و لحن بزرگسالانه و سود بردن از بازیهای جذبکننده و درخشان نقشآفرینهای لایق ستایشی همچون مالین اکرمان، پاتریک ویلسون، جکی ارل هیلی و جفری دین مورگان، بهترین ساختهی حاضر در کارنامهاش را ساخت و خیلیها را با این شاهکار تلخ و پرشده از شوخیهای سیاه دنیای کامیک، آشنا ساخت. با فیلمی که به پیشینهی شخصیتهایش اهمیت میداد، چه در نسخهی اکرانشده در سالنهای سینما و چه در نسخهی طولانیتر و تقریبا ۲۱۰ دقیقهای خود بهرهبرداری حداکثری از تکتک لحظات را به رخ میکشید و در تصویرسازیهای نمادگرایانه نیز، تبحر داشت. اگر تا به امروز Watchmen را ندیدهاید و دکتر منهتن، کمدین، رورشاک و تکتک ابرقهرمانهای باورپذیر و خاکستری حاضر در دنیای آن را نمیشناسید که میتوانید هماکنون با نهایت انرژی، سراغ لذت بردن از یکی از متفاوتترین فیلمهای پرخرج و محبوب سالهای اخیر بروید. ولی حتی اگر پیشتر Watchmen را دیدهاید، اکنون زمان مناسبی برای بازبینی آن به نظر میرسد. چرا که چند ماه دیگر، سریال Watchmen از شبکهی HBO آغاز میشود و سراغ داستانگویی دربارهی رخدادهایی جریانیافته در نزدیک به سی سال بعد از زمان پایان یافتن حوادث فیلم مورد بحث میرود.
12 Angry Men اگر در نوار جستجوی IMDB عدد ۱۲ را بنویسید، دومین فیلم پیشنهادی 12 Angry Men «دوازده مرد خشمگین» خواهد بود. دوزاده مرد خشمگین ساخته سیدنی لومت و محصول ۱۹۵۷ آمریکا است. این فیلم با امتیاز ۹.۸ از ۱۰ در رده پنجم محبوبترین فیلمهای تاریخ سینما قرار گرفته است. فیلم در آمریکا نامزد دریافت سه اسکار در بخشهای بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه و در جوایز گلدن گلوب نیز نامزد دریافت جایزه برای بهترین فیلم، بهترین بازیگر مرد، بهترین بازیگر مکمل مرد و بهترین کارگردانی بوده است. همچنین این فیلم در جشنوارههای بین الملی مهم چون برلین و بفتا نیز حضور داشته است که جایزه خرس طلایی برلین از جمله مهمترین جوایز فیلم است. در خلاصه داستان فیلم میخوانیم که «یک عضو هیات منصفه تلاش میکند برای جلوگیری از پایمال شدن عدالت، دیگر اعضای هیات را وادار به تجدید نظر در قضاوت خود در یک پرونده کنند». فیلم نمایشی نفسگیر از تلاش این عضو هیات منصفه است تا دیگر اعضا را وادار کند که مدارک و شواهد پرونده را دوباره مرور کنند. از ویژگیهای مهم فیلم که باعث شد در زمان خود بسیار مورد توجه قرار گیرد، لوکیشن واحد فیلم است. در واقع سهم زیادی از ۹۶ دقیقه زمان فیلم، دوربین در جلسه هیات منصفه قرار دارد. محدودیت مکانی که انتخاب موضوع و نوع داستان به فیلمنامهنویس تحمیل میکند، باعث میشود تا فیلمنامه در بخشهای دیگری نیاز به محرکهایی برای حفظ توجه مخاطب داشته باشد. یکی از عواملی که در حفظ توجه بیننده تاثیرگذار خواهد بود، ضرباهنگ یا ریتم فیلم خواهد بود. ضرباهنگ یا ریتم هم در فیلمنامه و هم در تدوین فیلم قابل بررسی است. زمانی که صحبت از ریتم در تدوین میشود منظور تعریفی از ریتم است که با واژه تمپو (Tempo) شناخته میشود و به وسیله زمان نمایش پلانها و توالی آنها قابل کنترل و بررسی است. بنابراین در هنگام تماشای فیلم دوازده مرد خشمگین حتما به اندازه زمانی نماها و سرعتهای متفاوت نمایش آنها در طول فیلم دقت کنید. در این صورت متوجه خواهید شد که حتی ماندن در یک فضای بسته میتواند جذاب و درگیرکننده باشد.
