دانلود فیلم Amber Alert 2024


Amber Alert

( هشدار کهربا )

امبر آلرت

به کارگردانی  Kerry Bellessa

و نویسندگی


بازیگران

:  Hayden Panettiere | Tyler James Williams | Kevin Dunn |

ژانر:

فیلم سینمایی هیجانی

دسته ها:

فیلم سینمایی ,فیلم خارجی ,فیلم و سریال
90 دقیقه |

رده سنی:

+13 | انگليسي
10/5.8( 425 )
3.9/5 – (14 امتیاز)
آمريکا(2024 )
Please login to bookmarkClose

فيلم Amber Alert

داستان فیلم Amber Alert 2024 از یک سفر جاده‌ای آغاز می‌شود که به نظر می‌رسد یک تجربه معمولی باشد، اما به سرعت به یک بحران جدی تبدیل می‌شود. این تغییر ناگهانی در روند داستان، حس اضطراب و هیجان را به مخاطب منتقل می‌کند. شخصیت‌های اصلی، با استفاده از تکنولوژی و شبکه‌های اجتماعی، تلاش می‌کنند تا اطلاعات بیشتری درباره کودک ربوده شده به دست آورند و در این مسیر با چالش‌ها و موانع مختلفی روبرو می‌شوند.

لینک های دانلود فیلم Amber Alert 2024


 

درباره Amber Alert بیشتر بدانید

فیلم Amber Alert 2024  هیجان‌انگیز سرنوشت دو فرد عادی را دنبال می‌کند که در یک موقعیت خطرناک گرفتار می‌شوند. آن‌ها برای نجات جان یک دختر جوان، تصمیم می‌گیرند با وجود خطرات فراوان، به کمک او بشتابند. این اقدام شجاعانه آن‌ها را در موقعیت‌های دلهره‌آوری قرار می‌دهد که آزمون واقعی از شجاعت و همبستگی انسانی است.
فیلم Amber Alert 2024  پرکشش، مخاطب را به دنیایی از اضطراب و تعقیب و گریز می‌کشاند. داستان از لحظه هولناک ربوده شدن شارلوت برایس هفت ساله، درست مقابل چشمان مادر وحشت‌زده‌اش آغاز می‌شود. با صدور هشدار آمبر، شهر در تب و تاب جستجو فرو می‌رود. در همین آشفته‌بازار، سرنوشت شین، یک راننده تاکسی اینترنتی، و جکی، مسافر او، به طرز دراماتیکی تغییر می‌کند. آن‌ها به طور اتفاقی متوجه می‌شوند که خودروی جلوی آن‌ها با مشخصات خودروی آدم‌ربا مطابقت دارد.
فیلم Amber Alert 2024  نفس‌گیر است که توسط زوج فیلمساز، کری و سامر بلسا، کارگردانی شده است. آنها پیش از این در فیلم علمی‌تخیلی “ایماننس” با هم همکاری کرده بودند. این درام پرکشش، ماجرای هولناک دو فرد معمولی، هایدن پانتیریه و تایلر جیمز ویلیامز را دنبال می‌کند که در یک مسابقه با زمان برای نجات یک کودک ربوده شده، به قهرمانانی غیرمنتظره تبدیل می‌شوند.
فیلم Amber Alert 2024  دیدگاه جدیدی از پانتیریه ارائه می‌دهد و توانایی او را به عنوان یک بازیگر فراتر از نقش‌های شناخته شده‌اش نشان می‌دهد. همانطور که کارگردان کری بلسا اشاره کرد، “او قدرت، معصومیت و عمق زیادی به این تریلر می‌آورد. آنها قرار است او را به شکلی جدید ببینند.” شدت فیلم کاملاً محسوس است، همانطور که از اعتراف خود پانتیریه مبنی بر اینکه این تجربه دیدگاه او را نسبت به فیلم Amber Alert به طور کامل تغییر داده است، مشخص است.
این فیلم Amber Alert 2024 جالب خواهد بود. Lionsgate یک فیلم آینده با عنوان دارد کهربا هشدار که بازیگر ستاره هیدن Panettiere (Scream 4 & VI) در نقش اصلی. این داستان را دنبال می کند ‘یک سهم سواری معمولی تبدیل به یک بازی موش و گربه با ریسک بالا می شود.’ هنوز تاریخ انتشار مشخص نشده است.

Amber Alert با ترافیک نیمه بهای داخلی

پخش آنلاین فیلم ها و سریال ها با زیرنویس فارسی و انگلیسی چسبیده

خلاصه انگلیسی Amber Alert

A ride-share turns into a high-stakes game of cat and mouse after it follows a car fitting the description of an AMBER ALERT.


دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
parisa
5 روزها قبل

بهترینه

am_mj
8 روزها قبل

به قرآن بهترین فیلم که تا حالا تو عمرم دیدم

dustychewning33
8 روزها قبل

بازم از این مدل فیلم بذارین

caron2
10 روزها قبل

عالی بود تا لحظه اخر خسته نمیشید پیشنهاد میکنم ببینید حتما

paulineaed
11 روزها قبل

عالی

آموزشهای پیشنهادی
فیلم و دانلود کردم چه طور زیرنویس و به فیلم اضافه کنم

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم و با زبان اصلی و صدای دوبله فیلم رو به صورت مجزا دانلود کردم ، چه طور صوت دوبله رو به فیلم اضافه کنم؟

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم چند زبانه است. چه طور صوت دوبله رو تغییر بدم؟

آموزش تغییر صوت فیلم های دوبله

در مورد امکانات پخش آنلاین نیاز به راهنمایی دارم!

راهنمای پخش آنلاین

برچسب ها
;
0
با ارسال نظراتتون باعث پیشرفت مجموعه میشید!x