Micronauts

لایو اکشن Micronauts از مارول


( )


10/( )

سریال

شرکت پارامونت پیکچرز دین دبلوا، کارگردان انیمیشن How to Train Your Dragon را برای کارگردانی فیلم Micronauts به استخدام درآورده است.  

دبلوا کارگردان لایو اکشن Micronauts

 

مدت زمان زیادی است که پارامونت پیکچرز به دنبال ساخت فیلمی براساس مجموعه Micronauts (مایکروناتز) می باشد. اکنون کارگردان این فیلم لایو اکشن انتخاب و معرفی گردیده است. دین دبلوا، کارگردان انیمیشن How To Train Your Dragon (چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم)، پس از توافق با پارامونت پیکچرز و هاسبرو استودیو، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم مایکروناتز را بر عهده گرفت. استخدام دبلوا یک گام بزرگ و بلند برای این پروژه است که به مدت یک دهه در برنامه‌های ساخت پارامونت قرار دارد. این فیلم قرار است براساس اکشن فیگورهای شرکت Mego و تاکارا ساخته شود که ترکیبی از شخصیت‌هایی است که برای اکتشاف بین کهکشان‌های مختلف سفر می‌کنند.  

پروژه های دبلوا

 

همچنین در اواخر دهه ۷۰ تا دهه ۸۰ میلادی، مارول کامیک‌هایی را برای Micronauts نوشته و منتشر کرده بود که داستان گروه کوچکی را پیگیری می‌کند که در حال مقاومت و مبارزه با یک دیکتاتور به‌ نام بارون کارزا هستند که خانواده سلطنتی را به قتل رسانده است. همچنین جی جی آبرامز و بد ربات در پروژه ساخت فیلم لایو اکشن مایکروناتز حضور داشتند، اما در سال ۲۰۱۵، پارامونت تایید کرد که آکیوا گلدزمن اتاق نویسندگان این فیلم را تشکیل خواهد داد که هنوز ادامه حضورش در پروژه مشخص نمی باشد. دبلوا کارگردانی هر سه قسمت انیمیشن How to Train Your Dragon را بر عهده داشته که این سه انیمیشن سینمایی در مجموع بیش از ۱.۶ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشته اند.  علاوه بر این، دبلوا وظیفه کارگردانی انیمیشن Lilo & Stitch (لیلو و استیچ) را به‌همراه کریس سندرز برای دیزنی نیز بر عهده داشته است.  

تاریخ اکران مایکروناتز

 

فیلم مایکروناتز برای اکران در تاریخ ۴ ژوئن ۲۰۲۱ (۱۴ خرداد ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. قابل انتظار است که مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم در سال ۲۰۲۰ آغاز شود.



دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
آموزشهای پیشنهادی
فیلم و دانلود کردم چه طور زیرنویس و به فیلم اضافه کنم

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم و با زبان اصلی و صدای دوبله فیلم رو به صورت مجزا دانلود کردم ، چه طور صوت دوبله رو به فیلم اضافه کنم؟

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم چند زبانه است. چه طور صوت دوبله رو تغییر بدم؟

آموزش تغییر صوت فیلم های دوبله

در مورد امکانات پخش آنلاین نیاز به راهنمایی دارم!

راهنمای پخش آنلاین

برچسب ها
;
0
با ارسال نظراتتون باعث پیشرفت مجموعه میشید!x