دسته بندی ها

6 ژوئن 2024

با دویست و هفتاد و ششمین قسمت از مجموعه پیشنهاد فیلم آخر هفته (276) DLfars برای آخر هفته، همراه شما عزیزان هستیم. در این عنوان ، هر هفته به معرفی چند فیلم برتر که حتما باید دیده شوند، از نگاه DLfars می‌پردازیم و آن‌ها را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم. ممکن است شما نیز برخی از این فیلم ها را دیده باشید و یا حتی اسم بعضی از آن‌ها را نشنیده باشید! در هر صورت تمامی فیلم هایی که معرفی می‌شوند، از نگاه DLfars، عناوین فوق العاده جذابی هستند. در ادامه به معرفی چند فیلم پیشنهادی DLfars برای آخر هفته شما می‌پردازیم، همراه ما باشید.


پیشنهاد فیلم آخر هفته


فیلم The Arctic Convoy 2023

خلاصه داستان فیلم The Arctic Convoy 2023: داستان فیلم The Arctic Convoy 2023 که براساس داستانی واقعی در سال 1942 میلادی روایت شده، درباره کاروانی متشکل از 35 کشتی غیرنظامی میباشد که که تدارکات حیاتی را از ایسلند به اتحاد جماهیر شوروی منتقل می‌کردند. آنها در قطب شمال با چالش‌های مرگباری روبرو می‌شوند. با وجود اسکورت نیروی دریایی متفقین، اشتباهات اطلاعاتی فاجعه‌بار، کاروان را در معرض حملات بی‌امان هوایی و دریایی آلمان قرار می‌دهد. حال در این شرایط سخت، ملوانان غیرنظامی بی‌تجربه برای بقا می‌جنگند و در نهایت تنها 12 کشتی به مقصد می‌رسند…


01


درباره فیلم The Arctic Convoy 2023

فیلم The Arctic Convoy 2023، یک فیلم اکشن، تاریخی، درام، جنگی و هیجان انگیز محصول سال 2023 کشور نروژ به کارگردانی هنریک مارتین دالسباکن (Henrik Martin Dahlsbakken) میباشد که توسط کمپانی‌ Fantefilm تولید شده است.

فیلمنامه فیلم The Arctic Convoy 2023 را نیز لارس گودمستاد، هارالد روزنلو ایگ و کریستین زیبنهرتز به صورت مشترک، به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون توبیاس زانتلمان، آدام لوندگرن، آندرس باسمو، فردریک استنبرگ دیتلف سیمونسن، جیکوب فورت، هایدی رود الینگسن، پربن هودنلند، جان رانز، کریستین رپشوس، تورد کینگ، اولاو واستاد و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم The Arctic Convoy 2023 که براساس حوادث واقعی و با بودجه 70 میلیون کرون ساخته شده است، اولین بار در تاریخ 25 دسامبر سال 2023 میلادی توسط کمپانی‌ Fantefilm در سینماهای کشور نروژ اکران شد و توانست به فروش تقریبی 3.6 میلیون دلار در گیشه دست پیدا کند، سپس در سال 2024 میلادی توسط کمپانی Magnolia Pictures در قالب DVD پخش گردید.

فیلم The Arctic Convoy 2023 در نهایت در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، سوئد، فنلاند، دانمارک، تایوان، تونس، لوکزامبورگ، آفریقای جنوبی، اسپانیا، مکزیک، لهستان، جمهوری چک، رومانی، ژاپن، کره جنوبی، چین، هنگ‌کنگ، نروژ و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر شد.

موسیقی متن فیلم The Arctic Convoy 2023 قطب شمال اثری از یوهانس رینگن می‌باشد.


                           برای دانلود فیلم The Arctic Convoy 2023 به این لینک مراجعه کنید



فیلم Seize Them! 2024

خلاصه داستان فیلم Seize Them! 2024داستان فیلم Seize Them! 2024 که در دوران تاریک بریتانیا رخ میدهد درباره حکومت ملکه داگان میباشد که با یک انقلاب سرنگون شده و ملکه مجبور به فرار می‌شود. حال ملکه داگان با سختی و خطرهای فراوانی روبرو شده و سفری هیجان‌انگیز را برای به دست آوردن تاج و تخت خود آغاز می‌کند و…


02


درباره فیلم Seize Them! 2024

فیلم Seize Them! 2024 یک فیلم سینمایی انگلیسی است که در سال 2024 منتشر شده است. داستان این فیلم در دوران قرون وسطی اجرا می‌شود. در این داستان، ملکه دگان (Queen Dagan) توسط یک انقلاب که توسط یوان جوان متواضع (Humble Joan) رهبری می‌شود، سرنگون می‌شود. ملکه به عنوان فراری در سرزمین خود پناه می‌گیرد و باید با مشکلات و خطراتی مواجه شود تا به دستگاه خود بازگردد. این فیلم به زبان انگلیسی ساخته شده و در تاریخ 17 فروردین 5 آوریل 2024 در انگلستان منتشر شده است. 

