کلاوس

افسانه کریسمس در انیمیشن کلاوس


( )


10/( )

سریال

اولین تریلر انیمیشن Klaus (کلاوس) منتشر شد. شبکه نت فلیکس به‌ تازگی اولین تریلر رسمی این انیمیشن را منتشر کرده که در این تریلر به دنیای آن سفر می‌کنیم و بیشتر با داستان، اتفاقات و شخصیت‌های این انیمیشن با تم کریسمسی آشنا می شویم. انیمیشن کلاوس داستان پستچی جوانی به‌ نام یاسپر یوهانسون را به تصویر می کشد که از اهالی اسکاندیناوی است و او فرصتی طلایی در زندگی خود پیدا می‌کند و قرار است بسته‌ای پستی را به روستایی در منطقه سرد شمالی که همواره مردمان آن در حال دعوا هستند، ببرد؛ یاسپر در این مکان با مردی مرموز، ریش‌ سفید که عروسک‌ساز است و نام او آقای کلاوس است، آشنا می‌شود. در واقع این انیمیشن قرار است داستانی متفاوت از افسانه کریسمس را به تصویر بکشد.  

شما با کلیک در اینجا می‌توانید این تریلر را تماشا نمایید.

 

صداپیشگان انیمیشن کلاوس

 

از جمله صدا پیشگان انیمیشن کلاوس،می توان به جیسون شوارتزمن در نقش یاسپر یوهانسون، جی. کی. سیمونز در نقش آقای کلاوس، رشیدا جونز، جوان کیوزاک، نورمن مک‌دونالد و ویل ساسو،اشاره کرد.  

تاریخ اکران انیمیشن کلاوس

 

شبکه Netflix اعلام کرد که این انیمیشن کمدی و کریسمسی در تاریخ ۸ نوامبر امسال (۱۷ آبان) در چند سینمای منتخب اکران خواهد شد تا شانس حضور در فصل جوایز را داشته باشد و در ادامه شاهد انتشار انیمیشن کلاوس در تاریخ ۱۵ نوامبر امسال (۲۴ آبان) از سرویس استریم نتفلیکس می باشیم.  

کارگردان و نویسنده

 

سرجیو پابلوس، طراح شخصیت‌ها و داستان انیمیشن Despicable Me (من نفرت انگیز)، وظیفه کارگردانی انیمیشن Klaus را عهده دار بوده است و او همچن نویسنده داستان این انیمیشن است که زک لوئیس و جیم ماهونی هم فیلمنامه نویس آن بودند.



دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
آموزشهای پیشنهادی
فیلم و دانلود کردم چه طور زیرنویس و به فیلم اضافه کنم

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم و با زبان اصلی و صدای دوبله فیلم رو به صورت مجزا دانلود کردم ، چه طور صوت دوبله رو به فیلم اضافه کنم؟

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم چند زبانه است. چه طور صوت دوبله رو تغییر بدم؟

آموزش تغییر صوت فیلم های دوبله

در مورد امکانات پخش آنلاین نیاز به راهنمایی دارم!

راهنمای پخش آنلاین

برچسب ها
;
0
با ارسال نظراتتون باعث پیشرفت مجموعه میشید!x