دسته بندی ها

7 دسامبر 2023

با دویست و پنجاه و چهارمین قسمت از مجموعه پیشنهاد فیلم آخر هفته (254) DLfars برای آخر هفته، همراه شما عزیزان هستیم. در این عنوان ، هر هفته به معرفی چند فیلم برتر که حتما باید دیده شوند، از نگاه DLfars می‌پردازیم و آن‌ها را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم. ممکن است شما نیز برخی از این فیلم ها را دیده باشید و یا حتی اسم بعضی از آن‌ها را نشنیده باشید! در هر صورت تمامی فیلم هایی که معرفی می‌شوند، از نگاه DLfars، عناوین فوق العاده جذابی هستند. در ادامه به معرفی چند فیلم پیشنهادی DLfars برای آخر هفته شما می‌پردازیم، همراه ما باشید.


پیشنهاد فیلم آخر هفته


فیلم 2022 Killers of the Flower Moon

خلاصه داستان فیلم 2022 Killers of the Flower Moon: داستان این فیلم که پس از کشف نفت در زمین‌های یک قبیله بومی آمریکایی در اوکلاهاما به نام اوسیج‌ رخ میدهد درباره اعضای این قیبله میباشد که به طرز وحشتناکی به قتل می‌رسند. پس از این حوادث ناگوار، ماموران اف‌بی‌آی FBI تصمیم می‌گیرند تحقیقات خود را برای کشف حقیقت آغاز کنند و…


01


درباره فیلم 2022 Killers of the Flower Moon

فیلم سینمایی قاتلان ماه کامل، یک فیلم جنایی، درام، رازآلود، تاریخی، وسترن و هیجان انگیز محصول سال 2023 کشور آمریکا به کارگردانی مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) میباشد که توسط سه کمپانی‌ Appian Way و Apple Studios و +Apple TV تولید شد.

فیلمنامه این فیلم را نیز اریک راث و مارتین اسکورسیزی براساس کتابی به همین نام نوشته دیوید گرن، به نگارش درآورده و ستارگانی همچون لئوناردو دی‌کاپریو، رابرت دنیرو، جسی پلمونس، لیلی گلداستون، تانتو کاردینال، کارا جید مایرز، جنی کالینز، جیلیان دیون، ویلیام بلو، لوئیس کانسلمی، جیسون ایزبل، استورجیل سیمپسون، تاتانکا مینز، مایکل ابوت جونیور، پت هیلی، اسکات شپرد، گری باسارابا، استیو ایستین، بری کوربین، برندن فریزر، جان لیسگو و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم قاتلان ماه کامل که براساس حوادثی واقعی و با بودجه 200 میلیون دلاری ساخته شده است، اولین بار در تاریخ 20 می سال 2023 میلادی در جشنواره بین‌المللی فیلم کن Cannes Film Festival در کشور فرانسه به نمایش درآمد سپس در 6 اکتبر سال 2023 میلادی توسط کمپانی‌ Paramount Pictures در سینماهای منتخب کشور آمریکا اکران شد؛ این فیلم در نهایت توسط سرویس ویدئویی اپل تی‌وی پلاس +Apple TV در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، اسپانیا، چین، کره جنوبی، سوئد، هلند، دانمارک، فنلاند، بلژیک، تایوان، تایلند، مکزیک، روسیه، آفریقای جنوبی و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر شد.

تهیه‌کنندگی فیلم قاتلان ماه کامل را جان اتوود، ماریان باور، جاستین کونته، لئوناردو دی‌کاپریو، لیزا فریشت، دن فریدکین، نیلز جول، شی کامر، دنیل لوپی، مارتین اسکورسیزی، آدام سامنر، بردلی توماس و ریک یورن به صورت مشترک برعهده داشته، تدوین و ویرایش آن کاری از تلما شون میکر می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط رودریگو پریتو انجام شده است؛ این فیلم پس از حضور در جشنواره بین‌المللی Hollywood Critics Association Midseason Awards موفق شد نامزد دریافت جایزه HCA Award برای مورد انتظارترین فیلم شود.

قاتلان ماه کامل افتتاحیه جهانی خود را در هفتاد و ششمین جشنواره فیلم کن در می 2023 انجام داد؛ این فیلم سپس در 6 اکتبر 2023 در سینماهای منتخب اکران محدودی داشت و به‌ وسیله پارامونت پیکچرز در 20 اکتبر اکران گسترده خود را در ایالات متحده آغاز کرد.

فیلم قاتلان ماه کامل به قتل‌های اکلاهما در دهه 1920، به دنبال کشف نفت در زمین‌های قبیله سرخ‌پوست اوسیج‌ می‌پردازد. این فیلم هفتمین همکاری میان اسکورسیزی و دی‌کاپریو و نیز دهمین همکاری میان اسکورسیزی و رابرت دنیرو محسوب می‌شود.