Good Will Hunting Good Will Hunting «ویل هانتیگ خوب» فیلمی به نویسندگی مت دیمون و بن افلک و کارگردانی گاس ون سنت محصول سال ۱۹۹۷ است که در این قسمت از پیشنهاد فیلم آخر هفته به سراغ آن رفتهایم. این فیلمساز در سال ۲۰۰۳ موفق به دریافت نخل طلای بهترین فیلم برای ساخته مشهورش «فیل» شده است که در یکی از پیشنهاد فیلمهای آخر هفته یا در یکی از یادداشتها به این فیلم نیز پرداخته خواهد شد. ویل هانتیگ خوب از یک نظر، درامی روانشناسانه است. ویل هانتیگ (مت دیمون) جوان ۲۰ سالهای است که بیشتر وقتش را با دوستانش (بن افلک و کیسی افلک) در بارها و کلابها میگذارند. ویل نبوغ بالایی در ریاضیات و به ذهنسپردن سریع مطالب دارد. در عین حال ویل به شکل مرموزی از به کار انداختن نبوغ خود در جهت استفاده صحیح از آن پرهیز میکند. ویل هانتیگ خوب نمونه یک فیلم شخصیتمحور (در برابر موقعیتمحور) است. این تقسیمبندی البته یک تقسیمبندی بسیار کلی و غیر دقیق است. منظور از این تقسیمبندی به نوعی قراردادن فیلمهایی که بر اساس حوادث (موقعیتها) پیش میروند در یک سمت و در سمت دیگر فیلمهایی که عمدتا خالی از حوادث عمده تغییردهنده مسیر فیلم و شخصیتها هستند و این درگیریهای درونی شخصیتهاست که اساس پیشروی فیلم محسوب میشود.
Limitless دقیقا به مانند «لوسی» (Lucy) ساختهی لوک بسونِ دوستداشتنی که به جرئت برخلاف خیلیها آن را فیلمی ارزشمند، محترم و شاید لایق بیشتر از یک بار تماشا شدن خطاب میکنم، Limitless دست روی این موضوع خاص میگذارد که اگر انسان به نهایت قدرت مغزش دسترسی پیدا کند، چه خواهد شد و به چه چیزهایی دست پیدا خواهد کرد. ماجرا از این قرار است که بر طبق دادههای حقیقی ما، تکتک آدمهای روی زمین از ده یا نهایتا پانزده درصد از توانایی مغزشان استفاده میکنند و حتی بزرگترین دانشمندان، موفق به استفاده از درصد بالاتری از ذهنشان نشدهاند. حالا، اگر روزی یک روش خاص پیدا شود که شخص را دارای توانایی استفاده از درصد بیشتری از ذهنش کند، نتایج غیر قابل پیشبینی خواهند بود و این، دقیقا همان چیزی است که در «نامحدود»، اتفاق میافتد. فیلمی با پرداختهای خوب و موضوعی جذاب که در آن کاراکتر اصلی به واسطهی یک دارو، به شکل و تمام و کمالی قدرتهای فکرش را در چنگ میگیرد و این وسط با نیروهایی شیطانی و چیزهایی که میخواهند نیروی بالای کسبشده توسط او را به سمت و سوی انجام کارهایی منفی سوق دهند نیز مواجه میشود. همهی این موارد، در کنار رابطهی عاشقانه و خاصی که اِدی مورا (کاراکتر اصلی داستان که بردلی کوپر به کمال اجرایش میکند) با لیندی (ابی کورنیش) دارد، تریلر علمیتخیلی و سرگرمکنندهای را میآفرینند که به احتمال زیاد از زیر دستهایتان در رفته اما قطعا، نگاه کردن به ثانیههایش، لذتبخش و تفکربرانگیز است. این وسط، بازیِ بازیگران فیلم که رابرت دنیرو نیز در گروهشان دیده میشود، با قرار گرفتن در کنار تدوین عالی اثر، جذابیت سکانسهای گوناگون آن و کارگردانی خوشجلوهی نیل برگر، از Limitless فیلمی نه عالی اما خوب و متفاوت میسازند که حتی اگر یک ثانیهاش را هم قبول نداشته باشید، دیدنش ضرری ندارد. البته «نامحدود» برخلاف «لوسی»، بیشتر تمرکزش را بر روی سرگرمکننده بودن گذاشته و نمیشود به مانند آن فیلم در دقایقش چیزهایی را یافت که حقیقتا با هدفِ به چالش کشیدن ذهن مخاطبان، آفریده شده باشند.
