دانلود فیلم Hood Witch 2023


Hood Witch

( ساحره محل )

هود ویچ، Roqya

به کارگردانی  Saïd Belktibia

و نویسندگی


بازیگران

:  Golshifteh Farahani | Amine Zariouhi | Jérémy Ferrari |

ژانر:

فیلم سینمایی اکشن ,فیلم سینمایی هیجانی

دسته ها:

فیلم سینمایی ,فیلم خارجی ,فیلم و سریال
95 دقیقه | فرانسه
10/5.6( 181 )
3.9/5 – (14 امتیاز)
فرانسه(2023 )
Please login to bookmarkClose

فيلم Hood Witch

داستان فیلم Hood Witch 2023 درباره زنی به نام نور میباشد که از قاچاق حیوانات عجیب و غریب و محصولات غیرقانونی امرار معاش می‌کند و آرزو دارد برای پسرش آینده بهتری فراهم کند. در این بین او یک اپلیکیشن موبایل طراحی می‌کند که کاربران را با شفابخش‌های عرفانی مرتبط می‌کند. در ابتدا این برنامه با موفقیت همراه است، اما زمانی که مشاوره یک بیمار به یک تراژدی تبدیل می‌شود، نور مجبور است با موج خشمی روبرو شود که می‌تواند زندگی او و پسرش را به خطر بیندازد و…

لینک های دانلود فیلم Hood Witch 2023


 

درباره Hood Witch بیشتر بدانید

فیلم Hood Witch 2023، یک فیلم درام و هیجان‌انگیز محصول سال 2023 کشور فرانسه به کارگردانی سعید بلکتبیا (Saïd Belktibia) میباشد که توسط سه کمپانی‌ Iconoclast و Lyly Films و France 2 Cinéma تولید شده است.
فیلمنامه فیلم Hood Witch 2023 را نیز سعید بلکتبیا و لوئیس پنیکو به صورت مشترک، به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون گلشیفته فراهانی، امین زریوهی، ژرمی فراری، دونی لوان، ایساکا ساوادوگو، فریده موفوک، کریم بلخدرا، متیو اسپاگنت، داودا کیتا، بلال الاتربی، آن لور گروت و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.
فیلم Hood Witch 2023 اولین بار در تاریخ 14 سپتامبر سال 2023 میلادی در جشنواره بین‌المللی MOTELX – Lisbon International Horror Film Festival در کشور پرتغال به نمایش درآمد و پس از حضور در چندین جشنواره بین‌المللی دیگر سرانجام در تاریخ 15 می سال 2024 میلادی توسط کمپانی The Jokers در سینماهای کشور فرانسه اکران شد، سپس توسط کمپانی WTFilms در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، سوئد، فنلاند، دانمارک، تایوان، تونس، لوکزامبورگ، آفریقای جنوبی، سوئیس، آرژانتین و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.
در فیلم Hood Witch 2023، یک زن جوان با قاچاق حیوانات عجیب و غریب و کالاهای غیرقانونی امرار معاش می‌کند؛ در این میان او یک اپلیکیشن موبایل طراحی می‌کند که کاربران را با شفابخش‌های عرفانی مرتبط می‌کند، اما زمانی که یکی از مشاوره‌ها به یک نتیجه فاجعه‌بار منجر می‌شود، او با واکنشی خشونت‌آمیز روبرو می‌شود که می‌تواند به قیمت جان او و پسرش تمام شود…(شما میتوانید دانلود فیلم Hood Witch 2023 را با لینک مستقیم، رایگان و حجم اینترنتی نیم بها از وبسایت DLfars انجام دهید…)

Hood Witch با ترافیک نیمه بهای داخلی

پخش آنلاین فیلم ها و سریال ها با زیرنویس فارسی و انگلیسی چسبیده

خلاصه انگلیسی Hood Witch

A woman earns a living by smuggling exotic animals and illegal goods, developing a mobile app that links users with mystical marabout healers, but one of the user’s consultations takes a tragic turn facing a violent backlash.


دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
feranki_badan_1
3 روزها قبل

عالی

sherlock13
5 روزها قبل

فیلم قشنگی بود من خوشم اومد

setare_mashreghi2003
6 روزها قبل

عالییییی بود، ازمدیرمحترم دی ال فارس تشکرمیکنم بااین فلیم بسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییارخوب خسته نباشید

farhadchamani
7 روزها قبل

عالی

ali_yn92
8 روزها قبل

فیلمهای این شکلی زیاد بذارید

آموزشهای پیشنهادی
فیلم و دانلود کردم چه طور زیرنویس و به فیلم اضافه کنم

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم و با زبان اصلی و صدای دوبله فیلم رو به صورت مجزا دانلود کردم ، چه طور صوت دوبله رو به فیلم اضافه کنم؟

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم چند زبانه است. چه طور صوت دوبله رو تغییر بدم؟

آموزش تغییر صوت فیلم های دوبله

در مورد امکانات پخش آنلاین نیاز به راهنمایی دارم!

راهنمای پخش آنلاین

برچسب ها
;
0
با ارسال نظراتتون باعث پیشرفت مجموعه میشید!x