Slow Food Story 2013

دانلود فیلم Slow Food Story 2013


Slow Food Story

( داستان غذای آهسته )

Slow food

به کارگردانی  

و نویسندگی


بازیگران

:  Carlo Petrini | Azio Citi | Dario Fo |

ژانر:

مستند ,پیش نمایش فیلم
74 دقیقه |

رده سنی:

Not Rated | ايتاليايي
10/6.3( 68 )
4.1/5 – (13 امتیاز)
ايتاليا(2013 )
پیشنمایش

فیلم Slow Food Story

فیلم Slow Food Story 2013 در سال 1986، کارلو پترینی انجمن غذا و غذای ArciGola را در ایتالیا تأسیس کرد و سه سال بعد در پاریس، Slow Food را راه‌اندازی کرد که یک جنبش بین‌المللی مقاومت در برابر فست فود بود. کارلن که با محبت در سرتاسر جهان او را می شناسند، با حضور پرشور، به سفیری برای تفکر متفاوت درباره غذا تبدیل شده است. از شهر کوچک برا، خانه حدود 27000 سکنه، جنبش اسلو فود به یک انقلاب تبدیل شده است، که اکنون ریشه در بیش از 150 کشور دارد. پنیرسازان، تاک‌فروشان، و اهالی صنایع دستی غذا، اسلو فود را برای ایجاد تغییری در آگاهی که پایه‌های غذا را تکان داد، نان تست می‌کنند.

لینک های دانلود فیلم Slow Food Story 2013 بزودی…

درباره Slow Food Story بیشتر بدانید

فیلم Slow Food Story 2013 داستان اسلوفود یا داستان غذای آهسته (Slow Food Story) که با عنوان (Slow food) نیز شناخته می‌شود، مستندی محصول سال 2013 کشورهای ایتالیا و ایرلند به کارگردانی استفانو ساردو (Stefano Sardo) است که توسط سه کمپانی Indigo Film و TICO Film Company و Element Pictures تولید شد. فیلم Slow Food Story 2013 اولین بار در تاریخ 12 فوریه سال 2013 میلادی در جشنواره بین‌المللی فیلم برلین Berlin International Film Festival در کشور آلمان به نمایش درآمد و پس از حضور در چندین جشنواره بین‌المللی دیگر سرانجام در تاریخ 30 می همان سال از شبکه Rai 3 در کشور ایتالیا به نمایش درآمد سپس توسط کمپانی Autlook Filmsales در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، آلمان، فرانسه، ایتالیا، برزیل، چین، اسپانیا، مکزیک، کره جنوبی، تایلند، تایوان، بلژیک، هلند، آفریقای جنوبی و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید. نویسندگی فیلم Slow Food Story 2013 را استفانو ساردو برعهده داشته و افرادی همچون کارلو پترینی، آزیو سیتی (راوی)، داریو فو، گیجی پادوانی، جیجی پیوماتی و غیره در آن حضور دارند. تهیه‌کنندگی فیلم Slow Food Story 2013 را کارلوتا کالری، فرانچسکا سیما، نیکولا جولیانو، لارا لوچتا، سارا پناکی و اینس واسیلیویچ به صورت مشترک برعهده داشته است. فیلمبرداری فیلم Slow Food Story 2013 توسط جوزپه گالو و جیووانی جیومی انجام شده است و تدوین و ویرایش آن نیز کاری از استفانو کراورو می‌باشد؛ اسلوفود یا غذای آهسته عنوان جنبشی است که از سال 1986 میلادی در اروپا آغاز شد و در مقابل غذای سریع یا همان فست فود قرار گرفته‌ است. این نهضت در ایتالیا و در ابتدا برای مقاومت در برابر افتتاح شعبه مک‌دونالد شکل‌ گرفت؛ جنبش غذای آهسته سه دهه‌ است که در ایتالیا آغاز شده‌ است. در واقع هر خصوصیتی که فست فود دارد، غذای آهسته ندارد؛ جنبش غذای آهسته، فقط مربوط به سلامتی نیست، بلکه یک نوع شیوه زندگی است؛ چه بخواهید به این شیوه زندگی تن در دهید یا نه، دلایلی وجود دارند که شما را وادار می‌کنند به آهسته غذا خوردن فکر کنید، کاری که بسیار آسان است؛ در سال 1989 میلادی بیانیه بنیانگذاری این جنبش جهانی توسط نمایندگان 15 کشور در پاریس امضا شد.

Slow Food Story با ترافیک نیمه بهای داخلی

پخش آنلاین فیلم ها و سریال ها با زیرنویس فارسی و انگلیسی چسبیده

خلاصه انگلیسی Slow Food Story

In 1986, Carlo Petrini founded the ArciGola Gastronomic Association in Italy and three years later in Paris, launched Slow Food, an international anti-fast-food resistance movement. An ebullient presence, Carlìn, as he is affecti…


دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
آموزشهای پیشنهادی
فیلم و دانلود کردم چه طور زیرنویس و به فیلم اضافه کنم

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم و با زبان اصلی و صدای دوبله فیلم رو به صورت مجزا دانلود کردم ، چه طور صوت دوبله رو به فیلم اضافه کنم؟

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم چند زبانه است. چه طور صوت دوبله رو تغییر بدم؟

آموزش تغییر صوت فیلم های دوبله

در مورد امکانات پخش آنلاین نیاز به راهنمایی دارم!

راهنمای پخش آنلاین

برچسب ها
;
0
با ارسال نظراتتون باعث پیشرفت مجموعه میشید!x