دسته بندی ها

30 می 2024

با دویست و هفتاد و پنجمین قسمت از مجموعه پیشنهاد فیلم آخر هفته (275) DLfars برای آخر هفته، همراه شما عزیزان هستیم. در این عنوان ، هر هفته به معرفی چند فیلم برتر که حتما باید دیده شوند، از نگاه DLfars می‌پردازیم و آن‌ها را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم. ممکن است شما نیز برخی از این فیلم ها را دیده باشید و یا حتی اسم بعضی از آن‌ها را نشنیده باشید! در هر صورت تمامی فیلم هایی که معرفی می‌شوند، از نگاه DLfars، عناوین فوق العاده جذابی هستند. در ادامه به معرفی چند فیلم پیشنهادی DLfars برای آخر هفته شما می‌پردازیم، همراه ما باشید.


پیشنهاد فیلم آخر هفته


فیلم The Fall Guy 2024

خلاصه داستان فیلم The Fall Guy 2024: داستان فیلم The Fall Guy 2024 درباره کلت سیورز، یک بدلکار قدیمی میباشد که اکنون در حال کار بر روی یک مجموعه فیلم با یک ستاره مشهور می‌باشد که مدت‌ها پیش نیز به عنوان بدلکار او کار کرده بود. اما زمانی که این ستاره مشهور به شکلی مرموز ناپدید می‌شود و فیلم که توسط نامزد سابق کلت کارگردانی می‌شود در خطر تعطیلی قرار می‌گیرد، او داوطلب می‌شود تا ناپدید شدن مرموز این بازیگر را بررسی کرده و وی را پیدا کند اما…


01


درباره فیلم The Fall Guy 2024

فیلم The Fall Guy 2024 فیلم مرد ساده لوح، فال گای یا بلاگردان یک فیلم اکشن، درام، کمدی و هیجان انگیز محصول سال 2024 کشور آمریکا به کارگردانی دیوید لیچ (David Leitch) است که توسط سه کمپانی‌ 87North و Entertainment 360 و Universal Pictures تولید شد.این فیلم امتیار 7.3 را از 13,000 رای در وب سایت IMDB دریافت کرد.

فیلمنامه فیلم The Fall Guy 2024 را نیز درو پی‌یرس به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون رایان گاسلینگ، امیلی بلانت، هانا وادینگهام، آرون تیلور جانسون، ترزا پالمر، استفانی هسو، لی میجرز، وینستون دوک، دیوید کالینز، بث چمپیون، آدام دان، زارا میکالس، رابرت مک فارلین، مادلین جونز، بن نایت و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم مرد ساده لوح که با بودجه 125 میلیون دلار ساخته شده است، اولین بار در تاریخ 3 می سال 2024 میلادی توسط کمپانی‌ Universal Pictures در سینماهای کشور آمریکا و توسط کمپانی Pinema در سینماهای کشور ترکیه اکران شد سپس در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، سوئد، فنلاند، دانمارک، تایوان، تونس، لوکزامبورگ، آفریقای جنوبی، سوئیس، آرژانتین و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.

تهیه‌کنندگی فیلم The Fall Guy 2024 را پل بری، گایمون کاسدی، پیتر کرامر، رایان گاسلینگ، گلن ای. لارسون، دیوید لیچ، کلی مک کورمیک، سیسیل اوکانر، درو پی‌یرس، مت ریلی و جف شاویتز به صورت مشترک برعهده داشته، موسیقی متن آن اثری از دومینیک لوئیس می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط جاناتان سلا انجام شده است؛ فیلم مرد ساده لوح براساس سریالی به نام بلاگردان اثر گلن ای. لارسن با بازی لی میجرز در دهه 1980 میلادی، ساخته شده است؛ در حال حاضر این فیلم قرار است در 3 می سال 2024 میلادی اکران شود اما پیش از این برای 1 مارس 2024 برنامه‌ریزی شده بود.


