دسته بندی ها

28 دسامبر 2023

با دویست و پنجاه و هفتمین قسمت از مجموعه پیشنهاد فیلم آخر هفته (257) DLfars برای آخر هفته، همراه شما عزیزان هستیم. در این عنوان ، هر هفته به معرفی چند فیلم برتر که حتما باید دیده شوند، از نگاه DLfars می‌پردازیم و آن‌ها را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم. ممکن است شما نیز برخی از این فیلم ها را دیده باشید و یا حتی اسم بعضی از آن‌ها را نشنیده باشید! در هر صورت تمامی فیلم هایی که معرفی می‌شوند، از نگاه DLfars، عناوین فوق العاده جذابی هستند. در ادامه به معرفی چند فیلم پیشنهادی DLfars برای آخر هفته شما می‌پردازیم، همراه ما باشید.


پیشنهاد فیلم آخر هفته


فیلم Thanksgiving 2023

خلاصه داستان فیلم Thanksgiving 2023: داستان این فیلم که پس از پایان شورش در روز جمعه سیاه و تبدیل آن به یک تراژدی در شهر پلیموث در ماساچوست رخ میدهد درباره یک قاتل سریالی مرموز میباشد که با نام جان کارور شناخته می‌شود و به این شهر می‌آید تا اهالی را به وحشت انداخته و…


01


درباره فیلم Thanksgiving 2023

فیلم روز شکرگزاری، یک فیلم ترسناک، معمایی و هیجان انگیز محصول سال 2023 کشور آمریکا به کارگردانی الی راث (Eli Roth) میباشد که توسط سه کمپانی Cream Productions و Ethereal Visage Productions و Spyglass Media Group تولید شده است.

فیلمنامه این فیلم را نیز الی راث و جف رندل به صورت مشترک، به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون ریک هافمن، جینا گرشان، پاتریک دمپسی، مایلو منهایم، ادیسون رائه، کارن کلیشه، نل ورلاک، تیم دیلون، کریس سندیفورد، شالین گریفین، جنا وارن، میکا آمونسن، توماسو سانلی، جالن توماس بروکس، جف تراواینن، جردن پول، راسل یوئن، دوریان جووردانو، آماندا بارکر، جوزف کلود دوبوآ، فرانک جی. زوپانچیچ، جیمز گلدمن، گابریل داونپورت و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم روز شکرگزاری اولین بار در تاریخ 17 نوامبر سال 2023 میلادی توسط کمپانی TriStar Pictures در سینماهای کشور آمریکا و توسط کمپانی Sony Pictures Releasing در سینماهای کشور انگلستان اکران شد سپس در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، فنلاند، تایوان، ژاپن، چین، کره جنوبی، تایلند، روسیه، سوئد، هلند، مکزیک، اسپانیا، دانمارک، ایرلند، آفریقای جنوبی و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.

تهیه‌کنندگی فیلم روز شکرگزاری را گری باربر، راجر برنبام، گرگ دنی، کیت هریسون کارمن، پیتر اویلاتاگر، جف رندل، الی راث و کریس استون به صورت مشترک برعهده داشته، موسیقی متن آن اثری از براندون رابرتز می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط میلان چادیما انجام شده است؛ فیلم روز شکرگزاری براساس فیلمی به نام Grindhouse محصول سال 2007 میلادی، ساخته شده است.


                          برای دانلود فیلم Thanksgiving 2023 به این لینک مراجعه کنید



فیلم Mr Monk’s Last Case: A Monk Movie 2023

خلاصه داستان فیلم Mr Monk’s Last Case: A Monk Movie 2023: داستان این فیلم درباره کارآگاهی حرفه‌ای مبتلا به وسواس فکری به نام مانک میباشد که تصمیم می‌گیرد بار دیگر به کار خود بازگشته تا پرونده مربوط به دخترخوانده روزنامه‌نگارش، مولی را حل کند. در این پرونده زمانی که مولی برای جشن عروسی خود آماده می‌شود، نامزدش در یک حادثه ناگوار جان خود را از دست می‌دهد و…


02


درباره فیلم Mr Monk’s Last Case: A Monk Movie 2023

فیلم آخرین پرونده آقای مانک، یک فیلم کمدی، جنایی، معمایی، هیجان انگیز و درام محصول سال 2023 کشور آمریکا به کارگردانی رندی زیسک (Randy Zisk) میباشد که توسط دو کمپانی‌ Peacock و Universal Content Productions (UCP) تولید شده است.

