Maharaja 2024

دانلود فیلم Maharaja 2024


Maharaja

( پادشاه بزرگ )


به کارگردانی  Nithilan Saminathan

و نویسندگی


بازیگران

:  Vijay Sethupathi | Anurag Kashyap | Mamta Mohandas |

ژانر:

فیلم سینمایی اکشن ,فیلم سینمایی جنایی ,فیلم سینمایی درام ,فیلم سینمایی هیجانی

دسته ها:

فیلم خارجی ,فیلم سینمایی ,فیلم و سریال
141 دقیقه | Tamil
10/8.5( 47,698 )
3.4/5 – (10 امتیاز)
Please login to bookmarkClose

فيلم Maharaja

داستان فیلم Maharaja 2024 درباره یک آرایشگر به نام مهاراجه میباشد که پس از اینکه از خانه‌اش سرقت می‌شود، تصمیم به انتقام می‌گیرد. در این بین مهاراجه به طور رمزآلودی به پلیس می‌گوید که لاکشمی او دزدیده شده، که باعث می‌شود پلیس شک کند که آیا لاکشمی یک شخص است یا یک وسیله ارزشمند! پلیس ابتدا درخواست مهاراجه را جدی نمی‌گیرد، اما وقتی متوجه می‌شوند که او واقعا به دنبال چه چیزی می‌گردد، شوکه می‌شوند و…

لینک های دانلود فیلم Maharaja 2024


 

درباره Maharaja بیشتر بدانید

فیلم Maharaja 2024، یک فیلم اکشن، جنایی، درام و هیجان‌انگیز محصول سال 2024 کشور هندوستان به کارگردانی نیتیلان سامیناتان (Nithilan Saminathan) میباشد که توسط دو کمپانی‌ Passion Studios و The Route تولید شده است.
فیلمنامه فیلم Maharaja 2024 را نیز نیتیلان سامیناتان به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون ویجی ستوپاتی، آنوراگ کاشیاپ، مامتا موهانداس، ناتاریجن سوبرمانیم، آبهیرامی، دیویا بهرتی، سینگامپولی، آرولدوس، مونیشکانث، ساچانا نامیداس، وینود ساگار، مانیگاندا و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.
فیلم Maharaja 2024 اولین بار در تاریخ 14 ژوئن سال 2024 میلادی توسط کمپانی AV Media Consultancy در سینماهای کشور هندوستان اکران شد، سپس در تاریخ 12 جولای همان سال توسط سرویس استریم نتفلیکس NETFLIX در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، سوئد، فنلاند، دانمارک، تایوان، چین، ژاپن، کره جنوبی، هندوستان و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.
تهیه‌کنندگی فیلم Maharaja 2024 را جگادیش پالانیسامی و سودان ساندارام به صورت مشترک برعهده داشته، موسیقی متن آن اثری از بی. آجانیش لوکنات می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط دینش پوروشوتامان انجام شده است؛ تدوین و ویرایش این فیلم کاری از فیلومین راج می‌باشد.
فیلم Maharaja 2024 پس از اکران با نقدهای مثبت از سوی منتقدان مواجه شد و برای بازی ویجی ستوپاتی، تدوین فیلم، نویسندگی و همچنین کارگردانی تحسین شد و در باکس آفیس نیز به موفقیت بزرگی دست یافت.
فیلم Maharaja 2024 با کسب رتبه 192 جزو 250 فیلم برتر سایت معتبر IMDb قرار دارد…(شما میتوانید دانلود فیلم Maharaja 2024 را با لینک مستقیم، رایگان و حجم اینترنتی نیم بها از وبسایت DLfars انجام دهید…)

Maharaja با ترافیک نیمه بهای داخلی

پخش آنلاین فیلم ها و سریال ها با زیرنویس فارسی و انگلیسی چسبیده



دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
vernellnellis06
5 روزها قبل

عالییییی بود، ازمدیرمحترم دی ال فارس تشکرمیکنم بااین فلیم بسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییارخوب خسته نباشید

amirisasan23
6 روزها قبل

باید زودتر این اپلیکیشنتون و نصب می کردم

reza37
6 روزها قبل

فیلمهای این شکلی زیاد بذارید

sasan
9 روزها قبل

به نظرم باید دوباره ببینمش

آموزشهای پیشنهادی
فیلم و دانلود کردم چه طور زیرنویس و به فیلم اضافه کنم

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم و با زبان اصلی و صدای دوبله فیلم رو به صورت مجزا دانلود کردم ، چه طور صوت دوبله رو به فیلم اضافه کنم؟

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم چند زبانه است. چه طور صوت دوبله رو تغییر بدم؟

آموزش تغییر صوت فیلم های دوبله

در مورد امکانات پخش آنلاین نیاز به راهنمایی دارم!

راهنمای پخش آنلاین

برچسب ها
;
0
با ارسال نظراتتون باعث پیشرفت مجموعه میشید!x