دانلود فیلم Return to Dust 2022


Return to Dust

( بازگشت به خاک )

ریترن تو داست

به کارگردانی  Ruijun Li

و نویسندگی


بازیگران

:  Renlin Wu | Hai-Qing | Guangrui Yang |

ژانر:

فیلم سینمایی درام

دسته ها:

فیلم خارجی ,فیلم سینمایی ,فیلم و سریال
131 دقیقه | ماندارين
10/7.6( 1,665 )
چين(2022 )
Please login to bookmarkClose

فيلم Return to Dust

داستان این فیلم درباره مردی بنام”مای” میباشد که بسیار فروتن و بی ادعا میباشد که بهمراه “کائوی” که بسیار ترسو است توسط خانواده هایشان طرد شدند و مجبور شدند تا ازدواج کنند. آنها برای زنده ماندن باید باهم همکاری کنند و خانه ای برای خود بسازند و …

لینک های دانلود فیلم Return to Dust 2022


 

درباره Return to Dust بیشتر بدانید

فیلم بازگشت به خاک با عنوان اصلی (Yin ru chen yan) یک فیلم درام محصول سال 2022 کشور چین به کارگردانیRuijun Li میباشد که توسط سه کمپانی‌ Alibaba Pictures و Aranya Pictures و Beijing J.Q. Spring Pictures تولید شد. فیلمنامه این فیلم را نیز روئیجون لی به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون رنلین وو، های کینگ، گوآنگروی یانگ، دنگ پینگ ژائو، کایلان وانگ، ژیانگوی زنگ، یونژی وو، ژان هونگ ما، کایکسیا ژو، شنگفو لی، مین ژانگ و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم بازگشت به خاک که با بودجه 2 میلیون یوان ساخته شده است، اولین بار در تاریخ 13 فوریه سال 2022 میلادی در جشنواره بین‌المللی فیلم برلین Berlin International Film Festival در کشور آلمان به نمایش درآمد و پس از حضور در چندین جشنواره بین‌المللی دیگر سرانجام در 8 جولای همان سال توسط کمپانی M-Appeal در سینماهای کشور چین و توسط کمپانی Modern Films در سینماهای کشور انگلستان اکران شد و توانست به فروش تقریبی 14 میلیون دلار در گیشه جهانی دست پیدا کند. این فیلم در نهایت در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، کره جنوبی، آلمان، هلند، مکزیک، آفریقای جنوبی، چین، ژاپن و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید. فیلم بازگشت به خاک پس از حضور در جشنواره‌های بین‌المللی متعدد موفق شد برنده 10 جایزه از جمله جایزه بهترین فیلم، بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین بازیگر نقش اول زن، بهترین فیلم خارجی و بهترین کارگردانی شده و نامزد دریافت 6 جایزه دیگر نیز شود که از میان آن‌ها می‌توان به نامزدی جایزه بهترین فیلم، بهترین فیلمنامه، بهترین بازیگر نقش اول زن و بهترین کارگردانی اشاره کرد. فیلم بازگشت به خاک پس از اکران با بازخوردهای مثبت فراوان از سوی منتقدین و استقبال گسترده از سوی مخاطبین روبرو شد به طوری که برای خط داستانی، کارگردانی، فیلمنامه، موسیقی متن، بازی خوب بازیگران، شیوه روایت، فیلمبرداری، فضاسازی‌ها و همچنین مضامین مطرح شده تحسین شد…(شما میتوانید این فیلم را با لینک مستقیم، رایگان و حجم اینترنتی نیم بها از وبسایت DLfars دانلود نمایید…)

Return to Dust با ترافیک نیمه بهای داخلی

پخش آنلاین فیلم ها و سریال ها با زیرنویس فارسی و انگلیسی چسبیده

خلاصه انگلیسی Return to Dust

The humble, unassuming Ma and timid Cao have been cast off by their families and forced into an arranged marriage. To survive, they have to come together and build a home for themselves.


دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
10 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
sajjadnell
1 سال قبل

دوبله داره ؟

ali_yn92
1 سال قبل

عالی حتماً ببینید با تشکر فراوان از دی ال فارس به خاطر گذاشتن قسمت های جدید.

sherlock13
1 سال قبل

عالییی بود ممنونم از دی ال فارس

feranki_badan_1
1 سال قبل

بسیار عالی نگاه کنید ان شاءالله بقیه سریال هم هرچه زودتر ترجمه شود تشکر از دی ال فارس عالی

amirisasan23
1 سال قبل

دوست داشتم

آموزشهای پیشنهادی
فیلم و دانلود کردم چه طور زیرنویس و به فیلم اضافه کنم

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم و با زبان اصلی و صدای دوبله فیلم رو به صورت مجزا دانلود کردم ، چه طور صوت دوبله رو به فیلم اضافه کنم؟

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم چند زبانه است. چه طور صوت دوبله رو تغییر بدم؟

آموزش تغییر صوت فیلم های دوبله

در مورد امکانات پخش آنلاین نیاز به راهنمایی دارم!

راهنمای پخش آنلاین

برچسب ها
;
10
0
با ارسال نظراتتون باعث پیشرفت مجموعه میشید!x