Balestra 2024

دانلود فیلم Balestra 2024


Balestra

( بالسترا )


به کارگردانی  Nicole Dorsey

و نویسندگی


بازیگران

:  Manny Jacinto | James Badge Dale | Cush Jumbo |

ژانر:

فیلم سینمایی درام ,فیلم سینمایی علمی و تخیلی ,فیلم سینمایی فانتزی ,فیلم سینمایی هیجانی ,فیلم سینمایی ورزشی

دسته ها:

فیلم سینمایی ,فیلم خارجی ,فیلم و سریال
145 دقیقه | انگليسي
10/5.0( 237 )
3.7/5 – (15 امتیاز)
کانادا(2024 )
Please login to bookmarkClose

فيلم Balestra

داستان فیلم Balestra 2024 درباره یک شمشیرباز حرفه‌ای به نام جوانا میباشد که به دنبال بهترین شدن در جهان می‌باشد و برای به دست آوردن موفقیت بیشتر، قبول می‌کند تا یک دستگاه آزمایشی را امتحان کند که به او امکان می‌دهد در رویاهایی که کاملا شبیه به واقعیت است، تمرین کند. جایی که جوانا یک رابطه پرفراز و نشیب را با مربی خود آغاز می‌کند که ازدواج او در دنیای واقعی و همچنین مسیر وی به سمت طلای المپیک را تهدید می‌کند و…

لینک های دانلود فیلم Balestra 2024


 

درباره Balestra بیشتر بدانید

فیلم Balestra 2024، یک فیلم فانتزی، معمایی، درام، علمی‌تخیلی و هیجان‌انگیز محصول سال 2024 کشور کانادا به کارگردانی نیکول دورسی (Nicole Dorsey) میباشد که توسط دو کمپانی‌ Item 7 و Oddfellows Entertainment تولید شده است.
فیلمنامه فیلم Balestra 2024 را نیز عمران زیدی به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون کوش جومبو، مانی جاسینتو، جیمز بج دیل، هدر دورکسن، لوک بیلیک، کریستین پارک، جیسون ویلیام دی، استفان لوبو، ناتالی فارو، لوری تریلو، آنت ریلی، پل آلمیدا، کلود نولتون، جانسون فان، شارون کراندال، مایکل ای. چنگ و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.
فیلم Balestra 2024 اولین بار در تاریخ 9 آگوست سال 2024 میلادی توسط کمپانی‌‌ Elevation Pictures در سینماهای کشور کانادا اکران شد، سپس در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، سوئد، فنلاند، دانمارک، تایوان، تونس، لوکزامبورگ، آفریقای جنوبی، سوئیس، آرژانتین و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.
تهیه‌کنندگی فیلم Balestra 2024 را پل ای. آدت، سوفی کایرد، پیر ایون، کریس فرگوسن، ژانت گارسیا، برایان کاوانا جونز، جما لوینسون، ژاکلین نگوین و جسی ساوات به صورت مشترک برعهده داشته، تدوین و ویرایش آن کاری از ورونیک باربه می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط ماری داوینیون انجام شده است.
موسیقی متن فیلم Balestra 2024 اثری از سیمون برتراند می‌باشد. در فیلم Balestra 2024، یک شمشیرباز رقابتی موافقت می‌کند تا یک دستگاه آزمایشی را امتحان کند که به او اجازه می‌دهد در رویاهای خود تمرین کند.
اما زمانی که در این رویاها با غریبه‌ای مرموز آشنا می‌شود، ازدواج او در دنیای واقعی، روحیه و همچنین مسیر وی به سمت طلای المپیک کاملا خراب می‌شود…(شما میتوانید دانلود فیلم Balestra 2024 را با لینک مستقیم، رایگان و حجم اینترنتی نیم بها از وبسایت DLfars انجام دهید…)

Balestra با ترافیک نیمه بهای داخلی

پخش آنلاین فیلم ها و سریال ها با زیرنویس فارسی و انگلیسی چسبیده

خلاصه انگلیسی Balestra

A competitive fencer agrees to test an experimental device that lets her train within lucid dreams in which she meets a mysterious stranger who will upend her marriage, her psyche, and her path to Olympic gold.


دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
farnazfp
5 روزها قبل

ممنون که مثل بقیه سایتها خرید اشتراک رو پیش نیاز دانلود نذاشتید

aminenami
8 روزها قبل

هیچی، فقط یک شاهکاره

آموزشهای پیشنهادی
فیلم و دانلود کردم چه طور زیرنویس و به فیلم اضافه کنم

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم و با زبان اصلی و صدای دوبله فیلم رو به صورت مجزا دانلود کردم ، چه طور صوت دوبله رو به فیلم اضافه کنم؟

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم چند زبانه است. چه طور صوت دوبله رو تغییر بدم؟

آموزش تغییر صوت فیلم های دوبله

در مورد امکانات پخش آنلاین نیاز به راهنمایی دارم!

راهنمای پخش آنلاین

برچسب ها
;
0
با ارسال نظراتتون باعث پیشرفت مجموعه میشید!x