تمدید فصل یازدهم مردگان متحرک


( )


10/( )

سریال

 سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) با یک تمدید زودهنگام طرف داران را خوشحال کرد. در طول پنل سریال در نمایشگاه کامیک کان نیویورک 2019، شبکه AMC طرفداران را غافلگیر و اعلام نمود که پیش از شروع پخش فصل دهم، این سریال محبوب برای فصل یازدهم تمدید گردیده است. پخش فصل دهم سریال مردگان متحرک از تاریخ ۶ اکتبر امسال (۱۴ مهر) که بامداد دوشنبه می‌شود، از شبکه AMC آغاز خواهد شد که انتظار می‌رود پخش فصل یازدهم نیز از پاییز سال ۲۰۲۰ آغاز گردد. از حدود ۱۰ سال پیش پخش سریال مردگان متحرک شروع شد و تا به امروز این سریال به کار خود ادامه داده و حال خانواده مجموعه نیز بسیار بزرگ‌تر شده و نسل جدید در حال جایگزین شدن با نسل اول سریال هستند.  

بازگشت مگی در طول فصل دهم مردگان متحرک

 

همچنین شبکه AMC تایید کرد که لورن کوهن، بازیگر نقش مگی در طول فصل دهم سریال مردگان متحرک باز می گردد، اما زمان دقیق آن مشخص نیست. علاوه‌ بر این، پائولا لازارو نیز به جمع بازیگران فصل دهم سریال مردگان متحرکپیوست و قرار است نقش شخصیت پرنسس را که در کامیک نیز شاهد حضور آن بودیم، در سریال ایفا کند. پیش از این در فصل نهم این سریال نیز شاهد دو جدایی بزرگ بودیم که در ابتدا اندرو لینکلن، بازیگر نقش ریک گرایمز دنیای مردگان متحرک را ترک کرد و در ادامه شاهد جدایی لورن کوهن بودیم که شخصیت ریک گرایمز قرار است در فیلم مردگان متحرک بازگردد. همچنین تایید شد که ماه آینده خبرهای جدیدی از فیلم مردگان متحرک منتشر می شود.   

بازیگران فصل دهم سریال مردگان متحرک

 

علاوه‌ بر کوهن، نورمن ریداس، دانای گوریرا، جفری دین مورگان، ملیسا مک‌براید، آلانا مسترسن، جاش مک‌درمیت، کریستین سراتوس، ست گیلیام، راس مارکواند، کاری پیتون، آوی نش، کالان مک‌اولیف، سامانتا مورتون، تورا برچ و کوین کارول، دیگر بازیگرانی هستند که در فصل دهم سریال The Walking Dead نقش آفرینی می کنند. همچنین دانای گوریرا، بازیگر نقش میشون نیز قرار است سریال را در طول فصل دهم ترک نماید. همچنین آنجلا کانگ، شورانر فعلی سریال برای ساخت فصل یازدهم سریال مردگان متحرک باز خواهد گشت.



دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
آموزشهای پیشنهادی
فیلم و دانلود کردم چه طور زیرنویس و به فیلم اضافه کنم

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم و با زبان اصلی و صدای دوبله فیلم رو به صورت مجزا دانلود کردم ، چه طور صوت دوبله رو به فیلم اضافه کنم؟

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم چند زبانه است. چه طور صوت دوبله رو تغییر بدم؟

آموزش تغییر صوت فیلم های دوبله

در مورد امکانات پخش آنلاین نیاز به راهنمایی دارم!

راهنمای پخش آنلاین

برچسب ها
;
0
با ارسال نظراتتون باعث پیشرفت مجموعه میشید!x