دانلود فیلم Strange Darling 2023


Strange Darling

( دلبر عجیب )


به کارگردانی  JT Mollner

و نویسندگی


بازیگران

:  Willa Fitzgerald | Kyle Gallner | Barbara Hershey |

ژانر:

فیلم سینمایی ترسناک ,فیلم سینمایی هیجانی

دسته ها:

فیلم سینمایی ,فیلم خارجی ,فیلم و سریال
97 دقیقه |

رده سنی:

+17 | انگليسي
10/7.6( 5,477 )
4/5 – (11 امتیاز)
آمريکا(2023 )
Please login to bookmarkClose

فيلم Strange Darling

داستان فیلم Strange Darling 2023 که در یک منطقه روستایی در اوریگون رخ میدهد، درباره زن و مردی جوان میباشد که با هم آشنا شده و به یک هتل محلی می‌روند تا در یک مهمانی همراه هم باشند. در این بین مرد از زن می‌خواهد تا در یک بازی نقش‌آفرینی عجیب و غریب شرکت کند که در آن، مرد وانمود کند که یک قاتل است و زن هم قربانی او، اما…

لینک های دانلود فیلم Strange Darling 2023


 

درباره Strange Darling بیشتر بدانید

فیلم Strange Darling 2023، یک فیلم ترسناک، جنایی، درام، معمایی و هیجان‌انگیز محصول سال 2023 کشور آمریکا به کارگردانی جی‌تی مولنر (JT Mollner) میباشد که توسط سه کمپانی‌ Miramax و No Remake Pictures و Spooky Pictures تولید شده است.
فیلمنامه فیلم Strange Darling 2023 را نیز جی‌تی مولنر به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون ویلا فیتزجرالد، کایل گالنر، مدیسن بیتی، بیانکا ای. سانتوس، استیون مایکل کوئیزادا، اد بیگلی جونیور، باربارا هرشی، دنیز گریسون، یوگنیا کوزمینا، دوک مولنر، شری فاستر، اندرو سگال، جیسون پاتریک و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.
فیلم Strange Darling 2023 که با بودجه 4 میلیون دلار ساخته شده است، اولین بار در تاریخ 22 سپتامبر سال 2023 میلادی در جشنواره بین‌المللی فیلم Fanatastic Film Fest در کشور آمریکا به نمایش درآمد و پس از حضور در چندین جشنواره بین‌المللی دیگر سرانجام در تاریخ 23 آگوست سال 2024 میلادی توسط کمپانی‌‌ Magenta Light Studios در سینماهای کشور آمریکا و توسط کمپانی Icon Film Distribution در سینماهای کشور انگلستان اکران شد و توانست به فروش تقریبی 3.6 میلیون دلار در گیشه دست پیدا کند، سپس توسط کمپانی Creative Artists Agency (CAA) در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، سوئد، فنلاند، دانمارک، تایوان، تونس، لوکزامبورگ، آفریقای جنوبی، سوئیس، آرژانتین، نیوزیلند، ایرلند و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.
فیلم Strange Darling 2023 پس از حضور در جشنواره‌های بین‌المللی متعدد موفق شد برنده جایزه بهترین کارگردانی شده و نامزد دریافت 3 جایزه دیگر نیز شود که از میان آن‌ها می‌توان به نامزدی جایزه بهترین فیلمبردار و بهترین فیلم سینمایی اشاره کرد.
فیلم Strange Darling 2023 به شش فصل داستانی تقسیم شده است که به صورت غیرخطی مرتب شده‌اند و به عنوان نمایشی از اوج قتل‌های یک قاتل زنجیره‌ای طی سال‌ها در غرب ایالات متحده ارائه شده است.
کارگردان فیلم Strange Darling 2023 نه تایید و نه رد کرده است که این فیلم براساس رویدادهای واقعی ساخته شده است، و تنها گفته شاید این طور باشد…(شما میتوانید دانلود فیلم Strange Darling 2023 را با لینک مستقیم، رایگان و حجم اینترنتی نیم بها از وبسایت DLfars انجام دهید…)

Strange Darling با ترافیک نیمه بهای داخلی

پخش آنلاین فیلم ها و سریال ها با زیرنویس فارسی و انگلیسی چسبیده



دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
feranki_badan_1
14 ساعت ها قبل

به نظرم باید دوباره ببینمش

parsa
1 روز قبل

چه خوبه که زیرنویس انگلیسی هم می ذارید

juliusgodinez
1 روز قبل

عالی بهترین

omidkarlos
6 روزها قبل

ممنون از دی ال فارس

ingridchastain
8 روزها قبل

عالیه واقعا از دستش ندین

آموزشهای پیشنهادی
فیلم و دانلود کردم چه طور زیرنویس و به فیلم اضافه کنم

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم و با زبان اصلی و صدای دوبله فیلم رو به صورت مجزا دانلود کردم ، چه طور صوت دوبله رو به فیلم اضافه کنم؟

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم چند زبانه است. چه طور صوت دوبله رو تغییر بدم؟

آموزش تغییر صوت فیلم های دوبله

در مورد امکانات پخش آنلاین نیاز به راهنمایی دارم!

راهنمای پخش آنلاین

برچسب ها
;
0
با ارسال نظراتتون باعث پیشرفت مجموعه میشید!x