دسته بندی ها

2 نوامبر 2023

با دویست و چهل و نهمین قسمت از مجموعه پیشنهاد فیلم آخر هفته (249) DLfars برای آخر هفته، همراه شما عزیزان هستیم. در این عنوان ، هر هفته به معرفی چند فیلم برتر که حتما باید دیده شوند، از نگاه DLfars می‌پردازیم و آن‌ها را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم. ممکن است شما نیز برخی از این فیلم ها را دیده باشید و یا حتی اسم بعضی از آن‌ها را نشنیده باشید! در هر صورت تمامی فیلم هایی که معرفی می‌شوند، از نگاه DLfars، عناوین فوق العاده جذابی هستند. در ادامه به معرفی چند فیلم پیشنهادی DLfars برای آخر هفته شما می‌پردازیم، همراه ما باشید.


پیشنهاد فیلم آخر هفته


خلاصه داستان : داستان این فیلم که براساس ماجرایی واقعی روایت شده، درباره مادری تنها به نام لیزا میباشد که وقتی شغل خود را از دست می‌دهد برای تامین مخارج دخترش، درگیر یک طرح پرسود اما خطرناک فروش دارو می‌شود و…


01


درباره

فیلم سینمایی سوداگران درد، یک فیلم جنایی و درام محصول سال 2023 کشورهای آمریکا و انگلستان به کارگردانی دیوید ییتس (David Yates) میباشد که توسط دو کمپانی‌ Grey Matter Productions و Wychwood Media تولید شده است.

فیلمنامه این فیلم را نیز ولز تاور به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون امیلی بلانت، کریس ایوانز، اندی گارسیا، کاترین اوهارا، جی دپلاس، برایان دارسی جیمز، کلویی کلمن، اوبری دالر و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم سوداگران درد که براساس داستانی واقعی و با بودجه 50 میلیون دلار ساخته شده است، اولین بار در تاریخ 11 سپتامبر سال 2023 میلادی در جشنواره بین‎المللی فیلم تورنتو Toronto International Film Festival در کشور کانادا به نمایش درآمد سپس در 20 اکتبر همان سال در سینماهای منتخب آمریکا، کانادا و انگلستان اکران شد.

این فیلم در نهایت در 27 اکتبر سال 2023 میلادی توسط سرویس استریم نتفلیکس NETFLIX در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، اسپانیا، چین، کره جنوبی، هلند، دانمارک، فنلاند، بلژیک، تایوان، تایلند، مکزیک، سوئد، آفریقای جنوبی و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.

تهیه‌کنندگی فیلم سوداگران درد را امیلی بلانت، بن اورارد، لوید اورارد، هانا گودیر، لارنس گری، لارنس کائو، کلیف لنینگ، سایرس مجیبی، مارک موران، مایکل سولینجر، لوئیس تیلور، پاتریک وید، ایوان والکات ییتس و دیوید ییتس به صورت مشترک برعهده داشته، تدوین و ویرایش آن کاری از مارک دی می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط جورج ریچموند انجام شده است.

فیلم سوداگران درد براساس کتابی به همین نام نوشته ایوان هیوز در سال 2022 میلادی، ساخته شده است؛ چنانچه به فیلم‌های جنایی علاقه دارید.


                           برای دانلود فیلم Pain Hustlers 2023 به این لینک مراجعه کنید



خلاصه داستان :داستان این فیلم درباره دو فضانورد به نام‌های آدام و جین میباشد که از سوی ناسا برای انجام یک ماموریت به فضا فرستاده می‌شوند، ولی وقتیکه عملیات دچار اختلال و فضاپیمای آن‌ها از کار می‌افتد، آن‌ها جایی میان مشتری و زحل سرگردان می‌شوند. در این میان زمانی که آدام و جین مطمئن می‌شوند کسی برای نجاتشان نمی‌آید، تصمیم می‌گیرند برای سپری کردن روزهای خود برنامه‌ریزی کنند اما آن‌ها به زودی عاشق یکدیگر شده و از زندگی خود در انزوا راضی می‌شوند، تا اینکه ناگهان متوجه می‌شوند باید به زمین بازگردنند و…


02


درباره

فیلم سینمایی اگر آخرین نفر بودی، یک فیلم کمدی، عاشقانه و علمی تخیلی محصول سال 2023 کشور آمریکا به کارگردانی کریستین مرکادو (Kristian Mercado) میباشد که توسط سه کمپانی‌ M Depth of Field و Pinky Promise و Storm City Films تولید شد.