فیلم Seize Them! 2024 آنها را بگیر! یک فیلم کمدی بریتانیایی محصول سال ۲۰۲۴ است که توسط توزیع‌کنندگان فیلم‌های سرگرمی، دی‌جی فیلمز و استیگما فیلمز، کارگردانی کرتیس وول، نویسندگی اندی رایلی، و تهیه‌کنندگی دامیان جونز و متیو جیمز ویلکینسون ساخته شده است. نیکولا کوگلان و ایمی لو وود با بازیگرانی شامل جسیکا هاینز، نیک فراست، لولی آدفوپ، جیمز آکاستر و بن اشندن در این فیلم حضور دارند.

داستان ففیلم Seize Them! 2024 در بریتانیا در قرون تاریکی رخ می دهد، ملکه متکبر داگان قلعه خود را در محاصره شورشیان به رهبری رهبر آنها Humble Joan با استفاده از یک قدرت ویژه می یابد که در نزدیکی آتش همه چیز را از بین می برد. هنگامی که برخی از نگهبانان او را رها کردند، داگان مجبور می‌شود از جان خود دفاع کند، اما وقتی از او پیشی گرفت، فرار می‌کند. با این حال، او به زودی توسط خدمتکاری به نام شولمی نجات می یابد، زیرا این جفت به سلامت از قتل عام در قلعه می گریزد.


                برای دانلود فیلم Seize Them! 2024 به این لینک مراجعه کنید



سریال Eric 2024

خلاصه داستان سریال Eric 2024: داستان سریال Eric 2024 درباره پدری به نام وینسنتمیباشد که که در دهه 1980 میلادی پس از ناپدید شدن پسر 9 ساله‌اش ادگار، در خیابان‌های شلوغ و خطرناک نیویورک برای بازگرداندن او به خانه، می‌جنگد اما…


03


درباره سریال Eric 2024

سریال Eric 2024، یک مجموعه جنایی، معمایی، درام و هیجان انگیز محصول کشورهای آمریکا و انگلستان به کارگردانی لوسی فوربز (Lucy Forbes) میباشد که فصل اول آن در سال 2024 میلادی توسط سه کمپانی Atlantic Pictures (II) و BCD Travel و Little Chick تولید شده است.

فیلمنامه سریال Eric 2024 را نیز ابی مورگان به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون بندیکت کامبربچ، گبی هافمن، جف هفنر، مک کینلی بلچر سوم، فیبی نیکولز، امی لوئیز پمبرتون، دونالد سیج مکی، اریکا سوتو، جان دومان، ویلیام هوپ، آدام سیلور، خوزه پیمنتائو، کلوئه کلودل، جرارد موناکو، اورلاندو نورمن، یواخیم چیوبانو و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال Eric 2024 اولین بار در تاریخ 30 می سال 2024 میلادی توسط سرویس استریم نتفلیکس NETFLIX در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، آلمان، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، چین، کره جنوبی، دانمارک، ژاپن، سوئد، آرژانتین، بلژیک، هلند، آفریقای جنوبی و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.

تهیه‌کنندگی سریال Eric 2024 را هالی پولینگر، لوسی دایک، جین فیدرستون، ابی مورگان و لوسی فوربز به صورت مشترک برعهده داشته، تدوین و ویرایش آن کاری از دن گیج و پیتر الیور می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط بندیکت اسپنس انجام شده است.

در سریال Eric 2024، در نیویورک دهه 1980 میلادی، وینسنت پدری غمگین می‌باشد که پسر 9 ساله‌اش، ادگار، ناپدید شده است. حال رفتار ناپایدار وینسنت او را از دوستان و خانواده‌اش دور می‌کند و پس از مسائل مربوط به سوء مصرف مواد، وینسنت متقاعد می‌شود که می‌تواند از طریق دوستی‌اش با اریک، هیولایی که زیر تخت ادگار زندگی می‌کند به آرامش رسیده و پسرش را پیدا کند.


