Everybody Hates Chris

دانلود سریال انیمیشنی Everybody Hates Chris


Everybody Still Hates Chris

( همه هنوزم از کریس نفرت دارند )

اوریبادی استیل هیت کریس

به کارگردانی  N/A

و نویسندگی


بازیگران

:  Tichina Arnold | Terry Crews | Jacqueline Mazarella |

ژانر:

سریال انیمیشن ,سریال درام ,سریال کمدی

دسته ها:

سریال ,سریال های درحال پخش ,فیلم و سریال
N/Aدقیقه |

تعداد فصل

: N/A | N/A
10/N/A( N/A )
3.1/5 – (7 امتیاز)
N/A(2024– )
دلیل بروز رسانی : فصل 1 قسمت 1
Please login to bookmarkClose

سريال Everybody Still Hates Chris

داستان سریال انیمیشنی Everybody Hates Chris که ادامه مستقیم سریالی با همین نام است و خواهیم دید که قهرمان داستان امتحان خود را پاس نمی کند و بعد از دریافت این خبر ناگوار با خانواده اش در یک غذاخوری غذا می خورد. راشل پس از فاش شدن اینكه کریس امتحانش را پاس نکرده است، به معنای واقعی او را وارد انیمیشن می كند و بقیه سریال به صورت دوبعدی ضبط می شود. پس از دیدن زندگی کریس در قالب لایو اکشن، دیدن او و آزمایشات دوران نوجوانی اش و تعامل با خانواده ناکارآمد او از طریق تصاویر انیمیشنی جالب خواهد بود. این سریال در بروکلین دهه 1980 می گذرد، بنابراین انیمیشن ها به طور خاص ساخته شده اند تا شهر را مطابق با ظاهر آن زمان به تصویر بکشند.

لینک های دانلود سریال Everybody Hates Chris


 

درباره Everybody Still Hates Chris بیشتر بدانید

بیش از 15 سال از پخش قسمت پایانی همه از کریس نفرت دارند در شبکه CW می گذرد و در آن قسمت شخصیت اصلی در امتحان خود قبول نشده بود. سریال انیمیشنی Everybody Hates Chris در همان روز به دلیل اینکه شبکه شروع به پخش درام های نوجوان محبوب دیگری مانند The Vampire Diaries و Gossip Girl کرده بود، لغو شد و فضای کمی برای رونق کمدی در آن شبکه باقی گذاشت. از آن زمان، طرفداران سریال امیدوار بودند که این سریال با مجموعه اصلی خود به تلویزیون بازگردد. خوشبختانه، کمدی ای که بر اساس دوران نوجوانی کریس راک در بروکلین دهه 1980 ساخته شده است، ادامه پیدا خواهد کرد، اما کمی متفاوت از آنچه مخاطبان به آن عادت کرده اند به نظر می رسد.
داستان سریال انیمیشنی Everybody Hates Chris در دهه 1980 و در محله‌ای در بروکلین، نیویورک می‌گذرد. کریس، شخصیت اصلی، نوجوانی سیاه‌پوست است که با مشکلاتی نظیر نژادپرستی، سختی‌های اقتصادی و روابط خانوادگی پیچیده دست و پنجه نرم می‌کند. نویسندگان سریال، برهه‌های دشوار و طنزآمیز زندگی را به شکلی جالب و سرگرم‌کننده به تصویر می‌کشند.
شخصیت‌های کلیدی سریال انیمیشنی Everybody Hates Chris شامل مادر کریس، رُز (با بازی تیریسی گلاسپی) است که نقش مادری سختگیر و فوق‌العاده را ایفا می‌کند. علاوه بر این، پدرش، جولیوس (با بازی تیریس گیبسون)، به عنوان یک شخصیت کارگر و جدی به تصویر کشیده می‌شود. همچنین، خواهر کریس، دی‌برانا، با ویژگی‌های خاص و خنده‌دارش، بر جذابیت سریال می‌افزاید.
یکی از ویژگی‌های بارز سریال انیمیشنی Everybody Hates Chris، پرداختن به مضامین اجتماعی و فرهنگی است. ‘Everybody Hates Chris’ با کنایه‌های اجتماعی، نژادپرستی و چالش‌های روزمره زندگی کودکان در دهه 1980، خود را از سایر کمدی‌های آن زمان متمایز می‌کند.
افزون بر این، سریال انیمیشنی Everybody Hates Chris به روابط خانوادگی و دوستی‌ها نیز توجه زیادی دارد و نشان می‌دهد که چگونه این روابط می‌توانند در سخت‌ترین شرایط حمایتگر باشند. طنز سریال با در هم آمیختن واقعیت و اغراق، به خوبی توانسته است تماشاگران را جذب کند.
سریال انیمیشنی Everybody Hates Chris نه تنها یک کمدی موفق است، بلکه یک رصد اجتماعی از زندگی یک جوان سیاه‌پوست در آمریکا است. این سریال با داستان‌های جذاب و شخصیت‌های ماندگارش، توانسته است جایگاهی ویژه در دنیای تلویزیون پیدا کند و همچنان مورد توجه تماشاگران قرار گیرد. تاثیر و پیام مثبت سریال، آن را به یکی از آثار شاخص تلویزیونی تبدیل کرده است و در ذهن مخاطبانش جاودانه خواهد ماند…(شما میتوانید دانلود سریال انیمیشنی Everybody Hates Chris را با لینک مستقیم، رایگان و حجم اینترنتی نیم بها از وبسایت DLfars انجام دهید…)

Everybody Still Hates Chris با ترافیک نیمه بهای داخلی

پخش آنلاین فیلم ها و سریال ها با زیرنویس فارسی و انگلیسی چسبیده

خلاصه انگلیسی Everybody Still Hates Chris

Reboot of Chris Rock’s beloved autobiographical family sitcom.
دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
dustychewning33
5 روزها قبل

بسیار عالی نگاه کنید ان شاءالله بقیه سریال هم هرچه زودتر ترجمه شود تشکر از دی ال فارس عالی

aminrl9
7 روزها قبل

بابا شما چقد خفنید

farhad
9 روزها قبل

از اون چیزی که انتظار داشتم بهتر بود اما میتونست بهترین هم باشه

messiahmomeni
9 روزها قبل

ممنونمممممم

آموزشهای پیشنهادی
فیلم و دانلود کردم چه طور زیرنویس و به فیلم اضافه کنم

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم و با زبان اصلی و صدای دوبله فیلم رو به صورت مجزا دانلود کردم ، چه طور صوت دوبله رو به فیلم اضافه کنم؟

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم چند زبانه است. چه طور صوت دوبله رو تغییر بدم؟

آموزش تغییر صوت فیلم های دوبله

در مورد امکانات پخش آنلاین نیاز به راهنمایی دارم!

راهنمای پخش آنلاین

برچسب ها
;
0
با ارسال نظراتتون باعث پیشرفت مجموعه میشید!x