دسته بندی ها

20 ژوئن 2024

با دویست و هفتاد و هفتمین قسمت از مجموعه پیشنهاد فیلم آخر هفته (277) DLfars برای آخر هفته، همراه شما عزیزان هستیم. در این عنوان ، هر هفته به معرفی چند فیلم برتر که حتما باید دیده شوند، از نگاه DLfars می‌پردازیم و آن‌ها را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم. ممکن است شما نیز برخی از این فیلم ها را دیده باشید و یا حتی اسم بعضی از آن‌ها را نشنیده باشید! در هر صورت تمامی فیلم هایی که معرفی می‌شوند، از نگاه DLfars، عناوین فوق العاده جذابی هستند. در ادامه به معرفی چند فیلم پیشنهادی DLfars برای آخر هفته شما می‌پردازیم، همراه ما باشید.


پیشنهاد فیلم آخر هفته


فیلم The Strangers Chapter 1 2024

خلاصه داستان فیلم The Strangers Chapter 1 2024: داستان فیلم The Strangers Chapter 1 2024 درباره زوجی جوان میباشد که پس از خراب شدن ماشینشان در یک شهر کوچک اسرارآمیز، مجبور می‌شوند شب را در یک خانه اجاره‌ای دورافتاده سپری کنند. اما وقتیکه سه غریبه نقابدار مرموز و بی‌رحم مقابل خانه آن‌ها ظاهر می‌شوند، زندگی این زوج جوان به یک کابوس واقعی تبدیل شده و…


01


درباره فیلم The Strangers Chapter 1 2024

فیلم The Strangers Chapter 1 2024، یک فیلم ترسناک، معمایی و هیجان‌انگیز محصول سال 2024 کشور آمریکا به کارگردانی رنی هارلین (Renny Harlin) است که توسط دو کمپانی‌ Fifth Element Productions و Frame Film تولید شده است.

فیلمنامه فیلم The Strangers Chapter 1 2024 را نیز آلن آر. کوهن و آلن فریدلند به صورت مشترک، به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون مادلین پچ، فروی گوتیرز، ریچل شنتون، گابریل باسو، اما هوروات، فلوریان کلر، ربکا جانستون، مایلز یکینی، بن کارترایت، جانیس آهرن، رایان باون، بروک لنا جانسون، الا بروکلری، استیو دیویس، برایان لاو و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم The Strangers Chapter 1 2024 اولین بار در تاریخ 17 می سال 2024 میلادی توسط کمپانی‌‌ Lionsgate Films در سینماهای کشور آمریکا و توسط کمپانی Lionsgate UK در سینماهای کشور انگلستان اکران شد سپس در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، سوئد، فنلاند، دانمارک، تایوان، تونس، لوکزامبورگ، آفریقای جنوبی، سوئیس، آرژانتین و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.

تهیه‌کنندگی فیلم The Strangers Chapter 1 2024 را کورتنی سولومون، مارک کانتونف کریستوفر میلبرن، گری راسکین، چارلی دامبک و آلستر بیرلینگهام به صورت مشترک برعهده داشته، موسیقی متن آن اثری از جاستین کین برنت می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط خوزه دیوید مونترو انجام شده است.

فیلم The Strangers Chapter 1 2024 به طور کلی سومین فیلم از مجموعه فیلم‌های غریبه‌ها محسوب می‌شود؛ این فیلم اولین قسمت از یک سه‌گانه جدید مستقل است که قسمت اول مشابه نسخه اصلی فیلم است و سپس داستان برای شخصیت‌های اصلی گسترش و ادامه داده می‌شود.

داستان فیلم The Strangers Chapter 1 2024 حول محور زوجی میباشد که در یک سفر جاده‌ای با سه غریبه نقابدار روانی روبرو می‌شوند؛ غریبه‌ها: بخش 1 برای اکران در 17 می سال 2024 میلادی برنامه‌ریزی شده‌ است.

قسمت‌های دوم و سوم نیز در اواخر سال 2024 میلادی منتشر می‌شوند. فیلم بیگانگان اولین بار با عنوان The Strangers در سال 2008 میلادی منتشر گردید و قسمت بعدی آن نیز با عنوان غریبه‌ها: شکار در شب The Strangers Prey at Night در سال 2018 میلادی اکران شد.