فیلمنامه این فیلم را نیز اندی برکمن به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون تونی شالهوب، ترایلور هاوارد، جیسون گری استنفورد، ملورا هاردین، هکتور الیزوندو،تد لواین، جیمز پیورفوی، کیتلین مک گی، آستین اسکات، اما ایشتا، پائولینو نونس، ریون داودا، بروک آدامز، ریچارد کیند، الکساندر نونز، مایک نوگ نهرگانگ، آدریانو سوبرتودو جونیور و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم آخرین پرونده آقای مانک اولین بار در تاریخ 8 دسامبر سال 2023 میلادی توسط سرویس استریم پیکاک Peacock در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، سوئد، دانمارک، تایوان، تونس، لوکزامبورگ، آفریقای جنوبی، فنلاند و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.

فیلم آخرین پرونده آقای مانک پس از حضور در جشنواره‌‌ بین‌المللی Critics Choice Awards موفق شد نامزد دریافت 2 جایزه شود که از میان آن‌ها می‌توان به نامزدی جایزه بهترین فیلم و بهترین بازیگر نقش اول مرد با بازی تونی شالهوب اشاره کرد؛ تهیه‌کنندگی فیلم آخرین پرونده آقای مانک را دانتونیو آلوارز، اندی برکمن، دیوید هابرمن، تونی شالهوب و رندی زیسک به صورت مشترک برعهده داشته، تدوین و ویرایش آن کاری از الیوت آیسمن می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط جورجیو اسکالی انجام شده است.

موسیقی متن فیلم آخرین پرونده آقای مانک توسط جف بیل ساخته شده است؛ این فیلم دنباله مجموعه‌ای تلویزیونی به نام مانک Monk محسوب می‌شود که طی سال‌های 2002 تا 2009 میلادی در قالب 8 فصل از شبکه USA Cable Network کشور آمریکا پخش شده است.


              برای دانلود فیلم Mr Monk’s Last Case: A Monk Movie 2023 به این لینک مراجعه کنید



فیلم Totem 2023

خلاصه داستان فیلم Totem 2023:داستان این فیلم درباره دختری هفت ساله به نام سول میباشد که برای کمک به تدارک یک مهمانی غافلگیرکننده برای جشن تولد پدرش، به خانه پدربزرگ خود رفته است. اما با محو شدن نور روز، فضایی عجیب و پر هرج و مرج در خانه حاکم می‌شود که پیوندهایی را که خانواده را در کنار هم نگه داشته، از بین می‌برد و…


03


درباره فیلم Totem 2023

فیلم توتم، یک فیلم درام محصول سال 2023 کشورهای مکزیک، دانمارک و فرانسه به کارگردانی لیلا آویلس (Lila Avilés) میباشد که توسط سه کمپانی Limerencia Films و Laterna و Paloma Productions تولید شده است.

فیلمنامه این فیلم را نیز لیلا آویلس به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون نایما سنتیس، مونتسرات مارانیون، ماریسول گاس، سائوری گورزا، متئو گارسیا، ترزیتا سانچز، ایازوا لاریوس، آلبرتو آمادور، خوان فرانسیسکو مالدونادو، مارسیلا ویارروئل، گالیا مایر، لوکاس اورکیخو، مانوئل پونسلیس، آلیوت گوتیرز، رودریگو لاماس، آبل سانچز، پپه آگیلار، جورجینا تابورا، میشل منندز و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم توتم اولین بار در تاریخ 20 فوریه سال 2023 میلادی در هفتاد و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم برلین Berlin International Film Festival در کشور آلمان به نمایش درآمد و پس از حضور در چندین جشنواره بین‌المللی دیگر سرانجام توسط کمپانی‌ Adso Films در سینماهای کشور اسپانیا، توسط کمپانی Janus Films در سینماهای کشور آمریکا و توسط کمپانی New Wave Films در سینماهای کشور انگلستان اکران شد.

این فیلم در نهایت در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، فنلاند، تایوان، ژاپن، چین، کره جنوبی، تایلند، روسیه، سوئد، هلند، مکزیک، اسپانیا، دانمارک و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.

