Himesama Goumon no Jikan desu

دانلود سریال 2024 Himesama Goumon no Jikan desu


‘Tis Time for "Torture, " Princess

( هیمساما گومون نه جیکان دسو )


به کارگردانی  

و نویسندگی


بازیگران

:  Shizuka Itou | Haruka Shiraishi | Chikahiro Kobayashi |

ژانر:

پیش نمایش فیلم , انیمیشن , فانتزی , کمدی
N/Aدقیقه |

تعداد فصل

: 1 | ژاپني
10/6.2( 140 )
4.2/5 – (13 امتیاز)
ژاپن(2024– )
پیشنمایش

سریال ‘Tis Time for "Torture, " Princess

سریال 2024 Himesama Goumon no Jikan desu با ادامه جنگ بین ارتش امپراتوری و هلهورد، شاهزاده خانم علیرغم اینکه به شمشیر افسانه ای خود Excalibur مسلح شده است، دستگیر و زندانی می شود. او با چه نوع شکنجه ای توسط بازجوی اصلی شیطان روبرو می شود؟ نان تست کرکی تازه پخته شده! رامن داغ و بخار پز! آه بشریت! آیا پرنسس می تواند در برابر این رفتارهای عذاب آور مقاومت کند و اسرار پادشاهی خود را ایمن نگه دارد؟

لینک های دانلود سریال 2024 Himesama Goumon no Jikan desu بزودی…

درباره ‘Tis Time for "Torture, " Princess بیشتر بدانید

سریال 2024 Himesama Goumon no Jikan desu محصول سال 2024 ( 1402 ) و در ژانر کمدی، فانتزی می باشد که توسط Yôko Kanamori در کشور Japan ساخته و اکران شده است. این سریال تاکنون امتیاز 6.2/10 از سمت منتقدین کسب کرده است و کارگردانی آن بر عهده یوکو کانموری بوده‌ است. زمان پخش انیمه زمان شکنجه است پرنسس ژانویه ۲۰۲۴ بود و با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شده‌ است. موسیقی متن این انیمه توسط ماسارو یوکویاما ساخته شده‌ و تم‌های افتتاحیه و اختتامیه آن به ترتیب Massakasa Magic! و Ashita wa Ashita no Kaze ga Fuku هستند​​. سریال 2024 Himesama Goumon no Jikan desuکاراکترهای جذاب و متفاوتی حضور دارند از جمله مائو-مائو، و دختر دوست‌داشتنی و معصوم پادشاه شیاطین، که با روش‌های شکنجه بچه‌گانه خود سعی در وادار کردن پرنسس به اشتراک‌گذاری اسرارش دارد، ولی عمدتاً به خاطر جذابیت‌های بی‌گناهانه‌اش موفق می‌شود​​.ارجمله بازیگران دیگری که در این انیمیشن هنرنمایی نموده اند میتوان به  اسامی Shizuka Itou, Haruka Shiraishi, Chikahiro Kobayashi نام برد.
سریال 2024 Himesama Goumon no Jikan desu داستانی شیرین به نظر می رسید در مورد دختری به نام Hime که با غذاهای خوشمزه نوازش می شود و دوستان جدیدی پیدا می کند. با این حال، معلوم شد که این یک طعمه و سوئیچ است! من کسی بودم که به خاطر تکرار مداوم که پایان نمایش را به یک کار طاقت فرسا تبدیل می کرد، نه هیمه، شکنجه می شد. اپیزود اول با جذابیت و طنز بی‌نظیرش من را جذب کرد. متأسفانه، جوک ها به سرعت قدیمی شدند، و من از ماندن در تمام طول راه پشیمانم. در حالی که نمایش دیالوگ ها و سناریوها را بازیافت می کند، اما فاقد شوخ طبعی برای خنده دار کردن تکرار است. ای کاش به جای تکرار همان سطرها، روی طنز تمرکز می کردند. شخصیت ها به نوعی خسته کننده هستند. من به دنبال داستان‌های پس‌زمینه فوق‌العاده پیچیده نبودم، اما برخی شخصیت‌های پرانرژی یا سبک‌دل می‌توانستند به غلبه بر تکراری بودن سریال کمک کنند. سریال 2024 Himesama Goumon no Jikan desu قصه شاهزاده‌ای را دنبال می‌کند که بعد از جنگ اسیر دشمن می‌شود و دشمن قصد دارد او را شکنجه دهد، اما از آن‌جایی که شکنجه اسیران غیرقانونی است، این شخص به شکنجه‌های غیرمرسوم روی می‌آورد که عموماً خودشان را در غذاهای لذیذ ژاپنی نشان می‌دهند. خلاقیت سازندگان سریال 2024 Himesama Goumon no Jikan desu در روایت قصه‌‌ی این اثر تحسین‌برانگیز است و آن‌ها توانسته‌اند از رویداد دلخراشی مانند شکنجه‌ی اسیر جنگی، قصه‌ای پویا و کمدی خلق کنند. شخصیت اصلی قصه‌ی این انیمه یک شاهزاده‌ی کوچک است که در مواجه با شکنجه‌های سختی که در قالب غذاهای لذیذ و خوشمزه خودشان را نشان می‌دهند، به جای اینکه اطلاعاتی حیاتی از وضعیت جنگی را به شکنجه‌گر بدهد، اطلاعاتی را در اختیار او می‌گذارد که بی‌اهمیت هستند. چنین شخصیتی در طول روایت، بارها با شیرین‌کاری‌های خود خنده بر لبان شما می‌آورد و شما را برای تماشای این انیمه تا انتهای فصل ترغیب می‌کند. درست مانند مانگا، فن سرویس نیز جایگاه تعریف‌شده‌ی خودش را در این اثر دارد که می‌تواند برای بینندگان علاقه‌مند به این موضوعات یک نکته مثبت باشد. هرچند که منتقدان اذعان داشته‌اند که قصه این اثر ممکن است در میانه‌ی روایت برای عده‌ای از بینندگان حوصله‌سربر شود، اما همچنان تماشای این اثر را به افرادی که به دنبال آثار کمدی با چاشنی غذاهای لذیذ ژاپنی هستند پیشنهاد کرده‌اند. سریال 2024 Himesama Goumon no Jikan desu رده‌بندی سنی مشخصی ندارد، اما برای تماشای آن نیاز به زیرنویس فارسی دارید چراکه زبان اصلی این اثر ژاپنی است. به همین دلیل در صفحه دانلود این اثر، باکیفیت‌ترین زیرنویس فارسی را نیز برای شما فراهم کرده‌ایم.

‘Tis Time for "Torture, " Princess با ترافیک نیمه بهای داخلی

پخش آنلاین فیلم ها و سریال ها با زیرنویس فارسی و انگلیسی چسبیده

خلاصه انگلیسی ‘Tis Time for "Torture, " Princess

As the war between the Imperial Army and Hellhorde rages on, the Princess, despite being armed with her mythical sword Excalibur, is captured and imprisoned.
دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
20 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
آموزشهای پیشنهادی
فیلم و دانلود کردم چه طور زیرنویس و به فیلم اضافه کنم

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم و با زبان اصلی و صدای دوبله فیلم رو به صورت مجزا دانلود کردم ، چه طور صوت دوبله رو به فیلم اضافه کنم؟

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم چند زبانه است. چه طور صوت دوبله رو تغییر بدم؟

آموزش تغییر صوت فیلم های دوبله

در مورد امکانات پخش آنلاین نیاز به راهنمایی دارم!

راهنمای پخش آنلاین

برچسب ها
;
20
0
با ارسال نظراتتون باعث پیشرفت مجموعه میشید!x