توقف تولید سریال Cowboy Bebop


( )


10/( )

سریال

در پی مصدومیت بسیار شدید جان چو در پشت صحنه فیلم‌برداری و دوره درمان ۷ تا ۹ ماه، نتفلیکس مراحل تولید سریال Cowboy Bebop را تا بهبودی وی متوقف کرد.  

مصدومیت بازیگر نقش اسپایک اسپیگل 

 

آذر گذشته بود که شبکه نت‌ فلیکس از ساخت سریالی لایو اکشن براساس انیمه مشهور Cowboy Bebop (کابوی بیپاپ) خبر داد و از اواسط این ماه شبکه Netflix با انتشار ویدیویی بامزه از شروع مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Cowboy Bebop اطلاع داد اما اکنون یک اتفاق غیر منتظره باعث تعطیلی مراحل فیلم‌برداری و تولید این سریال لایو اکشن گردید. بر طبق خبر ددلاین جان چو، بازیگر نقش اسپایک اسپیگل نقش اصلی داستان، در پشت صحنه مراحل فیلم‌برداری و تولید این سریال از ناحیه زانو بشدت آسیب دیده و او باید یک دوره درمانی ۷ تا ۹ ماه را تا بهبودی سپری کند. ددلاین در ادامه گفت که این اتفاق در آخرین صحنه تولید شده در نیوزیلند و در یک صحنه عادی در مراحل فیلم‌ برداری اتفاق افتاد و زانو چو پس از یک تصادف به شدت آسیب دید. Cowboy Bebop  

پایبندی نتفلیکس به قرارداد

 

حال چو برای عمل جراحی به لس آنجلس فرستاده شده که پیش از بازگشت به سریال، او باید یک توانبخشی طولانی مدت را سپری کند. پس از مشخص شدن وضعیت چو، نتفلیکس برنامه جدید مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Cowboy Bebop را اعلام خواهد کرد، اما این سرویس استریم قرار نیست بازیگر شخصیت اسپایک اسپیگل را تغییر دهد و به قرارداد با چو متعهد می ماند. همچنین سخنگوی نتفلیکس به IGN ضمن تایید تعهد آن‌ها به این بازیگر و همچنان تلاش آن‌ها برای بهبودی هرچه سریع‌تر او، گفت که از او تا زمان بهبودی کامل حمایت و پشتیبانی می کنند.   

زمان پخش سریال Cowboy Bebop

 

مصطفی شکیر در نقش جت بلک، دنیلا پیندا در نقش فی ولنتاین، النا ساتینی در نقش جولیا و الکس هسل در نقش شخصیت شرور و منفی Vicious، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال Cowboy Bebop ایفای نقش خواهند کرد. سریال Cowboy Bebop قرار بود در ۱۰ قسمت تولید شود که پیش از این انتظار می‌رفت در طول سال ۲۰۲۰ از شبکه نتفلیکس پخش شود و حال با توجه‌ به تعطیلی مراحل تولید سریال و مشخص نبودن زمان بازگشت آن، باید زمان بیشتری را برای انتشار آن منتظر باشیم.



دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
آموزشهای پیشنهادی
فیلم و دانلود کردم چه طور زیرنویس و به فیلم اضافه کنم

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم و با زبان اصلی و صدای دوبله فیلم رو به صورت مجزا دانلود کردم ، چه طور صوت دوبله رو به فیلم اضافه کنم؟

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم چند زبانه است. چه طور صوت دوبله رو تغییر بدم؟

آموزش تغییر صوت فیلم های دوبله

در مورد امکانات پخش آنلاین نیاز به راهنمایی دارم!

راهنمای پخش آنلاین

برچسب ها
;
0
با ارسال نظراتتون باعث پیشرفت مجموعه میشید!x