Totto Chan The Little Girl at the Window 202

دانلود انیمیشن Madogiwa no Totto-chan 2023


Totto-Chan: The Little Girl at the Window

( دخترکی آن‌ سوی پنجره )

Totto-Chan: The Little Girl at the Window

به کارگردانی  

و نویسندگی


بازیگران

:  Liliana Ôno | Koji Yakusho | Shun Oguri |

ژانر:

پیش نمایش فیلم , انیمیشن , خانوادگی , درام
114 دقیقه | ژاپني
10/N/A( 114 )
4.3/5 – (15 امتیاز)
ژاپن(2023 )
پیشنمایش

فیلم Totto-Chan: The Little Girl at the Window

انیمیشن Madogiwa no Totto-chan 2023 انیمه توتوچان: دخترکی آن‌ سوی پنجره براساس داستانی واقعی روایت شده و خاطرات دوران کودکی توتوچان از مدرسه‌ای غیر متعارف به نام توموئه گاکوئن در توکیو در طول جنگ جهانی دوم را به تصویر کشیده است که یادگیری را با سرگرمی، آزادی و عشق ترکیب می‌کرد. این مدرسه واگن‌های قدیمی راه‌آهن را به عنوان کلاس‌های درس استفاده می‌کرد و توسط مردی خارق‌العاده، بنیان‌گذار و مدیر مدرسه، سوساکو کوبایاشی اداره می‌شد که عمیقا برای استقلال کودکان ارزش قائل بود و به آزادی بیان و فعالیت‌های آن‌ها اهمیت می‌داد…

لینک های دانلود انیمیشن Madogiwa no Totto-chan 2023 بزودی…

درباره Totto-Chan: The Little Girl at the Window بیشتر بدانید

انیمیشن Madogiwa no Totto-chan 2023 انیمه توتوچان: دخترکی آن‌ سوی پنجره  با عنوان اصلی (Madogiwa no Totto-chan) یک کارتون درام، تاریخی و خانوادگی محصول کشور ژاپن به کارگردانی شینوسوکه یاکووا (Shinnosuke Yakuwa) است که در سال 2023 میلادی توسط سه کمپانی Dentsu و Kôdansha و NBC Universal Entertainment تولید شد. فیلمنامه انیمیشن Madogiwa no Totto-chan 2023 را نیز یوسوکه سوزوکی و شینوسوکه یاکووا به صورت مشترک، به نگارش درآورده و در نسخه اصلی این انیمه هنرمندانی همچون لیلیانا اوهنو، کوجی یاکوشو، شون اوگوری، آن واتانابه، کارن تاکیزاوا و غیره به جای کاراکترهای انیمیشن به صداپیشگی پرداخته‌‌اند. همچنین انیمیشن Madogiwa no Totto-chan 2023 اولین بار در تاریخ 8 دسامبر سال 2023 میلادی توسط کمپانی Toho Animation در سینماهای کشور ژاپن اکران شد و توانست به فروش تقریبی 5.5 میلیون دلار در گیشه دست پیدا کند سپس در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، کره جنوبی، چین، برزیل، هلند، دانمارک، فرانسه، بلژیک، اندونزی، آفریقای جنوبی، ژاپن، تایوان، تایلند، سنگاپور، فیلیپین و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید. انیمیشن Madogiwa no Totto-chan 2023 براساس رمانی به همین نام نوشته تتسوکو کورویاناگی در سال 1981 میلادی، ساخته شده است. انیمیشن Madogiwa no Totto-chan 2023 پس از حضور در جشنواره‌های بین‌المللی متعدد موفق شد برنده جایزه بهترین کارگردانی شده و نامزد دریافت 2 جایزه دیگر نیز شود که از میان آن‌ها می‌توان به نامزدی جایزه بهترین فیلم انیمیشن اشاره کرد. کتاب انیمیشن Madogiwa no Totto-chan 2023 در سال 1981 میلادی منتشر شد و به یک کتاب پرفروش فوری در ژاپن تبدیل گردید؛ این کتاب در مورد ارزش‌های آموزش غیر متعارفی است که تتسوکو کورویاناگی (توتوچان) در توموئه گاکوئن، مدرسه ابتدایی توکیو که توسط مربی سوساکو کوبایاشی در طول جنگ جهانی دوم تاسیس شد، دریافت کرد؛ نام ژاپنی کتاب عبارتی است برای توصیف افرادی که شکست خورده‌اند.

Totto-Chan: The Little Girl at the Window با ترافیک نیمه بهای داخلی

پخش آنلاین فیلم ها و سریال ها با زیرنویس فارسی و انگلیسی چسبیده

خلاصه انگلیسی Totto-Chan: The Little Girl at the Window

Going to school at Tomoe Gakuen, after not fitting at her original elementary school. She meets unique students and learns new things at school, even as Japan descends into war.
دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
آموزشهای پیشنهادی
فیلم و دانلود کردم چه طور زیرنویس و به فیلم اضافه کنم

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم و با زبان اصلی و صدای دوبله فیلم رو به صورت مجزا دانلود کردم ، چه طور صوت دوبله رو به فیلم اضافه کنم؟

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم چند زبانه است. چه طور صوت دوبله رو تغییر بدم؟

آموزش تغییر صوت فیلم های دوبله

در مورد امکانات پخش آنلاین نیاز به راهنمایی دارم!

راهنمای پخش آنلاین

برچسب ها
;
0
با ارسال نظراتتون باعث پیشرفت مجموعه میشید!x