                           برای دانلود فیلم The Strangers Chapter 1 2024 به این لینک مراجعه کنید



فیلم I Saw the TV Glow 2024

خلاصه داستان فیلم I Saw the TV Glow 2024: داستان فیلم I Saw the TV Glow 2024 درباره نوجوانی به نام اوون میباشد که از طریق همکلاسی خود با یک برنامه تلویزیونی مرموز آشنا می‌شود که در اواخر شب پخش شده و تصویری از یک دنیای ماورایی را به نمایش می‌گذارد. حال پس از دیدن این برنامه عجیب، دیدگاه اوون از واقعیت شروع به تغییر می‌کند و…


02


درباره فیلم I Saw the TV Glow 2024

فیلم I Saw the TV Glow 2024، یک فیلم ترسناک، معمایی، درام و هیجان انگیز محصول سال 2024 کشور آمریکا به کارگردانی جین شونبرون (Jane Schoenbrun) میباشد که توسط سه کمپانی‌ A24 و Fruit Tree و Hypnic Jerk Productions تولید شده است.

فیلمنامه فیلم I Saw the TV Glow 2024 را نیز جین شونبرون به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون جاستیس اسمیث، برجیت لاندی پین، ایان فورمن، هلنا هاوارد، لیندسی جردن، دانیل ددوایلر، فرد دورست، کانر اومالی، اما پورتنر، مدالین رایلی، امبر بنسون، آلبرت بیرنی، مایکل سی مارونا، دنی تامبرلی و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم I Saw the TV Glow 2024 اولین بار در تاریخ 18 ژانویه سال 2024 میلادی در جشنواره بین‌المللی فیلم ساندس Sundance Film Festival در کشور آمریکا به نمایش درآمد و پس از حضور در چندین جشنواره بین‌المللی دیگر سرانجام در تاریخ 3 می همان سال توسط کمپانی‌‌ A24 در سینماهای کشور آمریکا اکران شد.

فیلم I Saw the TV Glow 2024 در نهایت در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، سوئد، فنلاند، دانمارک، تایوان، تونس، لوکزامبورگ، آفریقای جنوبی، سوئیس، آرژانتین و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.

تهیه‌کنندگی فیلم من درخشش تلویزیون را دیدم را آلی هرتینگ، سام اینتیلی، کوین کلی، دیو مک کری، تیلور شانگ، اما استون و سارا وینشال به صورت مشترک برعهده داشته، تدوین و ویرایش آن کاری از سوفی مارشال می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط اریک یو انجام شده است.

فیلم I Saw the TV Glow 2024 پس از حضور در جشنواره بین‌المللی برلین Berlin International Film Festival موفق شد نامزد دریافت 2 جایزه شود که از میان آن‌ها می‌توان به نامزدی جایزه بهترین فیلم بلند اشاره کرد.


                برای دانلود فیلم I Saw the TV Glow 2024 به این لینک مراجعه کنید



فیلم The Beast 2023

خلاصه داستان فیلم The Beast 2023:داستان فیلم The Beast 2023 که در آینده‌ای نزدیک که هوش مصنوعی در دنیا حکمرانی می‌کند رخ میدهد، احساسات انسانی به یک تهدید بزرگ تبدیل شده‌اند. در این میان زنی جوان به نام گابریل به امید از بین بردن درد ناشی از عاشقانه‌های زندگی گذشته خود، تصمیم می‌گیرد با بازگشت به گذشته، به کمک یک دستگاه، از شر تمام احساساتش خلاص شود اما…


03


درباره فیلم The Beast 2023

فیلم The Beast 2023، یک فیلم علمی تخیلی، معمایی، درام و عاشقانه محصول سال 2023 کشورهای فرانسه و  کانادا به کارگردانی برتران بونلو (Bertrand Bonello) میباشد که توسط سه کمپانی‌ Les Films du Bélier و My New Picture و Arte France Cinéma تولید شده است.

فیلمنامه فیلم The Beast 2023 را نیز برتران بونلو، گیوم برو و بنجامین شاربیت به صورت مشترک، به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون لئا سیدو، جرج مکای، گوسلاژی مالاندا، داشا نکراسووا، الینا لوونسن، جولیا فائر، زاویه دولان، برتران بونلو، لوران لاکوت و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم The Beast 2023 اولین بار در تاریخ 3 سپتامبر سال 2023 میلادی در جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز Venice Film Festival در کشور ایتالیا به نمایش درآمد و پس از حضور در چندین جشنواره بین‌المللی دیگر سرانجام در 7 فوریه سال 2024 میلادی توسط کمپانی‌ ‎Ad Vitam Distribution در سینماهای کشور فرانسه و در 5 آوریل همان سال توسط کمپانی Janus Films در سینماهای کشور آمریکا اکران شد؛ این فیلم در نهایت در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، سوئد، فنلاند، دانمارک، تایوان، تونس، لوکزامبورگ، آفریقای جنوبی، ایرلند و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.

