TG222

پیشنهاد فیلم آخر هفته(164) DLfars


( )


10/( )

سریال

با صد و شصت و چهارمین قسمت از مجموعه پیشنهاد فیلم آخر هفته (164) DLfars برای آخر هفته، همراه شما عزیزان هستیم. در این عنوان ، هر هفته به معرفی چند فیلم برتر که حتما باید دیده شوند، از نگاه DLfars می‌پردازیم و آن‌ها را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم. ممکن است شما نیز برخی از این فیلم ها را دیده باشید و یا حتی اسم بعضی از آن‌ها را نشنیده باشید! در هر صورت تمامی فیلم هایی که معرفی می‌شوند، از نگاه DLfars، عناوین فوق العاده جذابی هستند. در ادامه به معرفی چند فیلم پیشنهادی DLfars برای آخر هفته شما می‌پردازیم، همراه ما باشید.

01

درباره فیلم

اگر رابرت دنیرو، یکی از بزرگ‌ترین بازیگران زنده‌ سینما، به‌جای ایفای نقش در مقابل دوربین، پشت دوربین و روی صندلی کارگردان بنشیند نتیجه چه خواهد بود؟ پاسخ را می‌توانید در فیلم چوپان خوب بیابید. دنیرو در این فیلم جاسوسی که نقش کوتاهی نیز در آن بازی می‌کند به سازمان CIA می‌پردازد. بازیگر اصلی فیلم مت دیمون است و طبعا حضور شاخصی در فیلم دارد. همچنین شاهد حضوری افتخاری از جو پشی نیز در فیلم هستیم. روایت فیلم به‌صورت غیرخطی شکل گرفته و واجد چندین فلش بک و فلش فوروارد است. مهم‌ترین نکته درباره فیلم اما این است که درنهایت، احتمالا به این نتیجه برسید که رابرت دنیرو جلوی دوربین بسیار به‌یادماندنی‌تر و خاطره‌انگیزتر از پشت دوربین ظاهر می‌شود. به بیان ساده‌تر، رابرت دنیروی بازیگر چیز دیگری است.

02  

درباره فیلم

شاید امروز دیگر نتوانیم جمله‌ای را بنویسیم که قبلا برای معرفی و ستایش فارست گامپ، نوشته نشده باشد. اما این نباید جلوی ستایش پایان‌ناپذیر اثر فراموش‌ناشدنی رابرت زمکیس با هنرنمایی پرجزئیات تام هنکس را بگیرد. بسیاری از دیالوگ‌هایی که در این فیلم مخاطب را به سوی زندگی هل می‌دهند، شانس شعارزده کردن آثار سینمایی و تلویزیونی گوناگون را دارند. ولی در فیلم Forrest Gump فقط نقطه‌ی قوت شده‌اند. فارست گامپ بارها و بارها به زیبایی فریاد می‌زند که نمی‌توان و نباید دست رد به سینه‌ی زندگی زد. باید آن را با تمام بلاهایی که سر هر نفر می‌آورد، در آغوش کشید و به عشق تجربه‌ی ثانیه‌های دل‌گرم‌کننده، از سرمای بسیاری از دقایق عادی روز نترسید. وقتی فارست می‌دود و متوقف نمی‌شود، فیلم‌ساز نمی‌گوید که او قطعا به مقصد به‌خصوصی خواهد رسید. ولی با تصویر از من می‌پرسد که آیا این کاراکتر انصافا مدام دوست‌داشتنی‌تر از آن‌هایی نیست که درجا می‌زنند؟

03

درباره فیلم

پدینگتون و پدینگتون 2 را باید از پدیده‌های سینمای کمدی در سال‌های اخیر دانست. این فیلم‌ها که داستان زندگی یک خرس مهربان و بی‌پناه را با محوریت پیوستن او به انسان‌ها روایت می‌کنند، از دور شبیه بی‌شمار داستان مشابه به نظر می‌رسند. ولی وقتی پای پدینگتون بنشینید، قدم به قدم جادوی آن را احساس خواهید کرد. راستی اعضای خانواده با سنین متفاوت شانس دوست داشتن فیلم Paddington را دارند. تماشای این دو اثر حتی بدون صدا و زیرنویس هم می‌تواند خنده‌آور باشد و آن‌ها را تبدیل به برخی از بهترین فیلم های حال خوب کن برای بعضی از سینماروها کند. در همین حین خود قصه پر از لحظات شیرینی است که یادآور ارزش ساده‌ترین اتفاقات خوب هر روز هستند؛ ارزش زندگی.

04

درباره فیلم

انیمه زمزمه قلب، پویانمایی خیال‌انگیز و درعین حال رمانتیک محصول سال ۱۹۹۵ است که بازهم ردی از حضور برجسته هایائو میازاکی در مقام نویسنده را به مخاطب عرضه می‌کند. این انیمه براساس مانگایی به همین نام اثر آئوی هیراگی (محصول سال ۱۹۸۹) ساخته شده است. شیزوکو دختر چهارده ساله شاد و پرانرژی است که بیشتر اوقات فراغت خود را به مطالعه و نوشت شعر اختصاص داده است. روزی او متوجه می‌شود که پسری به نام سیجی آماساوا هم به همان کتاب‌هایی علاقه دارد که او از کتابخانه به امانت می‌گیرد. این مسئله باعث کنجکاوی شیزوکو شده و او تصمیم می‌گیرد به‌دنبال این پسر بگردد که در عشق او به ادبیات سهیم است. شیزوکو با گربه‌ای عجیب ملاقات کرده و به مغازه عتیقه فروشی می‌رود و مجسمه گربه‌ای به نام بارون را می‌بیند.شیزوکو بالاخره سیجی را پیدا می‌کند، آن‌ها به سرعت باهم دوست می‌شوند. هرچند شیزوکواز سرعت این دوستی کمی هراسان است، چون هنوز در مورد آینده خود و استعدادهایش تردید دارد. او نجوای قلبش را دنبال کرده و با الهام گرفتن از بارون سعی می‌کند پتانسیل‌های نهفته خود را کشف و برای رسیدن به آرزوهایش تلاش کند.

فیلم آخر هفته (164)

در ادامه خوشحال می‌شویم از نظرات شما در رابطه با پیشنهاد فیلم آخر هفته (164) مطلع شویم؛ همچنین شما نیز می‌توانید فیلم های محبوب خود را مطرح کنید. شاد باشید.



دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
آموزشهای پیشنهادی
فیلم و دانلود کردم چه طور زیرنویس و به فیلم اضافه کنم

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم و با زبان اصلی و صدای دوبله فیلم رو به صورت مجزا دانلود کردم ، چه طور صوت دوبله رو به فیلم اضافه کنم؟

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم چند زبانه است. چه طور صوت دوبله رو تغییر بدم؟

آموزش تغییر صوت فیلم های دوبله

در مورد امکانات پخش آنلاین نیاز به راهنمایی دارم!

راهنمای پخش آنلاین

برچسب ها
;
0
با ارسال نظراتتون باعث پیشرفت مجموعه میشید!x