فیلم ایرانی ما همه گناهکاریم سال انتشار: 1395
⏰مدت زمان: 86 دقیقه
?زبان: فارسی
?کشور سازنده: ایران
? ژانر: اجتماعی ,ایرانی
?کارگردان: حسن ناظر
✍️نویسنده: پیمان عباسی
?ستارگان: امیر آقایی , نیوشا ضیغمی , الهام حمیدی , خلاصه داستان: فیلم سینمایی ما همه گناهکاریم اولین فیلم بلند سینمایی حسن ناظر و با مضمونی اجتماعی می باشد. داستان فیلم درباره جوانی به نام فرهاد (امیر آقایی) می باشد که برای تامین مخارج زندگی روز مره اش با مشکلات زیادی مواجه است، تا اینکه علاوه بر مشکلات زندگی اش با بیماری هولناک فرزندش نیز مواجه می شود، فرهاد برای درمان دخترش به پول زیادی احتیاج دارد و حاظر است برای تهیه این پول هرکاری انجام دهد. سرانجام تصمیم نهایی وی سرنوشت متفاوتی را، برای او و خانواده اش رقم می زند…
فیلم ایرانی خوک سال انتشار: 1396
⏰مدت زمان: 95 دقیقه
?زبان: فارسی
?کشور سازنده: ایران
? ژانر: اجتماعی ,ایرانی
?کارگردان: مانی حقیقی
✍️نویسنده: مانی حقیقی
?ستارگان: پریناز ایزدیار, حسن معجونی, سیامک انصاری, علی مصفا, لیلا حاتمى, لیلی رشیدی, علی باقری, مینا جعفرزاده, آیناز آذرهوش , رضا یزدانی, بیوک میرزایی, سهیلا رضوی , خلاصه داستان: قصه شخصی به نام حسن را روایت می کند که کارگردان سینماست اما همه درها به رویش بسته شده و غرق در مشکلات مختلف است حالا حسن برای عبور از مشکلاتش باید یک نقشه درست و درمان بکشد. دانلود فیلم خوک با کیفیت عالی دانلود کیفیت ۴۸۰p
دانلود کیفیت ۷۲۰p
دانلود کیفیت ۱۰۸۰p
دانلود همه کیفیت ها
در ادامه خوشحال میشویم از نظرات شما در رابطه با فیلم های پیشنهاد شده مطلع شویم؛ همچنین شما نیز میتوانید فیلم های محبوب خود را مطرح کنید. شاد باشید.