فیلم The Beast 2023 پس از حضور در جشنواره‌‌‌های بین‌المللی متعدد موفق شد برنده 2 جایزه از جمله جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن با بازی لئا سیدو و بهترین کارگردانی شده و نامزد دریافت 3 جایزه دیگر نیز شود که از میان آن‌ها می‌توان به نامزدی جایزه بهترین فیلم و بهترین کارگردانی اشاره کرد.

تهیه‌کنندگی فیلم The Beast 2023 را برتران بونلو، تاتیانا بوچین، ران الی کوهن، خاویر دولان، اولیویر گوریات، نانسی گرانت، الکساندر ماتیوسی و جاستین تاوراند به صورت مشترک برعهده داشته، تدوین و ویرایش آن کاری از آنیتا راث می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط خوزه دشائیس انجام شده است.

فیلم The Beast 2023 براساس داستانی کوتاه به نام The Beast in the Jungle اثر هنری جیمز در سال 1903 میلادی، ساخته شده است.


                            برای دانلود فیلم The Beast 2023 به این لینک مراجعه کنید



فیلم IF 2024

خلاصه داستان فیلم IF 2024: داستان فیلم IF 2024 درباره دختری جوان به نام بی میباشد که متوجه می‌شود توانایی دیدن دوستان خیالی افراد را که به اختصار IF نامیده می‌شوند و توسط بچه‌ها رها شده‌اند را دارد. در این بین بی متوجه می‌شود همسایه‌اش نیز همین توانایی را دارد و…


04


درباره فیلم IF 2024

فیلم IF 2024، یک فیلم لایو اکشن، کمدی، فانتزی، درام، خانوادگی و ماجراجویی محصول سال 2024 کشور آمریکا به کارگردانی جان کرازینسکی (John Krasinski) میباشد که توسط سه کمپانی‌ Paramount Pictures و Maximum Effort و Platinum Dunes تولید شده است.

فیلمنامه فیلم IF 2024 را نیز جان کرازینسکی به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون جان کرازینسکی، رایان رینولدز، استیو کرل، فیبی والر-بریج، فیونا شو، کایلی فلمینگ، لوئیس گوست جونیور، بابی موینیهان، آکوافینا (صداپیشه)، امیلی بلانت (صداپیشه)، مت دیمون (صداپیشه)، سم راکول (صداپیشه) و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم IF 2024 اولین بار در تاریخ 17 می سال 2024 میلادی توسط کمپانی‌ ‎Paramount Pictures در سینماهای کشور آمریکا و توسط کمپانی United International Pictures (UIP) در سینماهای کشور سنگاپور اکران شد سپس در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، سوئد، فنلاند، دانمارک، تایوان، تونس، لوکزامبورگ، آفریقای جنوبی، چین، ژان، کره جنوبی، سنگاپور، اندونزی و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.

تهیه‌کنندگی فیلم IF 2024 را جورج دیویی، اندرو فرم، الکسا زینز گینزبورگ، جان جی. کلی، جان کرازینسکی، مایکل لرمن، رایان رینولدز و آلیسون سیگر به صورت مشترک برعهده داشته، موسیقی متن آن اثری از رندی نیومن می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط یانوش کامینسکی انجام شده است.

فیلم IF 2024، داستان دختری است که متوجه می‌شود می‌تواند دوستان خیالی همه افراد را ببیند. در این میان او وارد یک ماجراجویی جادویی می‌شود تا دوستان خیالی فراموش شده را دوباره با بچه‌ها پیوند دهد.


                        برای دانلود فیلم IF 2024 به این لینک مراجعه کنید



پیشنهاد فیلم آخر هفته (277)

در ادامه خوشحال می‌شویم از نظرات شما در رابطه با پیشنهاد فیلم آخر هفته (277) مطلع شویم؛ همچنین شما نیز می‌توانید فیلم های محبوب خود را مطرح کنید. شاد باشید.

فیلم های مجموعه پیشنهاد فیلم آخر هفته

دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
با ارسال نظراتتون باعث پیشرفت مجموعه میشید!x