تهیه‌کنندگی فیلم توتم را لیلا آویلس، ژان باپتیست بیلی مایتر، لورا الیزابت رویز دیاز، تاتیانا گراولرا، پر دامگارد هانسن، لوئیز ریوس و هکتور زوبیتا به صورت مشترک برعهده داشته، موسیقی متن آن اثری از توماس بکا می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط دیگو تنوریو انجام شده است.

این فیلم پس از حضور در جشنواره‌های بین‌المللی متعدد موفق شد برنده 4 جایزه از جمله جایزه بهترین کارگردانی و بهترین موسیقی متن شده و نامزد دریافت 2 جایزه دیگر نیز شود که از میان آن‌ها می‌توان به نامزدی جایزه بهترین فیلم و بهترین کارگردانی اشاره کرد.


                          برای دانلود فیلم Totem 2023 به این لینک مراجعه کنید



انیمیشن Merry Little Batman 2023

خلاصه داستان انیمیشن Merry Little Batman 2023داستان این انیمیشن درباره دیمین وین میباشد می‌خواهد مانند پدرش بتمن، یک ابرقهرمان باشد. در این بین وقتیکه بتمن در شب کریسمس با بدترین ابرشرورهای گاتهام روبرو می‌شود، دیمین در خانه تنها می‌ماند. اما او به زودی با نقشه‌ای شرورانه برای نابودی کریسمس روبرو شده و از این فرصت برای نجات تعطیلات استفاده می‌کند و…


04


درباره انیمیشن Merry Little Batman 2023

کارتون بتمن کوچولوی شاد، انیمیشنی اکشن، ماجراجویی، کمدی و خانوادگی به کارگردانی مایک راث (Mike Roth) محصول کشورهای آمریکا، ایتالیا و فنلاند میباشد که در سال 2023 میلادی توسط سه کمپانی‌ Amazon MGM Studios و DC Entertainment و Warner Bros. Animation تولید شد.

فیلمنامه انیمیشن بتمن کوچولوی شاد را نیز مورگان ایوانز و جاس ریچی به صورت مشترک، به نگارش درآورده‌ و در نسخه اصلی این انیمیشن هنرمندانی همچون لوک ویلسون، یوناس کبراب، جیمز کرامول، دیوید هورنزبی، دولف آدومین، مایکل فیلدینگ، برایان جورج، ترزی مک لافلین، سینتیا کی مک ویلیامز، ناتالی پالامیدس، رید اسکات، کریس سالیوان و غیره به صداپیشگی پرداخته‌اند.

همچنین انیمیشن بتمن کوچولوی شاد اولین بار در تاریخ 8 دسامبر سال 2023 میلادی از شبکه Cartoon Network در کشور آمریکا پخش شد سپس توسط سرویس استریم آمازون پرایم Amazon Prime Video در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، اسپانیا، فرانسه، کره جنوبی، چین، مکزیک، سوئد، هلند، ایتالیا، بلژیک، روسیه، دانمارک، آفریقای جنوبی و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.

تهیه‌کنندگی انیمیشن بتمن کوچولوی شاد را پکا آلاسپالا، جیمز موزلی دوم، ربکا پالاتنیک، سم رجیستر، جاس ریچی، مایک راث، آندرس سالاف و سووی واکواینن به صورت مشترک برعهده داشته‌، موسیقی متن آن اثری از پاتریک استامپ می‌باشد و تدوین و ویرایش آن نیز توسط اندی یانگ انجام شده است.

انیمیشن بتمن کوچولو مبارک براساس شخصیت‌های دی‌سی کامیکس ساخته شده است، همچنین یک مجموعه تلویزیونی با عنوان Bat-Family براساس این انیمیشن در دست ساخت می‌باشد.


                        برای دانلود انیمیشن Merry Little Batman 2023 به این لینک مراجعه کنید



پیشنهاد فیلم آخر هفته (257)

در ادامه خوشحال می‌شویم از نظرات شما در رابطه با پیشنهاد فیلم آخر هفته (257) مطلع شویم؛ همچنین شما نیز می‌توانید فیلم های محبوب خود را مطرح کنید. شاد باشید.

فیلم های مجموعه پیشنهاد فیلم آخر هفته