فیلمنامه این فیلم را نیز آنجلا بوراسا به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون آنتونی مکی، زوئی چائو، ناتالی مورالس، جف استالتز، میسی پایل، سارا ووگت، کالکا، جیسون بیل، اندرو فریر، تیلور شورته، لنگستون فیشبرن، جسامین بورگوم، برنارد هاک، آنجلیکا آگلویز، رابرت ام کاستیلو، گابریل دور، مایلز هندلر و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم اگر آخرین نفر بودی اولین بار در تاریخ 11 مارس سال 2023 میلادی در جشنواره بین‌المللی فیلم South by Southwest Film Festival در کشور آمریکا به نمایش درآمد سپس در 20 اکتبر همان سال توسط سرویس استریم پیکاک Peacock در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، اسپانیا، چین، کره جنوبی، هلند، دانمارک، فنلاند، بلژیک، تایوان، تایلند، مکزیک، سوئد، آفریقای جنوبی و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.

تهیه‌کنندگی فیلم اگر آخرین نفر بودی را دن بالگوین، آنجلا بوراسا، جسامین بورگوم، کارا دورت، ویل گرینفیلد، هریسون هافمن، جان لوین، دنیس مازل، اندرو میانو، گابریل نادیگ، ماریلا راموس-اوکوئندو، مندی رنو، بریتا رووینگز، کریس ویتز، پل ویتز و شان وودز به صورت مشترک برعهده داشته، تدوین و ویرایش آن کاری از هنری هایز می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط الکس دیزنهوف انجام شده است. موسیقی متن فیلم اگر آخرین نفر بودی اثری از کریستوفر بیر می‌باشد.


              برای دانلود فیلم If You Were the Last 2023 به این لینک مراجعه کنید



خلاصه داستان داستان این فیلم درباره ساکنان یک روستای کوچک میباشد که متوجه می‌شوند که قرار است شیطانی در میان آن‌ها متولد شود. حالا آن‌ها سعی می‌کنند جلوی این اتفاق را گرفته و شیطان را نابود کنند اما به نظر می‌رسد برای اینکار دیر شده است و…


03


درباره

فیلم وقتی شیطان در کمین است، یک فیلم ترسناک، معمایی و هیجان انگیز محصول سال 2023 کشورهای آرژانتین و آمریکا به کارگردانی دمین رونیا (Demián Rugna) میباشد که توسط سه کمپانی Aramos Cine و La Puerta Roja و Machaco Films تولید شد.

فیلمنامه این فیلم را نیز دمین رونیا به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون ازکیل رودریگز، لوییس زیمبروسکی، فردریکو لیس، دمین سولومون، سیلوینا ساباتر، امیلیو وودانوویچ، پائولا روبینشتاین، دزیره سالگیرو، ویرجینیا گاروفالو، مارسلو میچینو و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم وقتی شیطان در کمین است اولین بار در تاریخ 13 سپتامبر سال 2023 میلادی در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو Toronto International Film Festival در کشور کانادا به نمایش درآمد و پس از حضور در چندین جشنواره بین‌المللی دیگر سرانجام در 6 اکتبر سال 2023 میلادی توسط کمپانی IFC Films در سینماهای کشور آمریکا و توسط کمپانی BfParis در سینماهای کشور آرژانتین اکران شد و توانست به فروش تقریبی 527 هزار دلار در گیشه دست پیدا کند.

این فیلم در نهایت در 27 اکتبر سال 2023 میلادی توسط سرویس استریم Shudder در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، فنلاند، تایوان، ژاپن، چین، کره جنوبی، تایلند، روسیه، سوئد، هلند، مکزیک، اسپانیا، دانمارک، بلژیک، آرژانتین و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.

