Uncharted

فیلم Uncharted با بازی تام هالند


( )


10/( )

سریال

شرکت سونی پیکچرز کارگردان دیگری برای فیلم Uncharted با بازی تام هالند، انتخاب و معرفی کرده و اطلاعات جدیدی از زمان شروع تولید فیلم نیز منتشرگردیده است.  

نایت کارگردان فیلم Uncharted

 

ماه گذشته بود که دان تراختنبرگ، کارگردان فیلم Ten Cloverfield Lane (شماره ۱۰ خیابان کلاورفیلد) که درماه دی گذشته کارگردانی فیلم Uncharted (آنچارتد) را بر عهده گرفته بود، از این پروژه جدا شد تا پنجمین کارگردان این فیلم که اقتباسی از یک بازی بسیار محبوب است را نیز ترک کند. حال کارگردان جدید فیلم آنچارتد مشخص و معرفی شده است. طبق خبر ددلاین مبنی بر اینکه شرکت سونی پیکچرز در حال انجام مذاکرات نهایی و بستن قرارداد همکاری با تراویس نایت برای کارگردانی فیلم لایو اکشن آنچارتد می باشد. نایت پیش از این وظیفه کارگردانی انیمیشن Kubo and the Two Strings (کوبو و دو تار) و فیلم Bumblebee (بامبل بی) را بر عهده داشته بود و یکی از اعضای تاثیر گذار استودیوی استاپ موشن و انیمیشن‌سازی لایکا نیز حساب می‌شود.  

مرد عنکبوتی بازیگر نقش نیتن دریک

 

با اینکه نایت وعده داده بود که در نظر دارد برای کارگردانی یک انیمیشن استاپ موشن دیگر بازگردد، اما او در فروردین امسال نیز کارگردانی فیلم The Six Billion Dollar Man (مرد شش‌ میلیارد دلاری) را بر عهده گرفت و به یکی از گزینه‌های محبوب استودیوهای هالیوودی نیز تبدیل شده است. نزدیک به بیش از یک دهه است که سونی به‌ دنبال ساخت فیلم آنچارتد است و در حال حاضر و از سال ۹۶، تام هالند، بازیگر نقش مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول، نقش نیتن دریک جوان را در فیلم آنچارتد بر عهده گرفت. ارت مارکوم، مت هالووی و ریف جودکینز، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم آنچارتد را عهده دار شدند.  

داستان فیلم Uncharted

 

فیلم Uncharted قرار است داستان دریک جوان را دنبال کند که با ویکتور سالیوان ملقب به سالی آشنا می‌شود و این داستان در هیچ یک از نسخه‌های بازی Uncharted تاکنون روایت نشده است. بازی Uncharted که انحصاری کنسول پلی‌استیشن است، تا به امروز بیش از ۴۱ میلیون نسخه از آن به فروش رسیده است.  

تاریخ اکران فیلم آنچارتد

 

فیلم آنچارتد برای اکران در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۲۰ (۲۸ آذر ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی گردیده است. مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم آنچارتد قرار است از اوایل سال ۲۰۲۰ شروع شود.



دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
آموزشهای پیشنهادی
فیلم و دانلود کردم چه طور زیرنویس و به فیلم اضافه کنم

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم و با زبان اصلی و صدای دوبله فیلم رو به صورت مجزا دانلود کردم ، چه طور صوت دوبله رو به فیلم اضافه کنم؟

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم چند زبانه است. چه طور صوت دوبله رو تغییر بدم؟

آموزش تغییر صوت فیلم های دوبله

در مورد امکانات پخش آنلاین نیاز به راهنمایی دارم!

راهنمای پخش آنلاین

برچسب ها
;
0
با ارسال نظراتتون باعث پیشرفت مجموعه میشید!x