Pesare Dolohini Series

دانلود انیمیشن Dolphin Boy 2022


Dolphin Boy

( پسر دلفینی )


به کارگردانی  Mohammad Kheirandish

و نویسندگی


بازیگران

:  Polina Avdeyenko | Aleksandr Fenin | Vasilisa Ruchimskaya |

ژانر:

سریال انیمیشن ,پیش نمایش فیلم ,سریال کمدی ,سریال ماجراجویی

دسته ها:

فیلم و سریال
85 دقیقه |

رده سنی:

عموم | روسي
10/5.3( 713 )
3.8/5 – (13 امتیاز)
پیشنمایش
Please login to bookmarkClose

فيلم Dolphin Boy

انیمیشن Dolphin Boy 2022 داستان پسر بچه ای است که از یک سانحه هوایی جان سالم به در می برد و توسط یک دلفین وحشی جوان نجات می یابد. آنها با هم بزرگ می شوند و زندگی دریایی را با ترفندهای خنده دار خود سرگرم می کنند. یک روز، آرامش دنیای شاد آنها توسط یک اختاپوس شیطانی از بین می رود.

لینک های دانلود انیمیشن Dolphin Boy 2022 بزودی…

درباره Dolphin Boy بیشتر بدانید

انیمیشن Dolphin Boy 2022 سریال پسر دلفینی کارتونی ماجراجویی، کمدی، فانتزی و خانوادگی به کارگردانی رضا فصاحت، تهیه‌کنندگی محمدامین همدانی و نویسندگی مونا عبدالله شاهی، در شبکه نمایش خانگی محصول سال 1403 است.
درانیمیشن Dolphin Boy 2022 بازیگرانی همچون Polina Avdeyenko, Aleksandr Fenin, Vasilisa Ruchimskaya به هنرنمایی پرداخته اند.                                      قسمت چهاردهم انیمیشن Dolphin Boy 2022  شنبه 26 خردادماه سال 1403 در شبکه نمایش خانگی عرضه شد؛ پسر دلفینی فرزند ایران است؛ فرزند مادری که همه جوره نمادی از کشور ایران است و در منطقه‌ای که همه جوره از نظر جغرافیایی تداعی‌گر ایران است. خون و فداکاری دو المان به عنوان نمادی از روحیه شهادت طلبی هستند؛ این روحیه شهادت طلبی فرزندان ایران است که باعث نابودی هشت‌پا می‌شود؛ حال هشت‌پا نماد چیست؟ هشت‌پا و مایعی که باعث تقویت بدن و مرکب او شده است، نمادی از انواع فسادها و اسلحه‌ها هستند. مالکیت و عاملیت این اسلحه‌ها و فسادها نیز شخصی است که نمادی از آمریکا است؛ پس هدف دراماتیک انیمیشن پسر دلفینی این است: «روحیه شهادت طلبی فرزندان ایران راه مقابله با فسادها و اسلحه‌های آمریکا است»؛ جالب است که گفته می‌شود اگر جلوی هشت‌پا در تنگه گرفته شود که هیچ اما اگر او از تنگه عبور کند تمام آب‌های دنیا را آلوده می‌کند. یعنی تاکید مضاعف بر اینکه تنها راه و قوی‌ترین راه مقابله با دشمن روحیه شهادت طلبی و خون فرزندان ایران است؛ ایران تنها دیوار مقابله با جهان‌خواری ذاتی آمریکا است (پیرمرد ذاتا قدرت‌طلب نشان داده می‌شود)انیمیشن Dolphin Boy 2022 در ظاهر یک اثر ساده است؛ اما با بررسی دقیق‌تر متوجه محتوای غنی آن خواهیم شد و خواهیم فهمید که در زیر لایه‌های این انیمشن چه مفاهیمی پنهان شده‌اند. بهترین شکل استفاده از رسانه همین شکل است؛ اینکه از رسانه به عنوان ابزاری سرگرمی محور استفاده کنیم و در زیر لایه‌های این رسانه محتوای فکری را به ناخودآگاه مخاطب تلقین کنیم؛ این روشی است که حدود 100 سال در هالیوود استفاده می‌شود؛ پس چرا ما هم نتوانیم عقاید بومی و باستانی خود که در راستای هویت ملی و وطن‌پرستی هستند را از طریق این رسانه‌های قدرتمند ترویج دهیم؟ امید است که ساخت چنین محصولات رسانه‌ای تداوم داشته باشد و به تعداد بیشتر چنین محصولاتی تولید شوند تا در آینده ما و فرزندانمان با آثاری که ساخت خودمان هستند و فرهنگ بومی باستانی خودمان را ترویج می‌کنند، رشد کنیم؛ قرار است انیمیشن Dolphin Boy 2022 روزهای شنبه پخش شود و اولین قسمت آن 26 اسفندماه 1402 منتشر شد و بقیه قسمت‌ها نیز هر شنبه منتشر می‌شود.

Dolphin Boy با ترافیک نیمه بهای داخلی

پخش آنلاین فیلم ها و سریال ها با زیرنویس فارسی و انگلیسی چسبیده

خلاصه انگلیسی Dolphin Boy

Dolphin Snowball rescues a little boy in the waves. Since then, they carelessly grow up together, exciting the marine life with their funny tricks. But one day, the peace of their joyful little world is destroyed by the evil Octopus.
دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
12 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
aylarsh
3 ماه ها قبل

عالییییی بود واقعا تشکر میکنم از عوامل دی ال فارس دست مریزاد

ys11
3 ماه ها قبل

هیچی، فقط یک شاهکاره

shahdad
3 ماه ها قبل

عالی

sasan
3 ماه ها قبل

ارزش دیدن داره با سلام .. فیلمش عالیه من‌قسمت‌اولشو دیدن به جرعت‌میتونم‌بگم منی که همیشه فیلم ارو میزنم‌جلو اینو اصلا دست نزدم و واقعا عالی بود

rezawicked
3 ماه ها قبل

ممنون که مثل بقیه سایتها خرید اشتراک رو پیش نیاز دانلود نذاشتید

آموزشهای پیشنهادی
فیلم و دانلود کردم چه طور زیرنویس و به فیلم اضافه کنم

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم و با زبان اصلی و صدای دوبله فیلم رو به صورت مجزا دانلود کردم ، چه طور صوت دوبله رو به فیلم اضافه کنم؟

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم چند زبانه است. چه طور صوت دوبله رو تغییر بدم؟

آموزش تغییر صوت فیلم های دوبله

در مورد امکانات پخش آنلاین نیاز به راهنمایی دارم!

راهنمای پخش آنلاین

برچسب ها
;
12
0
با ارسال نظراتتون باعث پیشرفت مجموعه میشید!x