استاد مسلم ژانر تریلر تبهکاری بار دیگر به سینما بازگشته است؛ مارتین اسکورسیزی کارگردان نامدار آمریکایی که اکنون در هشتاد سالگی خود به سر می‌برد، بعد از گذشت چهار سال و آخرین ساخته‌ خود مرد ایرلندی The Irishman 2019، با فیلم قاتلان ماه کامل قدم به جشنواره فیلم کن گذاشته است.

اسکورسیزی به مانند سایر جوایز مهم سینمایی، در جشنواره‌ کن نیز درخشیده است و سابقه‌ دریافت نخل طلا برای فیلم راننده تاکسی و جایزه‌ بهترین کارگردانی برای فیلم پس از ساعات اداری را در کارنامه‌ خود دارد اما جدیدترین فیلم او امسال در خارج از بخش رقابتی به نمایش درآمد؛ هر چند که به رغم عدم حضور این فیلم در بخش رقابتی برای کسب نخل طلا، همه‌ نگاه‌ها به فرش قرمز و روز اکران این فیلم دوخته شده بود.

چرا که این فیلم که با سرمایه‌گذاری اپل ساخته شده است، دو بازیگر توانمند و محبوب اسکورسیزی یعنی لئوناردو دی‌کاپریو و رابرت دنیرو را در یک قاب قرار داده است و حاضران پس از تماشای این فیلم 3 ساعت و 26 دقیقه‌ای، ده دقیقه ایستاده آن را تشویق کردند.


                          برای دانلود فیلم 2022 Killers of the Flower Moon به این لینک مراجعه کنید



فیلم Brave Citizen 2023

خلاصه داستان فیلم Brave Citizen 2023داستان این فیلم درباره یک زن میباشد که قهرمان سابق بوکس میباشد و اکنون به عنوان معلم جایگزین و موقتی دبیرستان کار می کند. او پس از مشاهده خشونت های غیرقابل تحمل، تصمیم می گیرد عدالت را با مشت های خود اجرا کند.


02


درباره فیلم Brave Citizen 2023

فیلم سینمایی شهروند شجاع محصول کشور کره جنوبی و در ژانر اکشن, کمدی، درام می‌باشد و به کارگردانی Park Jin-Pyo در سال 2023 ساخته شده است. در فیلم شهروند شجاع بازیگرانی چون Shin Hye-sun , Cha Cheong-hwa , Park Hyuk-kwon، و… به ایفای نقش پرداخته اند.


               برای دانلود فیلم Brave Citizen 2023 به این لینک مراجعه کنید



فیلم In the Land of Saints and Sinners 2023

خلاصه داستان فیلم In the Land of Saints and Sinners 2023در سال 1974 میلادی در یک دهکده دورافتاده در ایرلند، قاتلی به نام فینبار مورفی که به تازگی بازنشسته شده، امید دارد که گذشته تاریک خود را پشت سر بگذارد. اما او به زودی درگیر یک بازی مرگبار با سه تروریست انتقام‌جو می‌شود و…


03


درباره فیلم In the Land of Saints and Sinners 2023

فیلم در سرزمین مقدسین و گناهکاران، یک فیلم اکشن، جنایی، درام و هیجان‌انگیز محصول سال 2023 کشور ایرلند به کارگردانی رابرت لورنتس (Robert Lorenz) میباشد که توسط سه کمپانی‌ Facing East Entertainment و Jumpy Cow Pictures و London Town Films تولید شده است.

فیلمنامه این فیلم را نیز مارک مایکل مک نالی و تری لون به صورت مشترک، به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون لیام نیسون، کیران هایندز، کری کندن، جک گلیسون، دزموند ایستوود، کانر مک نیل، سیموس اوهارا، برنادت کارتی، مانوس برنان، نیام کیوزاک، میشل گلیسون، تیم لندر، مارک اوریگان، کولم مینی، آن بروگان، کانر همیل، سارا گرین، ولنتاین اولوکوگا، لورا هیوز، جو گالاگر، مارک کانولی، جیمز سادات و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم در سرزمین مقدسین و گناهکاران اولین بار در تاریخ 6 سپتامبر سال 2023 میلادی در جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز Venice Film Festival در کشور ایتالیا به نمایش درآمد و پس از حضور در چندین جشنواره بین‌المللی دیگر سرانجام در 28 سپتامبر سال 2023 میلادی توسط کمپانی‌ ‎Bleiberg Entertainment در سینماهای کشور دانمارک و توسط کمپانی CAA Media Finance در سینماهای کشور آمریکا اکران شد و توانست به فروش تقریبی 30 هزار دلار در گیشه دست پیدا کند.