Watchmen خلق فیلمی ۱۴۰ میلیون دلاری با درجهی سنی بزرگسال که با اقتباس از یکی از بهترین و پیچیدهترین و ماندگارترین کتابهای کامیک تاریخ به قلم آلن مور و به سبب همکاری وی با دیو گیبونز، جان هیگینز، لن واین و باربارا کزل متولد شد، حتی در سینمای امروز که ابرقهرمانیها اصلیترین بخش آن را تشکیل میدهند و فیلمهایی با درجهی سنی R هم هر روز بیشتر از روز گذشته، تواناییشان در سودآوری را به استودیوها اثبات میکنند، اتفاق عجیبی است. چه برسد به سال ۲۰۰۹ که وضعیت سینمای بلاکباستری به هیچ عنوان مشابه حالت فعلی آن نبود. به همین خاطر خیلیها ساخته شدن فیلمWatchmen را با فیلمنامهی عالی دیو گیبونز و استفاده از استوریبردهایی که اکثرشان با نهایت وفاداری ممکن از روی صفحات کامیک مرجع برداشته شده بودند، معجزهای میدانند که احتمالا هرگز، تکرار نخواهد شد.زک اسنایدر در این فیلم با استفاده از تصاویری تاریک و خوشجلوه که از نورپردازیهایی بهخصوص و مرتبط با تلاش برای پررنگ کردن بیشتر و بیشتر شخصیتها بهره میبردند، استفادهی حداکثری و کاملا مناسب از فضا و لحن بزرگسالانه و سود بردن از بازیهای جذبکننده و درخشان نقشآفرینهای لایق ستایشی همچون مالین اکرمان، پاتریک ویلسون، جکی ارل هیلی و جفری دین مورگان، بهترین ساختهی حاضر در کارنامهاش را ساخت و خیلیها را با این شاهکار تلخ و پرشده از شوخیهای سیاه دنیای کامیک، آشنا ساخت. با فیلمی که به پیشینهی شخصیتهایش اهمیت میداد، چه در نسخهی اکرانشده در سالنهای سینما و چه در نسخهی طولانیتر و تقریبا ۲۱۰ دقیقهای خود بهرهبرداری حداکثری از تکتک لحظات را به رخ میکشید و در تصویرسازیهای نمادگرایانه نیز، تبحر داشت. اگر تا به امروز Watchmen را ندیدهاید و دکتر منهتن، کمدین، رورشاک و تکتک ابرقهرمانهای باورپذیر و خاکستری حاضر در دنیای آن را نمیشناسید که میتوانید هماکنون با نهایت انرژی، سراغ لذت بردن از یکی از متفاوتترین فیلمهای پرخرج و محبوب سالهای اخیر بروید. ولی حتی اگر پیشتر Watchmen را دیدهاید، اکنون زمان مناسبی برای بازبینی آن به نظر میرسد. چرا که چند ماه دیگر، سریال Watchmen از شبکهی HBO آغاز میشود و سراغ داستانگویی دربارهی رخدادهایی جریانیافته در نزدیک به سی سال بعد از زمان پایان یافتن حوادث فیلم مورد بحث میرود.
پیشنهاد فیلم آخر هفته(29) DLfars
12 Angry Men اگر در نوار جستجوی IMDB عدد ۱۲ را بنویسید، دومین فیلم پیشنهادی 12 Angry Men «دوازده مرد خشمگین» خواهد بود. دوزاده مرد خشمگین ساخته سیدنی لومت و محصول ۱۹۵۷ آمریکا است. این فیلم با امتیاز ۹.۸ از ۱۰ در رده پنجم محبوبترین فیلمهای تاریخ سینما قرار گرفته است. فیلم در آمریکا نامزد دریافت سه اسکار در بخشهای بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه و در جوایز گلدن گلوب نیز نامزد دریافت جایزه برای بهترین فیلم، بهترین بازیگر مرد، بهترین بازیگر مکمل مرد و بهترین کارگردانی بوده است. همچنین این فیلم در جشنوارههای بین الملی مهم چون برلین و بفتا نیز حضور داشته است که جایزه خرس طلایی برلین از جمله مهمترین جوایز فیلم است. در خلاصه داستان فیلم میخوانیم که «یک عضو هیات منصفه تلاش میکند برای جلوگیری از پایمال شدن عدالت، دیگر اعضای هیات را وادار به تجدید نظر در قضاوت خود در یک پرونده کنند». فیلم نمایشی نفسگیر از تلاش این عضو هیات منصفه است تا دیگر اعضا را وادار کند که مدارک و شواهد پرونده را دوباره مرور کنند. از ویژگیهای مهم فیلم که باعث شد در زمان خود بسیار مورد توجه قرار گیرد، لوکیشن واحد فیلم است. در واقع سهم زیادی از ۹۶ دقیقه زمان فیلم، دوربین در جلسه هیات منصفه قرار دارد. محدودیت مکانی که انتخاب موضوع و نوع داستان به فیلمنامهنویس تحمیل میکند، باعث میشود تا فیلمنامه در بخشهای دیگری نیاز به محرکهایی برای حفظ توجه مخاطب داشته باشد. یکی از عواملی که در حفظ توجه بیننده تاثیرگذار خواهد بود، ضرباهنگ یا ریتم فیلم خواهد بود. ضرباهنگ یا ریتم هم در فیلمنامه و هم در تدوین فیلم قابل بررسی است. زمانی که صحبت از ریتم در تدوین میشود منظور تعریفی از ریتم است که با واژه تمپو (Tempo) شناخته میشود و به وسیله زمان نمایش پلانها و توالی آنها قابل کنترل و بررسی است. بنابراین در هنگام تماشای فیلم دوازده مرد خشمگین حتما به اندازه زمانی نماها و سرعتهای متفاوت نمایش آنها در طول فیلم دقت کنید. در این صورت متوجه خواهید شد که حتی ماندن در یک فضای بسته میتواند جذاب و درگیرکننده باشد.
