Untitled 2

دانلود سریال 2024 Secret Level


Secret Level

( سطح مخفی )


به کارگردانی  N/A

و نویسندگی


بازیگران

:  N/A |

ژانر:

پیش نمایش فیلم ,سریال انیمیشن ,سریال علمی تخیلی ,سریال فانتزی

دسته ها:

سریال ,فیلم و سریال
N/Aدقیقه |

تعداد فصل

: 1 | N/A
10/N/A( N/A )
4/5 – (13 امتیاز)
N/A(2024– )
پیشنمایش
Please login to bookmarkClose

سريال Secret Level

سریال 2024 Secret Level مجموعه‌ای جدید متحرک برای بزرگسالان که شامل داستان‌های اصلی در دنیای برخی از محبوب‌ترین بازی‌های ویدیویی است. هر یک از 15 قسمت جشن بازی های ویدیویی است.

لینک های دانلود سریال 2024 Secret Level بزودی…

درباره Secret Level بیشتر بدانید

سریال 2024 Secret Level یک سریال با درجه سنی بزرگسال خواهد بود. این سریال داستان‌های اورجینالی از IPهای بزرگ ویدیو گیمی تعریف می‌کند که در میان آن‌ها نام‌هایی نظیر Pac-Man و Warhammer ۴۰K هم به چشم می‌خورد. همان‌طور که اشاره کردیم این سریال ۱۵ قسمت خواهد داشت که به گفته آمازون پرایم جشنی برای ویدیو گیم و گیمرها محسوب می‌شود.با توجه به صحبت‌های سازندگان سریال Secret Level دریچه‌ای به ماجراجویی‌های جدید و دنیاهای هیجان‌انگیز است که به سمت بازی‌های ویدیویی کلاسیک یا جدید باز می‌شود. هر یک از قسمت‌های این سریال تمرکزش را روی یک فرنچایز خاص می‌گذارد. براساس آنچه که ما متوجه شده‌ایم این قسمت‌ها به فرنچایزهایی نظیر Armored Core، Concord، Crossfire، Dungeons & Dragons، Exodus، Honor of Kings، Mega Man، New World: Aeternum، Pac-Man، بازی‌های استودیوهای پلی استیشن (از جمله گاد آف وار)، Sifu، Spelunky، The Outer Worlds، Unreal Tournament و Warhammer ۴۰K می‌پردازد. در سال‌های اخیر وضعیت اقتباس‌های ویدیو گیمی کمی بهتر شده و سریال‌هایی نظیر لست آف آس و فال‌اوت گواهی بر این موضوع زدند. حال به نظر می‌رسد که سریال مورد بحث هم قرار است به گروه این پروژه‌های موفق اضافه شود. نکته جالب توجه دیگری که وجود دارد به حضور کیانو ریوز مربوط است. ظاهرا این بازیگر فوق‌العاده محبوب و دوست داشتنی قرار است در قسمتی که به بازی Armored Core محسوب می‌شود حضور پیدا کند. این موضوع بدون شک تاثیر بسزایی روی افزایش مخاطبین و جذابیت سریال‌ها خواهد داشت. شما می‌توانید نسخه زبان اصلی سریال آگاتا همه جانبه را با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی از وبسایت dlfars دانلود و تماشا کنید ایده ساخت سریال Secret Level از نظر و ایده‌های خود گیمرها شکل گرفت. استودیو Blur یک تیم بااستعداد دارد که سال‌های متوالی به ساخت میان‌پرده‌ها و ویدیوهای سینمایی برای بازی‌های ویدیویی می‌پردازد. هر وقت که یک ویدیو از این استودیو پخش می‌شد بخش بزرگی از طرفداران دوست داشتند کارهای بیش‌تری از استودیو Blur ببینند و بیش از قبل از هنر ایشان لذت ببرند. شما بزودی  می‌توانید  سریال Secret Level  را با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی از وبسایت dlfars دانلود و تماشا کنید.

Secret Level با ترافیک نیمه بهای داخلی

پخش آنلاین فیلم ها و سریال ها با زیرنویس فارسی و انگلیسی چسبیده

خلاصه انگلیسی Secret Level

A new adult-animated anthology series featuring original stories set within the worlds of some of the most beloved video games. Each of the 15 episodes is a celebration of games and games.
دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
habibx
23 روزها قبل

عاشقتم Dlfars

aubreygarvan6
26 روزها قبل

حتما ببینید!!!

pink
26 روزها قبل

مدیر دمت گرم

mhdi143
26 روزها قبل

عالیی

matrix4221489
27 روزها قبل

از این سریال خوشم اومد

آموزشهای پیشنهادی
فیلم و دانلود کردم چه طور زیرنویس و به فیلم اضافه کنم

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم و با زبان اصلی و صدای دوبله فیلم رو به صورت مجزا دانلود کردم ، چه طور صوت دوبله رو به فیلم اضافه کنم؟

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم چند زبانه است. چه طور صوت دوبله رو تغییر بدم؟

آموزش تغییر صوت فیلم های دوبله

در مورد امکانات پخش آنلاین نیاز به راهنمایی دارم!

راهنمای پخش آنلاین

برچسب ها
;
0
با ارسال نظراتتون باعث پیشرفت مجموعه میشید!x