دسته بندی ها

16 می 2024

با دویست و هفتاد و چهارمین قسمت از مجموعه پیشنهاد فیلم آخر هفته (274) DLfars برای آخر هفته، همراه شما عزیزان هستیم. در این عنوان ، هر هفته به معرفی چند فیلم برتر که حتما باید دیده شوند، از نگاه DLfars می‌پردازیم و آن‌ها را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم. ممکن است شما نیز برخی از این فیلم ها را دیده باشید و یا حتی اسم بعضی از آن‌ها را نشنیده باشید! در هر صورت تمامی فیلم هایی که معرفی می‌شوند، از نگاه DLfars، عناوین فوق العاده جذابی هستند. در ادامه به معرفی چند فیلم پیشنهادی DLfars برای آخر هفته شما می‌پردازیم، همراه ما باشید.


پیشنهاد فیلم آخر هفته


فیلم Abigail 2024

خلاصه داستان فیلم Abigail 2024: فیلم Abigail 2024 گروهی از جنایتکاران بالقوه دختر بالرین 12 ساله یک شخصیت قدرتمند دنیای اموات را ربودند، تنها کاری که باید انجام دهند تا 50 میلیون دلار باج بگیرند این است که یک شبه دختر را تماشا کنند. در یک عمارت منزوی، ربوده‌شدگان یکی یکی کم می‌شوند و با وحشت فزاینده‌ای متوجه می‌شوند که در داخل خانه قفل شده‌اند و هیچ دختر بچه‌ای معمولی ندارند.


01


درباره فیلم Abigail 2024

فیلم Abigail 2024 یک فیلم ترسناک هیولایی آمریکایی به کارگردانی مت بتینلی-اولپین و تایلر جیلت بر اساس فیلمنامه‌ای از استفن شیلدز و گای بوسیک است. این فیلم بر اساس و بازسازی فیلم ۱۹۳۶ هیولاهای یونیورسال کلاسیک، دختر دراکولا ساخته شده است، و در آن بازیگرانی چون ملیسا باررا، دن استیونز، آلیشا ویر، کاترین نیوتون، ویلیام کتلت، کوین دورند، آنگوس کلاود (حضور فیلم پس از مرگ) و جانکارلو اسپوزیتو به ایفای نقش می‌پردازند.
ابیگیل بر روی گروهی از آدم‌ربایان تمرکز دارد که دختر یک شخصیت قدرتمند را دستگیر می‌کنند و باید مراقب او باشند، تا زمانی که ابیگیل ماهیت واقعی خود را به عنوان یک کودک خون‌آشام آشکار می‌کند و آنها را یکی یکی شکار می‌کند.

فیلم Abigail 2024 اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره فیلم اورلوک در ۷ آوریل ۲۰۲۴ داشت و در ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ توسط یونیورسال پیکچرز در ایالات متحده اکران شد. این فیلم عموماً نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد و فروش جهانی ۳۴ میلیون دلاری داشت.

در آوریل ۲۰۲۳، گزارش‌ها نشان دادند که شرکت رادیو سایلنس پروداکشنز در حال ساخت یک فیلم دلهره‌آور هیولایی برای یونیورسال پیکچرز است. این فیلم تحت کارگردانی مت بتینلی-اولپین و تایلر جیلت ساخته می‌شود، و با حضور چاد ویللا، ویلیام شراک، پل نینشتاین و جیمز وندربیلت به عنوان تهیه‌کنندگان فعال، استفان شیلدز و گای بوسیک به عنوان نویسندگان فیلم، توسعه یافته است.

این پروژه اقتباسی مدرن از یکی از شخصیت‌های کلاسیک یونیورسال خواهد بود و به عنوان «برخوردی منحصر به فرد از داستان افسانه‌ای هیولا و نشان دهنده یک جهت جدید برای تجلیل از شخصیت‌های کلاسیک» توصیف شده است.


                           برای دانلود فیلم Abigail 2024 به این لینک مراجعه کنید



سریال Dark Matter 2024

خلاصه داستان سریال Dark Matter 2024داستان سریال Dark Matter 2024 درباره یک فیزیکدان به نام جیسون دسن میباشد که پس از ربوده شدن، تبدیل به نسخه دیگری در زندگی خود می‌شود. حال جیسون برای بازگشت به خانواده واقعی خود، سفری دلخراش را آغاز می‌کند تا آن‌ها را از شر وحشتناک‌ترین دشمنی که می‌توان تصور کرد نجات دهد: خودش!


02


درباره سریال Dark Matter 2024

سریال Dark Matter 2024، یک مجموعه معمایی، درام، علمی تخیلی، هیجان انگیز و فانتزی محصول کشور آمریکا به کارگردانی مشترک جیکوب وربروگن، روکسان داوسون و لوگان جورج (Jakob Verbruggen و Roxann Dawson و Logan George) میباشد که فصل اول آن در سال 2024 میلادی توسط دو کمپانی Matt Tolmach Productions و Sony Pictures Television تولید شده است.

فیلمنامه سریال Dark Matter 2024 را نیز بلیک کراوچ، مگان مک دانل و ژاکلین بن زکری به صورت مشترک، به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون جنیفر کانلی، جوئل اجرتون، اوکس فگلی، آلیس براگا، جیمی سیمپسون، دایو اوکینی، آماندا بروگل، مارکیتا بروکس، بسام عبدالفتاح، جیمی استیکس، تیف آبرو، میسی فیرو و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال Dark Matter 2024 اولین بار از تاریخ 8 می سال 2024 میلادی توسط سرویس استریم اپل تی‌وی پلاس +Apple TV در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، آلمان، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، چین، کره جنوبی، دانمارک، ژاپن، سوئد، آرژانتین، بلژیک، هلند، آفریقای جنوبی و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.