Good Will Hunting Good Will Hunting «ویل هانتیگ خوب» فیلمی به نویسندگی مت دیمون و بن افلک و کارگردانی گاس ون سنت محصول سال ۱۹۹۷ است که در این قسمت از پیشنهاد فیلم آخر هفته به سراغ آن رفتهایم. این فیلمساز در سال ۲۰۰۳ موفق به دریافت نخل طلای بهترین فیلم برای ساخته مشهورش «فیل» شده است که در یکی از پیشنهاد فیلمهای آخر هفته یا در یکی از یادداشتها به این فیلم نیز پرداخته خواهد شد. ویل هانتیگ خوب از یک نظر، درامی روانشناسانه است. ویل هانتیگ (مت دیمون) جوان ۲۰ سالهای است که بیشتر وقتش را با دوستانش (بن افلک و کیسی افلک) در بارها و کلابها میگذارند. ویل نبوغ بالایی در ریاضیات و به ذهنسپردن سریع مطالب دارد. در عین حال ویل به شکل مرموزی از به کار انداختن نبوغ خود در جهت استفاده صحیح از آن پرهیز میکند. ویل هانتیگ خوب نمونه یک فیلم شخصیتمحور (در برابر موقعیتمحور) است. این تقسیمبندی البته یک تقسیمبندی بسیار کلی و غیر دقیق است. منظور از این تقسیمبندی به نوعی قراردادن فیلمهایی که بر اساس حوادث (موقعیتها) پیش میروند در یک سمت و در سمت دیگر فیلمهایی که عمدتا خالی از حوادث عمده تغییردهنده مسیر فیلم و شخصیتها هستند و این درگیریهای درونی شخصیتهاست که اساس پیشروی فیلم محسوب میشود.
