Untitled

دانلود انیمیشن Himesama Goumon no Jikan desu 2024


‘Tis Time for "Torture, " Princess

( هیمساما گومون نو جیکان دسو )


به کارگردانی  

و نویسندگی


بازیگران

:  Shizuka Itou | Haruka Shiraishi | Chikahiro Kobayashi |

ژانر:

پیش نمایش فیلم , انیمیشن , فانتزی , کمدی
N/Aدقیقه |

تعداد فصل

: 1 | ژاپني
10/6.2( 140 )
3.6/5 – (14 امتیاز)
ژاپن(2024– )
پیشنمایش

سریال ‘Tis Time for "Torture, " Princess

Himesama Goumon no Jikan desu 2024در حالی که جنگ بین ارتش امپراتوری و هلهورد ادامه دارد، شاهزاده خانم با وجود اینکه به شمشیر افسانه ای خود Excalibur مسلح شده است، دستگیر و زندانی می شود. او با چه نوع شکنجه ای از دست بازجوی اصلی شیطان روبرو می شود؟ نان تست کرکی تازه پخته شده! رامن داغ و بخار پز! آه بشریت! آیا پرنسس می تواند در برابر این رفتارهای عذاب آور مقاومت کند و اسرار پادشاهی خود را ایمن نگه دارد؟


لینک های دانلود Himesama Goumon no Jikan desu 2024 بزودی…

درباره ‘Tis Time for "Torture, " Princess بیشتر بدانید

Himesama Goumon no Jikan desu 2024 محصول سال 2024 ( 1402 ) میباشد که توسط Yôko Kanamori در کشور Japan ساخته و اکران شده است. این سریال تاکنون امتیاز 6.2/10 از سمت منتقدین کسب کرده است. در Himesama Goumon no Jikan desu 2024  هنرمندانی همچون Shizuka Itou, Haruka Shiraishi, Chikahiro Kobayashi به ایفای نقش پرداخته اند. در Himesama Goumon no Jikan desu 2024 آمده است که شاهزاده خانم عنوان رهبر ارتش امپراتوری بشریت در طول نبرد آن با انبوهی از جهنم شیطانی است. یک روز او و شمشیر سخنگوش Excalibur، معروف به ‘Ex’، دستگیر می شوند. حالا او باید با شکنجه‌گر اصلی جهنم روبرو شود. شکنجه تورتورا و دستیارانش. ممکن است انتظار داشته باشید که اوضاع نسبتاً ناخوشایند شود. اما این شکنجه‌گر از روش‌های نسبتاً غیر متعارف استفاده می‌کند… به جای ایجاد درد، شاهزاده خانم را وسوسه می‌کند تا با ارائه غذای خوشمزه به او اسرار حیاتی را رها کند! دستیاران او از روش های به همان اندازه غیر متعارف استفاده می کنند. به زودی شاهزاده خانم تقریباً آنها را دوست می‌داند و از زندگی جدید خود لذت می‌برد، که باعث تعجب Ex شد. من واقعا از این سریال لذت بردم. بله، همه چیز نسبتاً احمقانه و کمی تکراری است، اما در هر قسمت خنده زیادی ایجاد می کند. شخصیت ها بسیار سرگرم کننده هستند و هیچ کس واقعاً باور نمی کند که با وجود اشاره های مداوم به شکنجه ممکن است اتفاق ناخوشایندی رخ دهد. من طراحی شخصیت ها را دوست داشتم، به خصوص “شرورهای” تا حدودی زیبا. به طور کلی، من مطمئناً این را به طرفداران انیمه توصیه می کنم که حماقتی ساده می خواهند. این نظرات بر اساس تماشای سریال به زبان ژاپنی با زیرنویس انگلیسی است.

‘Tis Time for "Torture, " Princess با ترافیک نیمه بهای داخلی

پخش آنلاین فیلم ها و سریال ها با زیرنویس فارسی و انگلیسی چسبیده

خلاصه انگلیسی ‘Tis Time for "Torture, " Princess

As the war between the Imperial Army and Hellhorde rages on, the Princess, despite being armed with her mythical sword Excalibur, is captured and imprisoned.
دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
آموزشهای پیشنهادی
فیلم و دانلود کردم چه طور زیرنویس و به فیلم اضافه کنم

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم و با زبان اصلی و صدای دوبله فیلم رو به صورت مجزا دانلود کردم ، چه طور صوت دوبله رو به فیلم اضافه کنم؟

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم چند زبانه است. چه طور صوت دوبله رو تغییر بدم؟

آموزش تغییر صوت فیلم های دوبله

در مورد امکانات پخش آنلاین نیاز به راهنمایی دارم!

راهنمای پخش آنلاین

برچسب ها
;
0
با ارسال نظراتتون باعث پیشرفت مجموعه میشید!x