این فیلم در نهایت توسط سرویس استریم نتفلیکس NETFLIX در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، سوئد، فنلاند، دانمارک، تایوان، تونس، لوکزامبورگ، آفریقای جنوبی و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.

فیلم در سرزمین مقدسین و گناهکاران پس از حضور در جشنواره‌‌ بین‌المللی Venice Film Festival موفق شد نامزد دریافت جایزه بهترین کارگردانی شود؛ تهیه‌کنندگی فیلم در سرزمین مقدسین و گناهکاران را مارکوس بارمتلر، نیکلاس سی. بنت، آریل بلیبرگ، ایهود بلیبرگ، اشلی تی چائو و دیوید کلایکنز به صورت مشترک برعهده داشته، تدوین و ویرایش آن کاری از جرمیا اودریسکول می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط تام استرن انجام شده است.

فیلم در سرزمین مقدسین و گناهکاران دومین همکاری لیام نیسون با کارگردان رابرت لورنتس پس از فیلم تیرانداز The Marksman محصول سال 2021 میلادی، محسوب می‌شود.


                          برای دانلود فیلم In the Land of Saints and Sinners 2023 به این لینک مراجعه کنید



فیلم Dumb Money 2023

خلاصه داستان فیلم Dumb Money 2023 داستان این فیلم که براساس داستانی واقعی روایت شده است، درباره گروهی از افراد عادی میباشد که با تبدیل یک فروشگاه بازی‌های ویدیویی به موفق‌ترین کمپانی جهان، همه چیز را در سرمایه‌گذاری‌های وال استریت تغییر داده و ثروتمند شدند…


04


درباره فیلم Dumb Money 2023

فیلم سرمایه گذاری خرد، یک فیلم بیوگرافی، درام و کمدی محصول سال 2023 کشور آمریکا به کارگردانی کریگ گیلسپی (Craig Gillespie) میباشد که توسط سه کمپانی Black Bear Pictures و Columbia Pictures و Ryder Picture Company تولید شده است.

فیلمنامه این فیلم را نیز لورن شوکر بلوم و ربکا آنجلو به صورت مشترک، به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون پل دینو، پیت دیویدسون، وینسنت دن آفریو، آمریکای فررا، نیک آفرمن، آنتونی راموس، سباستین استن، شیلین وودلی، ست روگن، تالیا رایدر، کیت برتون و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم سرمایه گذاری خرد که براساس داستانی واقعی و با بودجه 30 میلیون دلار ساخته شده است، اولین بار در تاریخ 8 سپتامبر سال 2023 میلادی در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو Toronto International Film Festival در کشور کانادا به نمایش درآمد و پس از حضور در چندین جشنواره بین‌المللی دیگر سرانجام در 15 سپتامبر همان سال توسط کمپانی Columbia Pictures در سینماهای کشور آمریکا و توسط کمپانی Elevation Pictures در سینماهای کشور کانادا اکران شد و توانست به فروش تقریبی 17.3 میلیون دلار در گیشه دست پیدا کند.

این فیلم در نهایت در 7 نوامبر سال 2023 میلادی توسط سرویس استریم آمازون پرایم Amazon Prime Video در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، فنلاند، تایوان، ژاپن، چین، کره جنوبی، تایلند، روسیه، سوئد، هلند، مکزیک، اسپانیا، دانمارک، بلژیک، آرژانتین، آفریقای جنوبی و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.

تهیه‌کنندگی فیلم سرمایه گذاری خرد را ربکا آنجلو، لورن شوکر بلوم، لورن براک، کریستوفر کازانووا، جان فریدبرگ، کریگ گیلسپی، مایکل هایملر، جانی هالند، بن مزریچ و جانی پریسو به صورت مشترک برعهده داشته، تدوین و ویرایش آن کاری از کرک باکستر می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط نیکلاس کاراکاتسانیس انجام شده است.

فیلم سرمایه گذاری خرد براساس کتابی به نام The Antisocial Network نوشته بن مزریچ در سال 2021 میلادی، ساخته شده است.


                        برای دانلود فیلم Dumb Money 2023 به این لینک مراجعه کنید



پیشنهاد فیلم آخر هفته (254)

در ادامه خوشحال می‌شویم از نظرات شما در رابطه با پیشنهاد فیلم آخر هفته (254) مطلع شویم؛ همچنین شما نیز می‌توانید فیلم های محبوب خود را مطرح کنید. شاد باشید.

فیلم های مجموعه پیشنهاد فیلم آخر هفته