Untitled

دانلود انیمه May I Ask for One Final Thing? 2025


May I Ask for One Final Thing

( آیا می توانم یک چیز نهایی را بخواهم؟ )


به کارگردانی  Kazuya Sakamoto

و نویسندگی


بازیگران

:  

ژانر:

پیش نمایش فیلم ,فیلم سینمایی اکشن ,فیلم سینمایی انیمیشن ,فیلم سینمایی درام ,فیلم سینمایی عاشقانه ,فیلم سینمایی فانتزی

دسته ها:

فیلم سینمایی ,فیلم خارجی ,فیلم و سریال
دقیقه |

رده سنی:

|
10/N/A( N/A )
ژاپن(2025 )
پیشنمایش
Please login to bookmarkClose

فيلم May I Ask for One Final Thing

May I Ask for One Final Thingاین انیمه درباره زندگی اسکارلت دختری از طبقه اشراف است که سال ها درگیر نامزدی اجباری با شاهزاده ای خودخواه و بی ملاحظه به نام کایل بوده است.در یک شب مهمانی رسمی کایل ناگهان اعلام می کند کهنامزدی شان را فسخ می کند و اسکارلت را به جرم هایی بی اساس متهم میکند. او را به عنوان شرور معرفی کرده و بسیاری از اشراف نیز علیه او می شوند.

لینک های دانلود May I Ask for One Final Thing  بزودی…

درباره May I Ask for One Final Thing بیشتر بدانید

May I Ask for One Final Thing محصول کشور ژاپن می باشد و در ژانر اکشن ، انیمیشن ، درام ، فانتزی ، رمانتیک ، در سال 2025 ساخته شده است .
May I Ask for One Final Thing یک سری رمان سبک ژاپنی نوشته نانا اوتوری و تصویرگری ساتسوکی است. AlphaPolis که ابتدا از آوریل 2018 به صورت آنلاین منتشر شد، پنج جلد از این مجموعه را از آگوست 2018 تحت عنوان کتاب های رجینا منتشر کرده است. یک اقتباس مانگایی که توسط سورا هونوکی به تصویر کشیده شده بود، سریال‌سازی آنلاین را از طریق وب‌سایت مانگا رجینا AlphaPolis در ژوئن 2019 آغاز کرد و در نه جلد تانکوبون جمع‌آوری شده است. این مانگا به صورت دیجیتالی به زبان انگلیسی از طریق آلفا مانگا منتشر می شود. یک مجموعه تلویزیونی اقتباسی انیمه تولید شده توسط استودیوی لیدن فیلمز کیوتو قرار است در سال 2025 نمایش داده شود. یک اقتباس از مجموعه تلویزیونی انیمه در رویداد Aniplex Online Fest در 16 سپتامبر 2024 اعلام شد. این سریال توسط استودیوی Liden Films Kyoto و کارگردانی Kazuya Sakamoto، با نوشتن فیلمنامه سریال Deko Akao، Eriko Haga طراحی شخصیت ها و Hinako Tsubakiyama ساخته شده است. آهنگسازی قرار است در سال 2025 نمایش داده شود. Crunchyroll مجوز سریال را صادر کرد. May I Ask for One Final Thing درباره زندگی اسکارلت دختری از طبقه اشراف است که سال ها درگیر نامزدی اجباری با شاهزاده ای خودخواه و بی ملاحظه به نام کایل بوده است. در یک شب مهمانی رسمی کایل ناگهان اعلام می کند کهنامزدی شان را فسخ می کند و اسکارلت را به جرم هایی بی اساس متهم میکند. او را به عنوان شرور معرفی کرده و بسیاری از اشراف نیز علیه او می شوند. اما اسکارلت که سال ها این وضعیت را تحمل کرده است تصمیم می گیرد که دیگر سکوت نکند .او با قدرت و شجاعت در برابر شاهزاده و بقیه اشراف ایستاده و در خواستی نهایی دارد : فرصتی به پایان رساندن حساب هایش با آن ها. دانلود فیلم May I Ask for One Final Thing? 2025 با کیفیت عالی بزودی از وب سایت DLFARS

May I Ask for One Final Thing با ترافیک نیمه بهای داخلی

پخش آنلاین فیلم ها و سریال ها با زیرنویس فارسی و انگلیسی چسبیده

دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
آموزشهای پیشنهادی
فیلم و دانلود کردم چه طور زیرنویس و به فیلم اضافه کنم

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم و با زبان اصلی و صدای دوبله فیلم رو به صورت مجزا دانلود کردم ، چه طور صوت دوبله رو به فیلم اضافه کنم؟

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم چند زبانه است. چه طور صوت دوبله رو تغییر بدم؟

آموزش تغییر صوت فیلم های دوبله

در مورد امکانات پخش آنلاین نیاز به راهنمایی دارم!

راهنمای پخش آنلاین

برچسب ها
;
0
با ارسال نظراتتون باعث پیشرفت مجموعه میشید!x