دانلود فیلم Gunner 2024


Gunner

( گانر )

Man of War

به کارگردانی  Dimitri Logothetis

و نویسندگی


بازیگران

:  Morgan Freeman | Luke Hemsworth | Grant Feely |

ژانر:

فیلم سینمایی اکشن

دسته ها:

فیلم سینمایی ,فیلم خارجی ,فیلم و سریال
N/Aدقیقه | انگليسي
10/N/A( N/A )
4/5 – (11 امتیاز)
آمريکا(2024 )
Please login to bookmarkClose

فيلم Gunner

داستان فیلم Gunner 2024 درباره یک پدر به نام لی گانر میباشد که برای نجات پسرانش، لوک و تراویس، از چنگ یک باند خطرناک قاچاق مواد مخدر تلاش می‌کند و…

لینک های دانلود فیلم Gunner 2024 


 

درباره Gunner بیشتر بدانید

فیلم Gunner 2024، یک فیلم اکشن، جنایی، درام و هیجان‌انگیز محصول سال 2024 کشور آمریکا به کارگردانی دیمیتری لوگیتسو (Dimitri Logothetis) میباشد که توسط سه کمپانی‌ 120dB Films و Acme Rocket Fuel و Convergence Entertainment Group تولید شده است. فیلمنامه فیلم Gunner 2024 را نیز دیمیتری لوگیتسو و گری اسکات تامپسون به صورت مشترک، به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون لوک همسورث، مورگان فریمن، مایکل شانون جنکینز، یولیا کلس، گرانت فیلی، کانر دی وولف، گری وود، مارگاریتا ریس و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم Gunner 2024 که با بودجه 20 میلیون دلار ساخته شده است، اولین بار در تاریخ 16 آگوست سال 2024 میلادی توسط کمپانی‌‌ Highland Film Group در سینماهای کشور آمریکا و توسط کمپانی Studio 57 در سینماهای کشور انگلستان اکران شد، سپس در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، سوئد، فنلاند، دانمارک، تایوان، تونس، لوکزامبورگ، آفریقای جنوبی، سوئیس، آرژانتین و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید. در فیلم Gunner 2024، لی گانر، یک مرد قوی و مصمم، پس از اینکه متوجه می‌شود پسرانش درگیر ماجرایی خطرناک با یک باند قدرتمند قاچاق موادمخدر شده‌اند، تصمیم می‌گیرد هر کاری که لازم باشد انجام دهد تا آن‌ها را نجات دهد؛ در این مسیر، او با چالش‌های بسیار سختی روبرو می‌شود و مجبور است از تمام مهارت‌ها و توانایی‌های خود استفاده کند تا بتواند خانواده‌اش را حفظ کند. فیلم Gunner 2024 پر از صحنه‌های اکشن، تعقیب و گریز، و اتفاقات غیرمنتظره است و  اگر به فیلم‌های اکشن و هیجان‌انگیز علاقه دارید، فیلم گانر می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. حضور بازیگرانی همچون لوک همسورث و مورگان فریمن نیز می‌تواند یکی از دلایل جذابیت فیلم Gunner 2024 باشد…(شما میتوانید فیلم Gunner 2024 را با لینک مستقیم، رایگان و حجم اینترنتی نیم بها از وبسایت DLfars دانلود نمایید…)

Gunner با ترافیک نیمه بهای داخلی

پخش آنلاین فیلم ها و سریال ها با زیرنویس فارسی و انگلیسی چسبیده

خلاصه انگلیسی Gunner

The latest action film from the creator of “The Fast and the Furious” which follows Ray Miller as he tries to save his sons, Luke and Travis, from a dangerous drug gang.


دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
messiahmomeni
1 ماه قبل

حتما ببینید!!!

manaxox
1 ماه قبل

دوبله داره ؟

آموزشهای پیشنهادی
فیلم و دانلود کردم چه طور زیرنویس و به فیلم اضافه کنم

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم و با زبان اصلی و صدای دوبله فیلم رو به صورت مجزا دانلود کردم ، چه طور صوت دوبله رو به فیلم اضافه کنم؟

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم چند زبانه است. چه طور صوت دوبله رو تغییر بدم؟

آموزش تغییر صوت فیلم های دوبله

در مورد امکانات پخش آنلاین نیاز به راهنمایی دارم!

راهنمای پخش آنلاین

برچسب ها
;
0
با ارسال نظراتتون باعث پیشرفت مجموعه میشید!x