Shadow Land 2024

دانلود فیلم Shadow Land 2024


Shadow Land

( سرزمین سایه )


به کارگردانی  

و نویسندگی


بازیگران

:  Marton Csokas | Rhona Mitra | Jon Voight |

ژانر:

پیش نمایش فیلم , هیجانی
89 دقیقه |

رده سنی:

+17 | انگليسي
10/3.4( 192 )
4.3/5 – (10 امتیاز)
آمريکا(2024 )
پیشنمایش
ClosePlease login

فیلم Shadow Land

فیلم Shadow Land 2024 در فیلم سرزمین سایه رابرت وین رایت (با بازی جان ویت)، رئیس جمهور سابق که از کابوس‌هایی وحشتناک که نشان از مرگ او دارند خسته شده است، روانپزشک قدیمی خود را به محل اقامتش دعوت می‌کند تا راز این کابوس‌های عجیب را کشف کنند. اما رابرت به زودی متوجه می‌شود که این کابوس‌ها ممکن است واقعی‌تر از چیزی باشد که تصور می‌کند و آن‌ها باید با خطری که در سایه قدرت نهفته است، مقابله کنند و…

لینک های دانلود فیلم Shadow Land 2024 بزودی…

درباره Shadow Land بیشتر بدانید

فیلم Shadow Land 2024 فیلم سرزمین سایه یک فیلم معمایی، هیجان‌انگیز و درام محصول سال 2024 کشور آمریکا به کارگردانی جیمز بامفورد (James Bamford) است که توسط دو کمپانی‌ SP Media Group و Government Island تولید شد. فیلمنامه فیلم Shadow Land 2024 را نیز ایان کورسون به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون مارتون چوکاش، رونا میترا، جان ویت، فیلیپ وینچستر، شان مگوایر و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم Shadow Land 2024 اولین بار در تاریخ 31 می سال 2024 میلادی توسط کمپانی‌‌ Republic Pictures در سینماهای منتخب کشور آمریکا اکران شد سپس در تاریخ 4 ژوئن سال 2024 میلادی توسط سرویس استریم آمازون پرایم Amazon Prime Video و پارامونت پلاس +Paramount در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، سوئد، فنلاند، دانمارک، تایوان، تونس، لوکزامبورگ، آفریقای جنوبی، سوئیس، آرژانتین و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید. تهیه‌کنندگی فیلم Shadow Land 2024 را بوریس ایوانف، ولادیمیر کارانیکولوف، اسکات کارول، کایل اتو و استیون پل به صورت مشترک برعهده داشته، فیلمبرداری فیلم Shadow Land 2024 توسط فرانک مایر انجام شده است و تدوین و ویرایش آن نیز کاری از رابرت ای.فرتی و تونی دین اسمیت می‌باشد؛ موسیقی متن این فیلم توسط لوران ایکوم ساخته شده است. 

Shadow Land با ترافیک نیمه بهای داخلی

پخش آنلاین فیلم ها و سریال ها با زیرنویس فارسی و انگلیسی چسبیده

خلاصه انگلیسی Shadow Land

Haunted by relentless nightmares foretelling his untimely demise, Former President Robert Wainwright summons his past psychiatrist to his upstate residence who discovers the threat may be more real than imagined.


دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
آموزشهای پیشنهادی
فیلم و دانلود کردم چه طور زیرنویس و به فیلم اضافه کنم

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم و با زبان اصلی و صدای دوبله فیلم رو به صورت مجزا دانلود کردم ، چه طور صوت دوبله رو به فیلم اضافه کنم؟

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم چند زبانه است. چه طور صوت دوبله رو تغییر بدم؟

آموزش تغییر صوت فیلم های دوبله

در مورد امکانات پخش آنلاین نیاز به راهنمایی دارم!

راهنمای پخش آنلاین

برچسب ها
;
0
با ارسال نظراتتون باعث پیشرفت مجموعه میشید!x