TG222 1

پیشنهاد فیلم آخر هفته(118) DLfars


( )


10/( )

سریال

با یکصد و هجدهمین قسمت از مجموعه پیشنهاد فیلم آخر هفته (118) DLfars برای آخر هفته، همراه شما عزیزان هستیم. در این عنوان ، هر هفته به معرفی چند فیلم برتر که حتما باید دیده شوند، از نگاه DLfars می‌پردازیم و آن‌ها را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم. ممکن است شما نیز برخی از این فیلم ها را دیده باشید و یا حتی اسم بعضی از آن‌ها را نشنیده باشید! در هر صورت تمامی فیلم هایی که معرفی می‌شوند، از نگاه DLfars، عناوین فوق العاده جذابی هستند. در ادامه به معرفی چند فیلم پیشنهادی DLfars برای آخر هفته شما می‌پردازیم، همراه ما باشید.

فیلم آخر هفته (118)



 

01

درباره فیلم:

جزیره شاتر یکی از بهترین فیلم های مارتین اسکورسیزی محسوب می‌شود. این فیلم داستانی راجع به تدی دنیلز، مارشال ایالت متحده را تعریف می‌کند. تدی قرار است برای بررسی پرونده فرار یک بیمار روانی به جزیره شاتر برود. فیلم، روایت اتفاقاتی است که در جزیره شاتر بر تدی می‌گذرد. جزیره شاتر اقتباسی است از کتابی با همین نام نوشته‌ی دنیس لهان. فیلم فضایی رازآلود دارد و واجد رنگ و بویی اسرارآمیز است. در واقع این صبغه رازآلود و پیچیده، در تمام لحظات فیلم حفظ شده است و می‌توان گفت اکثر عناصر فیلم در خدمت القا و ترسیم همین فضا هستند.

Shutter Island

این صبغه اسرارآمیز بر داستان فیلم نیز پرتو افکنده است. جزیره شاتر متنی مدرنیستی محسوب می‌شود، غالبا شخصیت‌های این متون افرادی تنها و دور از دیگران هستند. بین ایشان و اطرافیان، همواره فاصله‌ای برقرار است، گویی که راه‌های برقراری ارتباط اعم از صحبت کردن مسدود شده باشند. جزیره شاتر با صبغه‌ای درگیر‌کننده ساخته شده است، به‌بیان دیگر فیلم به طریقی کارگردانی شده که بیننده درنهایت پس از تماشای فیلم خود را مشغولِ پاسخ دادن به سوالات عدیده‌ای پیرامون شخصیت‌ها پیدا کند. آن‌چه که در فیلم جلب نظر می‌کند، هنرنمایی دیدنی و البته قابل انتظار لئوناردو دی‌کاپریو است. هنرنمایی‌ای که البته حکم مکملِ کارگردانی مارتین اسکورسیزی را دارد. این فیلم‌ساز و آن بازیگر به‌هر روی پیش از جزیره شاتر نیز سابقه همکاری را داشته‌اند؛ بالاخره دی‌کاپریو از نظر تعداد همکاری با مارتین اسکورسیزی به‌نوعی حکم جانشین معنوی رابرت دنیرو را دارد. جزیره شاتر بودجه‌ای ۸۰ میلیون دلاری داشت و به‌فروش بین‌المللی ۲۹۴ میلیون دلار رسید. فروش جزیره شاتر در ایالات متحده آمریکا ۱۲۸ میلیون دلار و در کشور‌های دیگر ۱۶۶ میلیون دلار برآورد شده است.
برای تماشا یا دانلود به اشتراک ویژه نیاز دارید
ورود یا عضویت در رسانه بزرگ دی ال فارس
/nav>


دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
آموزشهای پیشنهادی
فیلم و دانلود کردم چه طور زیرنویس و به فیلم اضافه کنم

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم و با زبان اصلی و صدای دوبله فیلم رو به صورت مجزا دانلود کردم ، چه طور صوت دوبله رو به فیلم اضافه کنم؟

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم چند زبانه است. چه طور صوت دوبله رو تغییر بدم؟

آموزش تغییر صوت فیلم های دوبله

در مورد امکانات پخش آنلاین نیاز به راهنمایی دارم!

راهنمای پخش آنلاین

برچسب ها
;
1
0
با ارسال نظراتتون باعث پیشرفت مجموعه میشید!x