Peaky Blinders S5

فصل پنجم سریال Peaky Blinders


( )


10/( )

سریال

شبکه ‌‌BBC سرانجام و پس از یک انتظار طولانی، زمان شروع پخش فصل پنجم سریال Peaky Blinders را تایید و اعلام کرد.

زمان آغاز پخش فصل پنجم سریال پیکی بلایندرز

مدتی پیش بود که شبکه BBC (بی بی سی) اولین تریلر فصل پنجم سریال Peaky Blinders (پیکی بلایندرز) را منتشر کرد که در این تریلر شاهد اولین تصاویر رسمی فصل پنجم این سریال بودیم، اما زمان شروع پخش این اثر اعلام نشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان آغاز پخش فصل پنجم سریال پیکی بلایندرز تایید و اعلام شده است. شبکه‌ بی‌بی‌سی اعلام کرد که پخش سریال از روز یکشنبه، ۲۵ آگوست ۲۰۱۹ (۳ شهریور ۱۳۹۸) آغاز خواهد شد. با این حال، اطلاعاتی از زمان شروع پخش این سریال از شبکه نتفلیکس منتشر نشده که قابل انتظار است در آینده اعلام شود و همچنین انتظار می‌رود که در اواخر سال ۲۰۱۹ در آمریکای شمالی نیز شاهد انتشار آن باشیم. 

اتفاقات فصل پنجم سریال Peaky Blinders

علاوه بر این، BBC اعلام کرد که پخش سریال Peaky Blinders از فصل پنجم از شبکه BBC Two به شبکه BBC One انتقال پیدا کرده است. اتفاقات فصل پنجم سریال Peaky Blinders در سال ۱۹۲۹ و همزمان با بحران مالی جریان دارد. زمانی که تامی شلبی با یک سیاستمدار با کاریزمای بالا و با یک دیدگاه جسورانه برای بریتانیا آشنا می‌شود، او متوجه می‌شود که پاسخ به این سیاستمدار نه تنها روی آینده او و خانواده‌اش بلکه روی آینده کل ملتش تاثیر می‌گذارد. تامی شلبی تلاش می‌کند تا به یک سیاستمدار تبدیل شود و در این راه با اسوالد موزلی (سیاستمدار مشهور انگلیسی که با هیتلر ملاقات کرده بود) که ظاهرا دشمن او در فصل پنجم است، آشنا می‌شود. 

بازیگران سریال 

کیلین مورفی، هلن مک کوری، سوفی راندل، پاول اندرسون، ایمی فیون ادواردز، فین کول، ناتاشا اوکیف، کیت فیلیپس، آیدان گیلن، شارلی مورفی، جک راون، ند دنی، کینگزلی بن-ادیر، هری کرتون، پکی لی، ایان پک، بنجامین زفانایا، آنیا تیلور جوی، سم کلفلین، برایان گلیسون، نیل مسکل، کیت دیکی، کاسمو جارویس، امت جی. اسکنلن، الیوت کووان، شارلین مک‌کنا، اندرو کوجی و داریل مک‌کارمک، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل پنجم سریال Peaky Blinders حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند چهار فصل گذشته، استیون نایت وظیفه ساخت سریال پیکی بلایندرز را بر عهده دارد که اخیرا از احتمال ساخت دو فصل دیگر از آن خبر داده است.

درباره بیشتر بدانید

خلاصه داستان :

سریال پیکی بلایندرز ; این سریال با موضوعی گانگستری از بازیگران مطرحی همچون کیلین مورفی و آیدان گیلن بهره می‌برذ. در دهه 1920 میلادی که گروه های گنگستری در شهر بیرمنگهام واقع در انگلستان بسیار زیاد شده است. یک گروه گنگستر سعی میکند خود را در این دهه به قدرت برساند و… خلاصه سریال پیکی بلایندرز Peaky Blinders : در فصل پنجم سریال نقابداران، در پی سقوط وال‌استریت، تامی از سوی محله‌های جدید، با خطرات غیرمنتظره‌‌ای مواجه می‌شود. هنگامیکه نقابداران مورد حمله قرار بیشتر… درباره سریال پیکی بلایندرز Peaky Blinders : محصول کشور انگلستان و در ژانر جنایی ، درام میباشد و به کارگردانی در سال 2013 ساخته شده است. در سریال پیکی بلایندرز بازیگرانی چون Cillian Murphy، Helen McCrory، Paul Anderson، و… به ایفای نقش پرداخته اند. در سال 1919 و بعد از جنگ جهانی اول پیکی بلایندرز یک گروه خانوادگی مستقر در بیرمنگام انگلستان است. داستان بر روی گروه رومانیایی پیکی بلایندرز و بلندپروازی‌ها و رئیسشان، تامی شلبی متمرکز است. کارآگاه ویژه چستر کمپل به دستور نیروی شهربانی سلطنتی از بلفست به بیرمنگام فرستاده می‌شود تا شهر را از وجود ارتش جمهوری خواه ایرلند، کمونیست‌ها، گروه‌های خرابکار و جنایتکاران پاک کند.

با ترافیک نیمه بهای داخلی

پخش آنلاین فیلم ها و سریال ها با زیرنویس فارسی و انگلیسی چسبیده



دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
آموزشهای پیشنهادی
فیلم و دانلود کردم چه طور زیرنویس و به فیلم اضافه کنم

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم و با زبان اصلی و صدای دوبله فیلم رو به صورت مجزا دانلود کردم ، چه طور صوت دوبله رو به فیلم اضافه کنم؟

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم چند زبانه است. چه طور صوت دوبله رو تغییر بدم؟

آموزش تغییر صوت فیلم های دوبله

در مورد امکانات پخش آنلاین نیاز به راهنمایی دارم!

راهنمای پخش آنلاین

برچسب ها
;
0
با ارسال نظراتتون باعث پیشرفت مجموعه میشید!x