TG222 2

پیشنهاد فیلم آخر هفته(21) DLfars


( )


10/( )

سریال

با بیست و یکمین قسمت از مجموعه پیشنهادی فیلم DLfars برای آخر هفته، همراه شما عزیزان هستیم. در این عنوان ، هر هفته به معرفی چند فیلم برتر که حتما باید دیده شوند، از نگاه DLfars می‌پردازیم و آن‌ها را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم. ممکن است شما نیز برخی از این فیلم ها را دیده باشید و یا حتی اسم بعضی از آن‌ها را نشنیده باشید! در هر صورت تمامی فیلم هایی که معرفی می‌شوند، از نگاه DLfars، عناوین فوق العاده جذابی هستند. در ادامه به معرفی چند فیلم پیشنهادی DLfars برای آخر هفته شما می‌پردازیم، همراه ما باشید.
بیست و یکمین لیست فیلم آخر هفته ي DLfars شامل فیلم‌هایی است که کوچترین ارتباطی به یکدیگر ندارند اما هرکدام به خودی خود، بسیار دیدنی و حتی خاطره‌انگیز هستند. این هفته ابتدا ریمیک آمریکایی یک کلاسیک بریتانیایی را خواهیم داشت که احتمالا با نسخه‌ی دهه‌ی ۶۰ آن خاطرات زیادی دارید. سپس فیلم Blade Runner، نسخه‌ی کلاسیک آن را معرفی می‌کنیم تا اگر آن را ندیدید یکی از بهترین علمی تخیلی‌های سینما را تجربه کنید و اگر هم تماشایش کردید، شاید بخواهید تجدید خاطره‌ای با آن کنید. سپس اولین فیلم تارانتینو را خواهیم داشت که فیلم مورد علاقه‌ی من از این کارگردان دیوانه‌ی آمریکایی است و نیز انیمه‌ی پونیو از میازاکی جاودانه را خواهیم داشت و در انتها به درخواست کاربران محترم به پیشنهاد دو اثر داخلی خواهیم پرداخت. پس این هفته نیز با ما همراه باشید تا لیست متفاوت دیگری از فیلم‌های ژانرهای مختلف را برای آخر هفته پیشنهاد کنیم.


  The Italian Job شاید شنیدن نام «شغل ایتالیایی» شما را یاد آن فیلم کلاسیک انگلیسی بیاندازد که بارها صدا و سیما آن را پخش کرده است. گرچه آن فیلم یکی از کلاسیک‌های ناب محسوب می‌شود، اما در این معرفی فیلم قصد داریم نسخه‌ی هالیوودی آن را معرفی کنیم که در سال ۲۰۰۳ به کارگردانی اف گَری گِری، کارگردان جدیدترین قسمت سریع و خشمیگن (The Fate of the Furious) ساخته شده است. در این فیلم مارک والبرگ، شارلیز ترون، جیسون استاتهام، ادوارد نورتون و سث گردین نقش آفرینی کرده‌اند. فیلم با اینکه نام آن اثر بریتانیایی را بر دوش می‌کشد، اما داستان و کاراکترهای آن متفاوت است و گری اظهار کرده «شغل ایتالیایی» او یک ادای احترام به فیلم اصلی است. داستان این فیلم در مورد گروهی از دزدان است که تصمیم می‌گیرند از یکی از اعضای سابق خود که به آن‌ها خیانت کرده، طلا بدزدند. اکثر مراحل فیلمبرداری The Italian Job در ونیز و لس آنجلس انجام شده و کانال و خیابان‌های زیادی در طول فیلمبرداری بسته شدند. 01 فیلم The Italian Job با بودجه‌ی ۶۰ میلیون دلاری ساخته شد و در سراسر دنیا ۱۷۶ میلیون دلار فروخت. با اینکه در سال ۲۰۰۴ ساخت نسخه‌ی دوم این فیلم با نام/form>


دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
آموزشهای پیشنهادی
فیلم و دانلود کردم چه طور زیرنویس و به فیلم اضافه کنم

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم و با زبان اصلی و صدای دوبله فیلم رو به صورت مجزا دانلود کردم ، چه طور صوت دوبله رو به فیلم اضافه کنم؟

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم چند زبانه است. چه طور صوت دوبله رو تغییر بدم؟

آموزش تغییر صوت فیلم های دوبله

در مورد امکانات پخش آنلاین نیاز به راهنمایی دارم!

راهنمای پخش آنلاین

برچسب ها
;
0
با ارسال نظراتتون باعث پیشرفت مجموعه میشید!x