Untitled 30

دانلود انیمیشن Dan Da Dan: First Encounter 2024


Dan Da Dan: First Encounter

( دن دا دن اولین برخورد )


به کارگردانی  Fûga Yamashiro

و نویسندگی


بازیگران

:  Shion Wakayama | Natsuki Hanae | Mayumi Tanaka |

ژانر:

پیش نمایش فیلم ,فیلم سینمایی انیمیشن ,فیلم سینمایی فانتزی ,فیلم سینمایی کمدی

دسته ها:

فیلم سینمایی ,فیلم خارجی ,فیلم و سریال
83 دقیقه | ژاپني
10/7.8( 26 )
4.3/5 – (12 امتیاز)
ژاپن(2024 )
پیشنمایش
Please login to bookmarkClose

فيلم Dan Da Dan: First Encounter

انیمیشن Dan Da Dan: First Encounter 2024 مومو آیاسه دختری است که با همکلاسی خود کن تاکاکورا (در نقش بازیگر ژاپنی) آشنا می شود. دوستی غیرمعمول آنها در مجموعه ای از ماجراهای تاریک و خنده دار با بیگانگان و ارواح روبرو خواهد شد.

لینک های دانلود انیمیشن Dan Da Dan: First Encounter 2024 بزودی…

درباره Dan Da Dan: First Encounter بیشتر بدانید

انیمیشن Dan Da Dan: First Encounter 2024 محصول کشور ژاپن  در سال 2024 به کارگردانی فرار ا  ساخته شده است .انیمیشن Dan Da Dan: First Encounter 2024 در ژانرانیمیشن، کمدی، فانتزی می باشد و بازیگرانی چون شیون واکایاما، ناتسوکی هانا، مایومی تاناکا و… در آن به هنرنمایی پرداخته اند. انیمیشن Dan Da Dan: First Encounter 2024 بر اساس مانگای محبوب یوکینوبو تاتسو، دن دا دان یک نامه عاشقانه اکشن و هیجان‌انگیز برای علمی تخیلی و ترسناک با قلب یک رام کام نوجوان بی‌رحمانه خنده‌دار است. مومو آیاسه دانش آموز دبیرستانی است که پس از جدا شدن از اولین دوست پسرش، یک پسر قلدر غریزی، از زندگی خسته شده است. ناامید از یافتن یک مرد واقعی مانند بت خود، بازیگر کن تاکاکورا، به طور اتفاقی با دانش آموز دیگری (به نام بازیگر)، مردی خجالتی که در حال خواندن مجله ای در مورد بشقاب پرنده ها و بیگانگان بود، ملاقات می کند. در تلاش برای صحبت با او، بحثی در رویارویی با اعتقادات شخصی آنها شروع می شود (او به ارواح اعتقاد دارد اما به بشقاب پرنده ها اعتقاد ندارد، در حالی که او دقیقاً برعکس اعتقاد دارد) که به یک دوئل شخصی ختم می شود. او به یک مکان خالی از سکنه می رود و او به یک بیگانه. نقطه ربودن برای تعیین اینکه چه کسی اشتباه می کند. با این حال، همه چیز نمی تواند بدتر از این پیش برود: او توسط Serponians ربوده می شود. و او مورد نفرین و تسخیر یک شبح شیطانی، توربو-گرنی قرار می گیرد. تماس تلفنی بین آنها در زمان مناسب باعث می شود که یک کن تسخیر شده از طریق تلفن همراه ظاهر شود تا با Serponians مبارزه کند و Ayase را نجات دهد. آیاسه که نسبت به او احساس مسئولیت می کند، قول می دهد راهی برای رهایی او از نفرین پیدا کند… اگر بقیه ارواح و بیگانگان قبلا آنها را نکشند. فوگا یاماشیرو کار خود را به‌عنوان دستیار تولید آغاز کرد و سپس به‌عنوان کارگردان در فیلم برنده جایزه و ژانر Inu-Oh (2021) و به‌عنوان کارگردان قسمت در The Heike Story کار کرد. او همچنین به عنوان دستیار کارگردان و هنرمند استوری برد در Keep Your Hands Off Eizouken خدمت کرد! (2020) و به عنوان دستیار کارگردان در Ride your Wave (2019) و Tatami Time Machine Blues (2022). مجموعه انیمیشن Dan Da Dan (2024) اولین کارگردانی یاماشیرو است. انیمیشن Dan Da Dan: First Encounter 2024 تلفیقی از سه قسمت اول سریال Dandadan (2024) به اضافه یک “ساخت” ویژه سینما به مدت 18 دقیقه با مصاحبه با کارگردان Fûga Yamashiro، نویسنده Yukinobu Tatsu، تدوینگر Kiyoshi Hirose و صداپیشگان اصلی Natsuki Hanae است. (Ken ‘Okarun’ Takakura) و شیون واکایاما (Momo Ayase). دانلود فیلم  Dan Da Dan: First Encounter 2024 با کیفیت عالی بزودی از وب سایت dlfars        

Dan Da Dan: First Encounter با ترافیک نیمه بهای داخلی

پخش آنلاین فیلم ها و سریال ها با زیرنویس فارسی و انگلیسی چسبیده

خلاصه انگلیسی Dan Da Dan: First Encounter

Momo Ayase is a girl who meets her classmate Ken Takakura (as the Japanese actor). Their unusual friendship will face them to aliens and ghosts in a series of dark and funny adventures.
دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
kaleyr2892198
8 ساعت ها قبل

عالییییی بود فوق‌العاده ممنون دی ال فارس

mahdild
3 روزها قبل

خوب بود

feranki_badan_1
4 روزها قبل

سلام خسته نباشید میشه قسمت جدید بزارین یافعلا نیومده ممنون

karlhulett
5 روزها قبل

عالی

mohammadrezazadeh1382144
6 روزها قبل

عالی دوسش دارم

آموزشهای پیشنهادی
فیلم و دانلود کردم چه طور زیرنویس و به فیلم اضافه کنم

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم و با زبان اصلی و صدای دوبله فیلم رو به صورت مجزا دانلود کردم ، چه طور صوت دوبله رو به فیلم اضافه کنم؟

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم چند زبانه است. چه طور صوت دوبله رو تغییر بدم؟

آموزش تغییر صوت فیلم های دوبله

در مورد امکانات پخش آنلاین نیاز به راهنمایی دارم!

راهنمای پخش آنلاین

برچسب ها
;
0
با ارسال نظراتتون باعث پیشرفت مجموعه میشید!x