Limitless دقیقا به مانند «لوسی» (Lucy) ساختهی لوک بسونِ دوستداشتنی که به جرئت برخلاف خیلیها آن را فیلمی ارزشمند، محترم و شاید لایق بیشتر از یک بار تماشا شدن خطاب میکنم، Limitless دست روی این موضوع خاص میگذارد که اگر انسان به نهایت قدرت مغزش دسترسی پیدا کند، چه خواهد شد و به چه چیزهایی دست پیدا خواهد کرد. ماجرا از این قرار است که بر طبق دادههای حقیقی ما، تکتک آدمهای روی زمین از ده یا نهایتا پانزده درصد از توانایی مغزشان استفاده میکنند و حتی بزرگترین دانشمندان، موفق به استفاده از درصد بالاتری از ذهنشان نشدهاند. حالا، اگر روزی یک روش خاص پیدا شود که شخص را دارای توانایی استفاده از درصد بیشتری از ذهنش کند، نتایج غیر قابل پیشبینی خواهند بود و این، دقیقا همان چیزی است که در «نامحدود»، اتفاق میافتد. فیلمی با پرداختهای خوب و موضوعی جذاب که در آن کاراکتر اصلی به واسطهی یک دارو، به شکل و تمام و کمالی قدرتهای فکرش را در چنگ میگیرد و این وسط با نیروهایی شیطانی و چیزهایی که میخواهند نیروی بالای کسبشده توسط او را به سمت و سوی انجام کارهایی منفی سوق دهند نیز مواجه میشود. همهی این موارد، در کنار رابطهی عاشقانه و خاصی که اِدی مورا (کاراکتر اصلی داستان که بردلی کوپر به کمال اجرایش میکند) با لیندی (ابی کورنیش) دارد، تریلر علمیتخیلی و سرگرمکنندهای را میآفرینند که به احتمال زیاد از زیر دستهایتان در رفته اما قطعا، نگاه کردن به ثانیههایش، لذتبخش و تفکربرانگیز است. این وسط، بازیِ بازیگران فیلم که رابرت دنیرو نیز در گروهشان دیده میشود، با قرار گرفتن در کنار تدوین عالی اثر، جذابیت سکانسهای گوناگون آن و کارگردانی خوشجلوهی نیل برگر، از Limitless فیلمی نه عالی اما خوب و متفاوت میسازند که حتی اگر یک ثانیهاش را هم قبول نداشته باشید، دیدنش ضرری ندارد. البته «نامحدود» برخلاف «لوسی»، بیشتر تمرکزش را بر روی سرگرمکننده بودن گذاشته و نمیشود به مانند آن فیلم در دقایقش چیزهایی را یافت که حقیقتا با هدفِ به چالش کشیدن ذهن مخاطبان، آفریده شده باشند.
فیلم ایرانی ما همه گناهکاریم سال انتشار: 1395
⏰مدت زمان: 86 دقیقه
?زبان: فارسی
?کشور سازنده: ایران
? ژانر: اجتماعی ,ایرانی
?کارگردان: حسن ناظر
✍️نویسنده: پیمان عباسی
?ستارگان: امیر آقایی , نیوشا ضیغمی , الهام حمیدی , خلاصه داستان: فیلم سینمایی ما همه گناهکاریم اولین فیلم بلند سینمایی حسن ناظر و با مضمونی اجتماعی می باشد. داستان فیلم درباره جوانی به نام فرهاد (امیر آقایی) می باشد که برای تامین مخارج زندگی روز مره اش با مشکلات زیادی مواجه است، تا اینکه علاوه بر مشکلات زندگی اش با بیماری هولناک فرزندش نیز مواجه می شود، فرهاد برای درمان دخترش به پول زیادی احتیاج دارد و حاظر است برای تهیه این پول هرکاری انجام دهد. سرانجام تصمیم نهایی وی سرنوشت متفاوتی را، برای او و خانواده اش رقم می زند…
فیلم ایرانی خوک سال انتشار: 1396
⏰مدت زمان: 95 دقیقه
?زبان: فارسی
?کشور سازنده: ایران
? ژانر: اجتماعی ,ایرانی
?کارگردان: مانی حقیقی
✍️نویسنده: مانی حقیقی
?ستارگان: پریناز ایزدیار, حسن معجونی, سیامک انصاری, علی مصفا, لیلا حاتمى, لیلی رشیدی, علی باقری, مینا جعفرزاده, آیناز آذرهوش , رضا یزدانی, بیوک میرزایی, سهیلا رضوی , خلاصه داستان: قصه شخصی به نام حسن را روایت می کند که کارگردان سینماست اما همه درها به رویش بسته شده و غرق در مشکلات مختلف است حالا حسن برای عبور از مشکلاتش باید یک نقشه درست و درمان بکشد. دانلود فیلم خوک با کیفیت عالی دانلود کیفیت ۴۸۰p
دانلود کیفیت ۷۲۰p
دانلود کیفیت ۱۰۸۰p
دانلود همه کیفیت ها
در ادامه خوشحال میشویم از نظرات شما در رابطه با فیلم های پیشنهاد شده مطلع شویم؛ همچنین شما نیز میتوانید فیلم های محبوب خود را مطرح کنید. شاد باشید.
دیدگاه ها