spider man

بازگشت اسپایدرمن به مارول


( )


10/( )

سریال

سرانجام دیزنی و سونی برای ادامه همکاری به توافق رسیدند و اعلام کردند که مرد عنکبوتی محبوب همچنان در دنیای سینمایی مارول باقی خواهد ماند.  

توافق نفس گیر برای طرف داران اسپایدر من 

 

ماه مرداد امسال بود که بر طبق خبر‌های منتشر شده مبنی بر اینکه مذاکرات والت دیزنی و سونی پیکچرز در سطوح مختلف با اختلاف نظر مواجه شده و به بن بست خورده که نتیجه آن قطع همکاری دو شرکت و خارج شدن مجموعه فیلم Spider-Man (اسپایدرمن) از مارول استودیو و مجموعه کوین فایگی بوده است.

پس از آن سونی به این خبر واکنش نشان داد که طبق آن، در پی بن بست خوردن مذاکرات مرد عنکبوتی قرار نیست به دنیای سینمایی مارول بازگردد و ماه گذشته نیز تونی وینسیکورا، مدیر عامل سونی پیکچرز گفت که فعلا درهای ادامه حضور این ابرقهرمان محبوب در MCU بسته شده است. اما اکنون همه چیز عوض شده و پیتر پارکر دوباره قرار است به خانه‌اش بازگردد. طبق خبر منتشر شده توسط ورایتی، والت دیزنی و مارول استودیو سرانجام با سونی پیکچرز به توافق جدیدی دست رسیده اند تا اسپایدرمن همچنان به کار خود در دنیای سینمایی مارول ادامه دهد.  

تاریخ اکران Spider-Man 3

 

در حال حاضر این توافق شامل قسمت سوم فیلم Spider-Man می‌شود که مرد عنکبوتی می‌تواند در یکی از فیلم‌های آینده دنیای سینمایی مارول نیز حضور داشته باشد که هنوز نام این فیلم معاوم نیست. علاوه بر این، تاریخ اکران فیلم Spider-Man 3 (اسپایدرمن ۳) با بازی تام هالند که فعلا بی نام است، نیز مشخص شده که طبق آن، این فیلم قرار است در تاریخ ۱۶ جولای ۲۰۲۱ (۲۵ تیر ۱۴۰۰) اکران شود. بااین حال، اطلاعاتی از تیم نویسندگان و کارگردان این فیلم به اشتراک گذاشته نشده است.  

بیانات رئیس مارول

 

کوین فایگی، رئیس مارول استودیو در بیانیه مشترک منتشر شده گفت:من بسیار هیجان‌زده هستم که ماجراجویی اسپایدی قرار است در دنیای سینمایی مارول ادامه پیدا کند و من و همه در مارول استودیو برای ادامه کار روی این شخصیت هیجان‌زده هستیم. مرد عنکبوتی یک نماد و قهرمان قدرتمند است که داستان آن مورد توجه همه سنین و مخاطبان در سراسر جهان قرار گرفته است. همانطور که سونی در حال گسترش دنیای عنکبوتی خود می باشد، اسپایدرمن تنها ابرقهرمانی است که می‌تواند در هر دو مجموعه حضور داشته باشد و هیچکس نمی‌داند که در آینده چه اتفاقات شگفت‌انگیزی رخ می دهد.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری منتشر نشده، اما این خبر حتماً باعث خوشحالی طرفداران دنیای سینمایی مارول می شود که نزدیک به دو ماه در تلاش بودند تا این شخصیت محبوب دوباره به MCU بازگردد و حال آن‌ها می‌توانند حداقل برای دو فیلم دیگر از ادامه حضور اسپایدرمن مطمئن باشند. منابع نزدیک می‌گویند که در توافق جدید دیزنی ۲۵ درصد از سود فروش فیلم Spider-Man 3 را دریافت می کند و در عوض ممکن است شاهد حضور این شخصیت در دنیای عنکبوتی سونی نیز باشیم که این موضوع هنوز مورد تأیید نیست.



دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
آموزشهای پیشنهادی
فیلم و دانلود کردم چه طور زیرنویس و به فیلم اضافه کنم

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم و با زبان اصلی و صدای دوبله فیلم رو به صورت مجزا دانلود کردم ، چه طور صوت دوبله رو به فیلم اضافه کنم؟

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم چند زبانه است. چه طور صوت دوبله رو تغییر بدم؟

آموزش تغییر صوت فیلم های دوبله

در مورد امکانات پخش آنلاین نیاز به راهنمایی دارم!

راهنمای پخش آنلاین

برچسب ها
;
0
با ارسال نظراتتون باعث پیشرفت مجموعه میشید!x