Rumi 2023

دانلود سریال Rumi 2023


Rumi

( مولانا جلال الدین رومی )

رومی، Mevlânâ Celâleddîn-i Rûmî

به کارگردانی  N/A

و نویسندگی


بازیگران

:  Bayazit Gülercan | Bülent Inal | Kaan Yildirim |

ژانر:

سریال تاریخی ,سریال درام ,سریال زندگی نامه

دسته ها:

سریال ,دوبله فارسی ,فیلم و سریال
N/Aدقیقه |

تعداد فصل

: N/A | Turkish
10/7.8( 754 )
3.8/5 – (11 امتیاز)
دلیل بروز رسانی : فصل 1 قسمت 8
Please login to bookmarkClose

سريال Rumi

داستان سریال Rumi 2023 در قرن سیزدهم میلادی در آناتولی، در حالی که مغول‌ها از یک سو و آشفتگی داخلی از سوی دیگر، آرامش مردم را تهدید می‌کنند، مولانا، یک شخصیت خردمند، تلاش می‌کند تا ترس مردم را کاهش دهد. در این میان کلمات بی‌انتهای او، عقل و شفقت را پیوند داده و باعث تغییر می‌شود…

لینک های دانلود سریال Rumi 2023 دوبله فارسی


 

درباره Rumi بیشتر بدانید

سریال Rumi 2023، یک مجموعه بیوگرافی، تاریخی، درام و جنگی محصول کشور ترکیه به کارگردانی کان اولکای (Can Ulkay) است که فصل اول آن در سال 2023 میلادی توسط کمپانی Kale Film تولید شده است. فیلمنامه سریال Rumi 2023 را نیز علی آیدین به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون کان ییلدیریم، دوریم اوزکان، یوسف چیم، اوشان چاکیر، بولنت اینال، ایلکر آکسوم، یلماز گرودا، تولین اورال، تورگای آیدین، مورات یسیل، حسین اوگوژان اونل، سنورژن سلیمان، گوخان یاووز، فرکان کاردری، ایمرن کاپان اوغلو، آهو ترکپنچه، بوراک کان، باکی داورک، اوزلم توکاسلان، مرت توراک، آلتان گوردوم و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. سریال Rumi 2023 اولین بار در تاریخ 7 می سال 2023 میلادی از شبکه TRT در کشور ترکیه پخش شد سپس توسط سرویس ویدئویی Tabii در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، آلمان، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، چین، کره جنوبی، دانمارک، ژاپن، سوئد، بلژیک، ترکیه و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید. تهیه‌کنندگی سریال Rumi 2023 را آتاکان ایلگزداغ و یلدیری گورگن به صورت مشترک برعهده داشته، موسیقی متن آن اثری از آتاکان ایلگزداغ و یلدیری گورگن می‌باشد و تدوین و ویرایش آن نیز توسط هاریکا اویغور انجام شده است؛ مجموعه مولانا جلال‌الدین رومی، بخشی از زندگی شاعر و صوفی بزرگ مولانا جلال الدین رومی را به تصویر کشیده است که در زندگی با ایجاد پیوند عمیق با خالق به دنبال شناخت خود و هدف حقیقی زندگی بوده که به علت حمله مغولان از زادگاه خود به سمت غرب راهی شده و در قونیه مشهور می‌شود و در این راه وظایفی بر عهده می‌گیرد. جلال‌الدین محمد بلخی معروف به مولوی، مولانا و رومی، شاعر فارسی‌گوی ایرانی است؛ نام کامل وی، محمد بن محمد بن حسین حسینی خطیبی بکری بلخی، بوده و در دوران حیات به القاب جلال‌الدین، خداوندگار و مولانا خداوندگار نامیده شده است…(شما میتوانید سریال Rumi 2023 را با لینک مستقیم، رایگان و حجم اینترنتی نیم بها از وبسایت DLfars دانلود نمایید…)

Rumi با ترافیک نیمه بهای داخلی

پخش آنلاین فیلم ها و سریال ها با زیرنویس فارسی و انگلیسی چسبیده

خلاصه انگلیسی Rumi

In 13th century Anatolia, as the Mongol threat looms and internal turmoil rages, Rumi, a wise spiritual figure, emerges to assuage people’s fears. His timeless words unite reason and compassion, inspiring change.


دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
3 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
سپیذه
1 ماه قبل

سانسور شده است ایا؟:) یا نه؟

fernebrinson81
2 ماه ها قبل

حتما ببینید!!!علیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

mahdivtp
2 ماه ها قبل

عالییییی بود منتظر قسمت های جدید هستیم

آموزشهای پیشنهادی
فیلم و دانلود کردم چه طور زیرنویس و به فیلم اضافه کنم

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم و با زبان اصلی و صدای دوبله فیلم رو به صورت مجزا دانلود کردم ، چه طور صوت دوبله رو به فیلم اضافه کنم؟

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم چند زبانه است. چه طور صوت دوبله رو تغییر بدم؟

آموزش تغییر صوت فیلم های دوبله

در مورد امکانات پخش آنلاین نیاز به راهنمایی دارم!

راهنمای پخش آنلاین

برچسب ها
;
3
0
با ارسال نظراتتون باعث پیشرفت مجموعه میشید!x