دانلود فیلم Chandu Champion 2024


Chandu Champion

( چاندوی قهرمان )

چاندو چمپیون، Chottu Tiger،

به کارگردانی  Kabir Khan

و نویسندگی


بازیگران

:  Kartik Aaryan | Vijay Raaz | Bhuvan Arora |

ژانر:

فیلم سینمایی اکشن ,فیلم سینمایی بیوگرافی ,فیلم سینمایی تاریخی ,فیلم سینمایی جنگی ,فیلم سینمایی درام ,فیلم سینمایی ورزشی

دسته ها:

فیلم سینمایی ,دوبله فارسی ,فیلم خارجی ,فیلم و سریال
142 دقیقه | هندي
10/8.0( 30,023 )
3.1/5 – (7 امتیاز)
Please login to bookmarkClose

فيلم Chandu Champion

داستان فیلم Chandu Champion 2024 که براساس حوادث واقعی روایت شده، درباره زندگی مردی به نام چاندو میباشد که با روحیه‌ای شکست‌ناپذیر و اراده‌ای پولادین، به دنبال تحقق رویای خود برای کسب مدال طلای المپیک است و…

لینک های دانلود فیلم Chandu Champion 2024


 

درباره Chandu Champion بیشتر بدانید

فیلم Chandu Champion 2024، یک فیلم بیوگرافی، اکشن، تاریخی، ورزشی، جنگی و درام محصول سال 2024 کشور هندوستان به کارگردانی کبیر خان (Kabir Khan) میباشد که توسط سه کمپانی‌ AA Films و Kabir Khan Films و Nadiadwala Grandson Entertainment تولید شده است.
فیلمنامه فیلم Chandu Champion 2024 را نیز سامیت آرورا، کبیر خان، سودیپتو سرکار و روهیت شوکره به صورت مشترک، به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون کارتیک آریان، ویجای راز، بووان آرورا، یاشپال شارما، راجپال ناورنگ یاداو، انیرود دیو، شریاس تالپاد، سونالی کولکارنی، هیمان چودری، بریژندرا کالا، همینگی کاوی و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.
فیلم Chandu Champion 2024 اولین بار در تاریخ 14 ژوئن سال 2024 میلادی توسط کمپانی‌ AA Films در سینماهای کشور هندوستان اکران شد، سپس توسط سرویس استریم آمازون پرایم Amazon Prime Video در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، سوئد، فنلاند، دانمارک، تایوان، تونس، لوکزامبورگ، آفریقای جنوبی، سوئیس، آرژانتین، اندونزی، هندوستان و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.
فیلم Chandu Champion 2024 پس از حضور در جشنواره‌‌‌ بین‌المللی Indian Film Festival Of Melbourne موفق شد نامزد دریافت 3 جایزه شود که از میان آن‌ها می‌توان به نامزدی جایزه بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر نقش اول مرد اشاره کرد.
فیلم Chandu Champion 2024 الهام‌بخش، ماجرای چاندو را دنبال می‌کند، مردی که پس از تحمل چندین شکست و مصدومیت سخت، همچنان به تلاش خود ادامه می‌دهد تا به هدف والای خود دست یابد؛ چاندو  با وجود تمام موانع و سختی‌ها، با اراده‌ای پولادین و پشتکار بی‌نظیر، به تمرینات سخت خود ادامه می‌دهد و در نهایت موفق می‌شود به آرزوی دیرینه‌اش برسد.
فیلم Chandu Champion 2024 براساس داستان زندگی یک قهرمان پارالمپیکی هندی به نام مورلیکانت پتکار ساخته شده است که با وجود تحمل 9 گلوله در بدن، به موفقیت‌های بزرگی در عرصه ورزش دست یافت؛ چاندوی قهرمان، داستان مبارزه با مشکلات و رسیدن به موفقیت را به تصویر می‌کشد و پیام امید و انگیزه‌ای قوی را به مخاطب منتقل می‌کند.
علاوه بر داستان احساسی، فیلم پر از صحنه‌های اکشن و هیجان‌انگیز است که بیننده را میخکوب می‌کند…(شما میتوانید دانلود فیلم Chandu Champion 2024 را با لینک مستقیم، رایگان و حجم اینترنتی نیم بها از وبسایت DLfars انجام دهید…)

Chandu Champion با ترافیک نیمه بهای داخلی

پخش آنلاین فیلم ها و سریال ها با زیرنویس فارسی و انگلیسی چسبیده

خلاصه انگلیسی Chandu Champion

A man who faced one adversary after another with an undying spirit. His unwavering zeal and never give up attitude led to India’s first individual gold medal in any form of the Olympics.


دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
paulineaed
13 ساعت ها قبل

عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالللللللللللللللللللللییییییییییییییییییییییی

shayan
13 ساعت ها قبل

چه خوبه که زیرنویس انگلیسی هم می ذارید

mobinafv
1 روز قبل

دوبلش اومده؟

reza37
5 روزها قبل

بابا شما چقد خفنید

aubreygarvan6
7 روزها قبل

قشنگه؟

آموزشهای پیشنهادی
فیلم و دانلود کردم چه طور زیرنویس و به فیلم اضافه کنم

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم و با زبان اصلی و صدای دوبله فیلم رو به صورت مجزا دانلود کردم ، چه طور صوت دوبله رو به فیلم اضافه کنم؟

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم چند زبانه است. چه طور صوت دوبله رو تغییر بدم؟

آموزش تغییر صوت فیلم های دوبله

در مورد امکانات پخش آنلاین نیاز به راهنمایی دارم!

راهنمای پخش آنلاین

برچسب ها
;
0
با ارسال نظراتتون باعث پیشرفت مجموعه میشید!x