                           برای دانلود فیلم The Fall Guy 2024 به این لینک مراجعه کنید



فیلم You Cant Run Forever 2024

خلاصه داستان فیلم You Cant Run Forever 2024:فیلم You Can’t Run Forever 2024 درباره دختری نوجوان به نام میراندا میباشد که به دلیل یک رویداد غم‌انگیز در گذشته، از اضطراب حاد رنج می‌برد. در این میان زمانی که یک قاتل زنجیره‎ ای خطرناک، او را به عنوان هدف بعدی خود انتخاب می‌کند، ترس و وحشت بار دیگر به سراغ میراندا آمده و…


02


درباره فیلم You Cant Run Forever 2024

فیلم You Cant Run Forever 2024، یک فیلم اکشن، هیجان‌انگیز و درام محصول سال 2024 کشور آمریکا به کارگردانی میشل شوماخر (Michelle Schumacher) میباشد که توسط کمپانی‌ Rubber Tree Productions تولید شده است.

فیلمنامه فیلم You Cant Run Forever 2024 را نیز میشل شوماخر و کارولین کارپنتر به صورت مشترک، به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون جی. کی. سیمونز، فرناندا اورجولا، آلن لیچ، ایزابل آنایا، گراهام پاتریک مارتین، آندرس ولز، کوین کوین، اولیویا سیمونز، یوهانا چیامپا، جون کلمونز، پارکر فنادی، مت فلاندرز، مکس گارفین، رندی گونزالس، شانون همینگز و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم You Cant Run Forever 2024 اولین بار در تاریخ 17 می سال 2024 میلادی توسط کمپانی‌‌ Lionsgate Films در سینماهای کشور آمریکا و توسط کمپانی Signature Entertainment در سینماهای کشور انگلستان اکران شد سپس توسط کمپانی Voltage Pictures در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، سوئد، فنلاند، دانمارک، تایوان، تونس، لوکزامبورگ، آفریقای جنوبی، سوئیس، آرژانتین و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.

تهیه‌کنندگی فیلم You Cant Run Forever 2024 را رندل شوماخر برعهده داشته، فیلمبرداری آن توسط پیت ویلانی انجام شده است و تدوین و ویرایش آن نیز کاری از ایوان اهلگرن می‌باشد.

موسیقی متن فیلم You Cant Run Forever 2024 اثری از جو سیمونز می‌باشد.


               برای دانلود فیلم You Cant Run Forever 2024 به این لینک مراجعه کنید



فیلم Furiosa A Mad Max Saga

خلاصه داستان فیلم Furiosa A Mad Max Saga:داستان فیلم Furiosa A Mad Max Saga حدودا وقایع 15 سال قبل از فیلم مد مکس 1 را بازگو میکند به گونه ای که انتهای فیلم Furiosa A Mad Max Saga به ابتدای فیلم مکس دیوانه: جاده خشم منتهی میشود ، همانطور که از نام فیلم پیداست فیوریوسا جوان محور داستان و نقش اول آن است ، پس از فروپاشی زندگی اجتماعی و سقوط دنیا فیوریوسا توسط گروهی از موتور سواران شرور به رهبری وارلرد دمنتوس از مکان سبز ربوده میشود ، فیوریوسا خطر های زیادی را باید پشت سر بگذارد تا راهی برای بازگشت به خانه پیدا کند و …


03


درباره فیلم Furiosa A Mad Max Saga

فیلم Furiosa A Mad Max Saga، یک فیلم اکشن، علمی تخیلی، ماجراجویی و هیجان انگیز محصول سال 2024 کشورهای آمریکا و استرالیا به کارگردانی جرج میلر (George Miller) میباشد که توسط دو کمپانی‌ Kennedy Miller Mitchell و Village Roadshow Pictures تولید شده است.

فیلمنامه فیلم Furiosa A Mad Max Saga را نیز جرج میلر و نیکو لاتوریس به صورت مشترک، به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون آنیا تیلور-جوی، کریس همسورث، تام برک، آلیلا براون، ناتان جونز، آنگوس سمپسون، کوادن بیلز، دنیل وبر، لچی هولم، چارلی فریزر، گوران دی کلوت، اسپنسر کانلی، ایان رابرتز، دیوید کالینز، سی جی بلومفیلد، رابرت مک فارلان، دارسی برایس، الکس تایم، فلورانس مزارا و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Furiosa A Mad Max Saga که با بودجه 168 میلیون دلار ساخته شده است، اولین بار در تاریخ 24 می سال 2024 میلادی توسط کمپانی‌ ‎Warner Bros در سینماهای کشور آمریکا و توسط کمپانی Universal Pictures International (UPI) در سینماهای کشور استرالیا اکران شد سپس در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، سوئد، فنلاند، دانمارک، تایوان، تونس، لوکزامبورگ، آفریقای جنوبی و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.

