emma stone

نقش متفاوت استون در Cruella


( )


10/( )

سریال

والت دیزنی در حاشیه نمایشگاه D23 2019، اولین تصویر رسمی فیلم Cruella را به اشتراک گذاشت که در آن کروئلا دویل و دو دستیارش حضور دارند. 

تصویر رسمی این فیلم لایو اکشن صد و یک سگ خالدار

در طول نمایشگاه D23، کمپانی والت دیزنی اولین تصویر رسمی این فیلم لایو اکشن را که در واقع اسپین‌ آف لایو اکشن انیمیشن One Hundred and One Dalmatians (صد و یک سگ خالدار) می باشد، منتشر کرد که در این تصویر شاهد حضور اما استون، بازیگر نقش شخصیت کروئلا دویل هستیم که ظاهر بسیار متفاوتی نسبت به نقش‌ آفرینی‌ های قبلی خود دارد. همچنین در این تصویر شاهد جوئل فرای، بازیگر نقش جسپر و پاول والتر هاوسر، بازیگر نقش هوراس می باشید. علاوه بر این، حضور اما تامپسون نیز در فیلم Cruella رسما تایید شد که اطلاعاتی از نقش این بازیگر در فیلم در دسترس نیست. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده فرمایید: %D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85 Cruella

جزئیات فیلم Cruella

همچنین اتفاقات فیلم Cruella قرار است در دهه ۷۰ میلادی جریان داشته باشد و فضایی پانک خواهد داشت که نسبت به دیگر کارهای لایو اکشن قرار است کمی متفاوت باشد. کریگ گیلسپی، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم The Finest Hours (بهترین ساعات) و فیلم I Tonya (من تونیا هستم)، وظیفه کارگردانی فیلم Cruella را بر عهده خواهد داشت و همچنین تونی مک‌ نامارا، نویسنده فیلم The Favourite (سوگلی)، وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد و دانا فاکس به او در نوشتن فیلمنامه این فیلم لایو اکشن یاری می رساند. مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Cruella قرار است از ماه سپتامبر ۲۰۱۹ (شهریور یا مهر ۱۳۹۸) شروع شود.

تاریخ اکران فیلم Cruella

فیلم Cruella پیش از این قرار بود در تاریخ ۲۳ دسامبر ۲۰۲۰ (۳ دی ۱۳۹۹) اکران شود، اما مدتی پیش اکران این فیلم لایو اکشن چند ماه عقب افتاده و حال فیلم کروئلا برای اکران در ۲۸ می ۲۰۲۱ (۷ خرداد ۱۴۰۰) آماده می شود.



دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
آموزشهای پیشنهادی
فیلم و دانلود کردم چه طور زیرنویس و به فیلم اضافه کنم

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم و با زبان اصلی و صدای دوبله فیلم رو به صورت مجزا دانلود کردم ، چه طور صوت دوبله رو به فیلم اضافه کنم؟

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم چند زبانه است. چه طور صوت دوبله رو تغییر بدم؟

آموزش تغییر صوت فیلم های دوبله

در مورد امکانات پخش آنلاین نیاز به راهنمایی دارم!

راهنمای پخش آنلاین

برچسب ها
;
0
با ارسال نظراتتون باعث پیشرفت مجموعه میشید!x