mindhunter

ساخت فصل پنجم سریال Mindhunter


( )


10/( )
5/5 – (1 امتیاز)
( )

سریال

یر اساس گفته هولت مک کالانی، دیوید فینچر بیان کرده که انتظار دارد تا سریال Mindhunter تا فصل پنجم ساخته و از شبکه نتفلیکس منتشر شود.

واکنش منتقدان به سریال Mindhunter 

اواخر ماه گذشته بود که فصل دوم سریال Mindhunter (شکارچی ذهن) از شبکه نت‌ فلیکس پخش شد و فصل دوم این سریال توانست هم نظر بسیار مثبت منتقدان و هم نظر بینندگان را به خود جلب کند، اما تا به امروز خبری از تمدید این سریال برای فصل سوم توسط نتفلیکس تأیید نشده و انتظار می‌رود که این اتفاق به‌ زودی نیز رخ دهد. سریال Mindhunter ممکن است تا فصل پنجم ساخته شود.

گفته های مک کالانی درخصوص ادامه سریال

هولت مک‌ کالانی، بازیگر سریال در یک مصاحبه بیان کرده است : دیوید فینچر به من گفت: «گوش بده، آماده‌ای تا پنج فصل سریال را ادامه دهیم؟ چون حتی اگر سریال را خراب کنم باید تا فصل پنجم ادامه پیدا کند و من هم قصد ندارم سریال را خراب کنم.» بنابراین من فکر می‌کنم همه ما به ساخت ادامه سریال علاقه مند باشیم و این کار را تا زمانی که دیوید دوست دارد این داستان خاص و جذاب را ادامه دهد، ادامه دهیم. مک‌کالانی در ادامه افزود که با توجه به فصل دوم سریال که عملکرد بسیار خوبی داشته، فصل سوم سریال Mindhunter ممکن است جو متفاوتی داشته باشد و وضعیتی متفاوت را به نمایش بگذارد. تنها نکته منفی که در حال حاضر وجود دارد این است که تا ساخت و انتشار فصل بعدی این سریال باید خیلی منتظر باشیم. اتفاقات فصل دوم سریال Mindhunter در بین سال‌های ۱۹۷۹ تا ۱۹۸۱ رخ داده و اطلاعاتی از فصل سوم این سریال در دسترس نمی باشد. جاناتان گروف، هولت مک‌کالانی، هانا گراس، آنا تورو و دیمون هریمن، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Mindhunter نقش آفرینی کرده اند.

دیوید فینچر کارگردان

همچنین انتظار می‌رود که جو پنهال، نویسنده فیلم The Road (جاده) که وظیفه ساخت سریال Mindhunter را بر عهده داشت، برای ساخت فصل سوم که هنوز شبکه Netflix آن را تمدید نکرده، نیز بازگردد و دیوید فینچر که پیش از این وظیفه کارگردانی ۴ قسمت از فصل اول و ۲ قسمت از فصل دوم این سریال راعهده دار بوده، وظیفه چند قسمت دیگر فصل سوم را نیز بپذیرد.


دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
آموزشهای پیشنهادی
فیلم و دانلود کردم چه طور زیرنویس و به فیلم اضافه کنم

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم و با زبان اصلی و صدای دوبله فیلم رو به صورت مجزا دانلود کردم ، چه طور صوت دوبله رو به فیلم اضافه کنم؟

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم چند زبانه است. چه طور صوت دوبله رو تغییر بدم؟

آموزش تغییر صوت فیلم های دوبله

در مورد امکانات پخش آنلاین نیاز به راهنمایی دارم!

راهنمای پخش آنلاین

برچسب ها
;
0
با ارسال نظراتتون باعث پیشرفت مجموعه میشید!x