تهیه‌کنندگی فیلم Furiosa A Mad Max Saga را بروس برمن، راشل گیل، دین هود، جورج میلر و داگ میچل به صورت مشترک برعهده داشته، موسیقی متن آن اثری از تام هولکنبورگ (جانکی ایکس‌ال) می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط سایمون دوگان انجام شده است.

فیلم Furiosa A Mad Max Saga هم به عنوان یک اسپین‌آف و هم به عنوان پیش‌درآمد برای فیلم مکس دیوانه: جاده خشم Mad Max: Fury Road 2015 عمل می‌کند و آنیا تیلور-جوی در آن نقش شخصیت اصلی، امپراتور فیوریوسا را ایفا می‌کند.

فیلم Furiosa A Mad Max Saga پنجمین فیلم در فرانچایز مکس دیوانه محسوب می‌شود و گفته شده که بر ریشه‌های شخصیت فیوریوسا تمرکز دارد.


                            برای دانلود فیلم Furiosa A Mad Max Saga به این لینک مراجعه کنید



انیمه Garouden: The Way of the Lone Wolf 2024

خلاصه داستان انیمه Garouden: The Way of the Lone Wolf 2024داستان انیمیشن Garouden: The Way of the Lone Wolf 2024 درباره جوسو فوجیماکی میباشد که در حال فرار از جنایات گذشته خود، مجبور می‌شود در مجموعه‌ای از مسابقات رزمی مرگبار و غیرقانونی شرکت کند. او به زودی در مقابل گروهی از رزمی‌کاران خطرناک قرار گرفته و…


04


درباره انیمه Garouden: The Way of the Lone Wolf 2024

انیمه Garouden: The Way of the Lone Wolf 2024، یک مجموعه انیمیشن اکشن، ماجراجویی، فانتزی، ورزشی و هیجان‌انگیز محصول کشور ژاپن به کارگردانی آتسوشی ایکاریا (Atsushi Ikariya) می‌باشد که توسط کمپانی‌ NAZ تولید شده است.

فصل اول انیمه Garouden: The Way of the Lone Wolf 2024، اولین بار در تاریخ 23 می سال 2024 میلادی توسط سرویس استریم نتفلیکس NETFLIX در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، فرانسه، برزیل، آلمان، چین، ایتالیا، سوئد، دانمارک، اسپانیا، ژاپن، کره جنوبی، مکزیک، هلند، آفریقای جنوبی، هنگ هنگ و چندین کشور دیگر همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.

فیلمنامه انیمه Garouden: The Way of the Lone Wolf 2024 را سادایوکی مورای به نگارش درآورده و در نسخه اصلی این انیمیشن هنرمندانی همچون کاگا جیسون، کنجیرو تسودا، جونیچی سوابه، جونیا انوکی، یوشیماسا هوسویا، تشو جندا، شونسوکه تاکوچی، تتسو اینادا، یوکو کایدا، هیدنوبو کیوچی، ریوتا سوزوکی، ایا اندو، ریوتا تاکوچی، یومه میاموتو، رینتارو نیشی، شیرو سایتو، ماکی ایزاوا و غیره در آن به صداپیشگی پرداخته‌‌اند.

تهیه‌کنندگی انیمه Garouden: The Way of the Lone Wolf 2024 را یاسو سودا برعهده داشته‌، موسیقی متن آن اثری از کیسوکه کویزومی، ماساتوشی کاتسوماتا و تاکشی اوئدا می‌باشد و تدوین و ویرایش آن نیز توسط یوشیاکی کیمورا انجام شده است.

انیمیشن گارودن: شیوه گرگ تنها براساس رمانی به همین نام نوشته باکو یوماکورا، ساخته شده است.


                        برای دانلود انیمه Garouden: The Way of the Lone Wolf 2024 به این لینک مراجعه کنید



پیشنهاد فیلم آخر هفته (275)

در ادامه خوشحال می‌شویم از نظرات شما در رابطه با پیشنهاد فیلم آخر هفته (275) مطلع شویم؛ همچنین شما نیز می‌توانید فیلم های محبوب خود را مطرح کنید. شاد باشید.

فیلم های مجموعه پیشنهاد فیلم آخر هفته