تهیه‌کنندگی سریال Dark Matter 2024 را درو برایدن، لی ای. فراست، دان کرت، جف مک ویتی، مت تولماچ، کاترینا اونگویتر، بلیک کراوچ، جوئل اجرتون، دیوید منپرل، ژاکلین بن زکری، داستین برنارد و ریچارد چارنی به صورت مشترک برعهده داشته، تدوین و ویرایش آن کاری از جو لئونارد، جردن گلدمن، دیوید بلکبرن، بریجت کیس و تیموتی جی. فیلی می‌باشد و موسیقی متن آن نیز توسط جیسون هیل ساخته شده است.

سریال Dark Matter 2024 براساس رمانی به همین نام نوشته بلیک کراوچ در سال 2016 میلادی، ساخته شده است.


               برای دانلود سریال Dark Matter 2024 به این لینک مراجعه کنید



مستند Arnold and Sly: Rivals Friends Icons 2024

خلاصه داستان مستند Arnold and Sly: Rivals Friends Icons 2024در مستند Arnold and Sly: Rivals Friends Icons 2024 به طور انحصاری با آرنولد شوارتزنگر و سیلوستر استالونه به گفتگو نشسته و آن‌ها برای اولین بار از رقابت تنگانگ خود در گذشته صحبت می‌کنند که در نهایت به دوستی و برادری میان این دو چهره کلیدی هالیوود منجر شد و…


03


درباره مستند Arnold and Sly: Rivals Friends Icons 2024

مستند Arnold and Sly: Rivals Friends Icons 2024 مستندی تاک شو محصول کشور آمریکا به کارگردانی دیوید تیس (David Thies) میباشد که در سال 2024 میلادی تولید شده است.

مستند Arnold and Sly: Rivals Friends Icons 2024 اولین بار در تاریخ 23 آوریل سال 2024 میلادی از شبکه Fox در کشور آمریکا پخش شد سپس در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، آلمان، فرانسه، ایتالیا، برزیل، چین، اسپانیا، مکزیک، کره جنوبی، تایلند، تایوان، بلژیک، هلند، آفریقای جنوبی و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.

نویسندگی مستند Arnold and Sly: Rivals Friends Icons 2024 را دیوید تیس برعهده داشته و افرادی همچون سیلوستر استالونه، آرنولد شوارتزنگر، هاروی لوین، جنیفر فلاوین استالونه، برگس مردیت، برت یانگ، بیل پکستون، برد ردن، برایان تامپسون و غیره در آن حضور دارند.

تهیه‌کنندگی مستند Arnold and Sly: Rivals Friends Icons 2024 را چارلز لاتیبودره، دان نش، هاروی لوین، جس فوسکو و رایان ریگان به صورت مشترک برعهده داشته و موسیقی متن آن نیز توسط یورگن بریچار ساخته شده است.

در این مصاحبه، آرنولد شوارتزنگر و سیلوستر استالونه برای اولین بار از رقابت تنگانگ خود در گذشته صحبت می‌کنند که در نهایت به دوستی و برادری بین این دو چهره کلیدی هالیوود منجر شد.


                            برای دانلود مستند Arnold and Sly: Rivals Friends Icons 2024 به این لینک مراجعه کنید



انیمه Spice and Wolf Merchant Meets the Wise Wolf

خلاصه داستان انیمه Spice and Wolf Merchant Meets the Wise Wolf:داستان انیمه Spice and Wolf Merchant Meets the Wise Wolf درباره کرفت لارنس، تاجری جوان میباشد که روزهایش با فروختن اشیا و سفر از شهری به شهر دیگر میگذرد، و تنها همراه و دوستش اسبش است که کالسکه را میکشد. روزی، راهش به روستای کوچکی که دور تا دورش را مزرعه های طلایی گندم فرا گرفته، وارذ می‌شود و آنجا، با دختری زیبا که گوش و دم گرگی دارد، روبه رو می‌شود. او خودش را با اسم هولو معرفی میکند و به خود «گرگ دانا» می‌گوید. خواسته‌ی هولو این است که به خانه‌ی خود، جنگل یویتسو که در شمال است، بازگردد و سر همین، همراه سفر لارنس میشود. ولی این سفری که در پیش روی آن‌هاست، پر از فراز و نشیب های غیر منتظره است…


04


درباره انیمه Spice and Wolf Merchant Meets the Wise Wolf

انیمه Spice and Wolf Merchant Meets the Wise Wolf محصول کشور ژاپن و در ژانر درام، فانتزی، ماجراجویی می‌باشد و به کارگردانی …. در سال 2024 ساخته شده است. در انیمه Spice and Wolf Merchant Meets the Wise Wolf بازیگرانی چون Haruna Terada، J. Michael Tatum، Brina Palencia، و… به ایفای نقش پرداخته اند…(شما میتوانید انیمه Spice and Wolf Merchant Meets the Wise Wolf را با لینک مستقیم، رایگان و حجم اینترنتی نیم بها از وبسایت DLfars دانلود نمایید…)


                        برای دانلود انیمه Spice and Wolf Merchant Meets the Wise Wolf به این لینک مراجعه کنید



پیشنهاد فیلم آخر هفته (274)

در ادامه خوشحال می‌شویم از نظرات شما در رابطه با پیشنهاد فیلم آخر هفته (274) مطلع شویم؛ همچنین شما نیز می‌توانید فیلم های محبوب خود را مطرح کنید. شاد باشید.

فیلم های مجموعه پیشنهاد فیلم آخر هفته