                            برای دانلود سریال Eric 2024 به این لینک مراجعه کنید



سریال The Acolyte 2024

خلاصه داستان سریال The Acolyte 2024:داستان سریال The Acolyte 2024 ماجرای تحقیق در مورد یک جنایت تکان‎دهنده میباشد که یک استاد جدای را در برابر یک جنگجوی خطرناک از گذشته‌اش قرار می‌دهد. حال همانطور که سرنخ‌های بیشتری آشکار می‌شوند، او در مسیری تاریک حرکت می‌کند که در آن هیچ چیز آنطور که در ظاهر به نظر می‌رسد، نیست و…


04


درباره سریال The Acolyte 2024

سریال The Acolyte 2024، یک مجموعه اکشن، ماجراجویی، علمی‌تخیلی، معمایی، فانتزی، درام و هیجان‌انگیز محصول کشور آمریکا به کارگردانی مشترک هانل ام. کالپپر، الکس گارسیا لوپز، لزلی هدلند و کوگونادا (Hanelle M. Culpepper و Alex Garcia Lopez و Leslye Headland و Kogonada) میباشد که فصل اول آن در سال 2024 میلادی توسط سه کمپانی Lucasfilm و +Disney و The Walt Disney Company تولید شده است.

فیلمنامه سریال The Acolyte 2024 را نیز لزلی هدلند، جیسون میکالف، کور آدانا، شارمین دگریت، جاسمین فلورنوی، جوسلین بیو و کلر کیشل به صورت مشترک، به نگارش درآورده و ستارگانی همچون آماندلا استنبرگ، لی جونگ جه، منی جاسینتو، دافنه کین، چارلی بارنت، جودی ترنر اسمیت، ربکا هندرسون، دین چارلز چپمن، جوناس سوتامو، کری ان ماس و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال The Acolyte 2024 اولین بار از تاریخ 4 ژوئن سال 2024 میلادی توسط سرویس استریم دیزنی پلاس +Disney در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، آلمان، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، چین، کره جنوبی، دانمارک، ژاپن، سوئد، آرژانتین، بلژیک، هلند، آفریقای جنوبی، مکزیک و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.

تهیه‌کنندگی سریال The Acolyte 2024 را لزلی هدلند، کاتلین کندی، سایمون امانوئل، جف اف. کینگ، جیسون میکلف، رایان رابرتس، دامیان اندرسون، ایلین شیم و راب بردو به صورت مشترک برعهده داشته، تدوین و ویرایش آن کاری از میکا لسکینن می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط جیمز فرند و کریس تیگ انجام شده است.

سریال The Acolyte 2024 بخشی از فرنچایز جنگ ستارگان محسوب می‌شود و پیش از وقایع فیلم‌های اصلی جنگ ستارگان اتفاق می‌افتد و تحقیقات جدای در مورد یک سری جنایات را دنبال می‌کند. لزلی هدلند تا پایان سال 2019 میلادی برای کار بر روی فرنچایز جنگ ستارگان ابراز علاقه کرد و تا آوریل 2020 در حال ساخت مجموعه جدیدی برای لوکاس‌فیلم بود.

عنوان سریال The Acolyte 2024 در دسامبر همان سال اعلام شد. فیلمبرداری این مجموعه از اکتبر سال 2022 میلادی در لندن و بارکشر آغاز شد و در ژوئن سال 2023 به پایان رسید؛ ولز و پرتغال از مکان‌های فیلمبرداری بودند.

دو قسمت نخست سریال The Acolyte 2024 در 4 ژوئن سال 2024 در دیزنی پلاس منتشر شد و شش قسمت دیگر نیز به صورت هفتگی منتشر شدند.


                        برای دانلود سریال The Acolyte 2024 به این لینک مراجعه کنید



پیشنهاد فیلم آخر هفته (276)

در ادامه خوشحال می‌شویم از نظرات شما در رابطه با پیشنهاد فیلم آخر هفته (276) مطلع شویم؛ همچنین شما نیز می‌توانید فیلم های محبوب خود را مطرح کنید. شاد باشید.

فیلم های مجموعه پیشنهاد فیلم آخر هفته