تهیه‌کنندگی فیلم وقتی شیطان در کمین است را فرناندو دیاز، امیلی گوتو، رکسانا راموس و ساموئل زیمرمن به صورت مشترک برعهده داشته، تدوین و ویرایش آن کاری از لیونل کورنیستین می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط ماریانو سوارز انجام شده است.

فیلم وقتی شیطان در کمین است پس از حضور در جشنواره‌‌‌های بین‌المللی Sitges Catalonian International Film Festival و Nashville Film Festival موفق شد برنده جایزه Official Fantàstic Competition برای بهترین فیلم سینمایی شده و کاندیدای جایزه بزرگ هیئت داوران Grand Jury Prize برای بهترین کارگردانی نیز شود.


                          برای دانلود فیلم When Evil Lurks 2023 به این لینک مراجعه کنید



خلاصه داستان داستان این انیمیشن درباره میکی و مینی ماوس میباشد که بعد از اینکه همه کارمندان استودیو بعد از یک روز کاری معمولی، محل کارشان را ترک می‌کنند، از عکس‌های روی دیوار بیرون آمده و تصمیم می‌گیرند تمام شخصیت‌ها را از سرتاسر استودیو برای یک عکس دسته جمعی به مناسبت صدمین سالگردشان، دور هم جمع کنند و…


04


درباره

کارتون روزی روزگاری استودیو، لایو اکشنی کوتاه، کمدی، فانتزی، موزیکال و خانوادگی به کارگردانی مشترک دن آبراهام و ترنت کوری (Ricard Cussó و Tania Vincent) محصول کشور آمریکا میباشد که در سال 2023 میلادی توسط دو کمپانی‌ Walt Disney Animation Studios و Walt Disney Pictures تولید شد.

فیلمنامه انیمیشن روزی روزگاری استودیو را نیز دن آبراهام و ترنت کوری به صورت مشترک، به نگارش درآورده‌ و در نسخه اصلی این انیمیشن هنرمندانی همچون اسکات ادسیت (بایمکس)، کریستن بل (آنا)، جودی بنسون ( آریل)، اولی کراوالیو (موانا)، آریانا دبوز (آشا)، بیل فارمر (گوفی)، سانتینو فونتانا (هانس)، جاش گاد (اولاف)، جینیفر گودوین (جودی هاپس)، جاناتان گروف (کریستوف)، جرمی آیرونز (اسکار)، برت ایوان (میکی موس)، دواین جانسون (مائوئی)، ناتان لین (تیمون)، آیدینا منزل (السا)، پیج اوهارا (بل)، کیتلین رابروک (مینی ماوس)، آنیکا نونی رز (تیانا)، آلن تودیک (کلاهدوز دیوانه) و غیره به صداپیشگی پرداخته‌اند.

همچنین انیمیشن روزی روزگاری استودیو اولین بار در تاریخ 11 ژوئن سال 2023 میلادی در جشنواره بین‌المللی Annecy International Animation Film Festival در کشور آمریکا به نمایش درآمد سپس در 15 اکتبر همان سال از شبکه‌های American Broadcasting Company (ABC) و Disney Channel در کشور آمریکا پخش شد.

این انیمیشن در نهایت در 16 اکتبر سال 2023 میلادی توسط سرویس استریم دیزنی پلاس +Disney در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، اسپانیا، فرانسه، کره جنوبی، چین، مکزیک، سوئد، هلند، ایتالیا، بلژیک، روسیه، دانمارک و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ تهیه‌کنندگی انیمیشن روزی روزگاری استودیو را استفانی هاچم، جنیفر لی، ایوت مرینو و برد سیمونسن به صورت مشترک برعهده داشته‌، موسیقی متن آن اثری از دیو متزگر می‌باشد و تدوین و ویرایش آن نیز توسط مایکل لوئیس هیل انجام شده است.

انیمیشن روزی روزگاری استودیو، به مناسبت صدمین سالگرد تاسیس کمپانی والت دیزنی تهیه شده و به‌ عنوان یک تشکر از همه مخاطبانی است که در طول صد سال گذشته با این دنیای تماشایی همراه بوده‌اند؛ این فیلم کوتاه شامل بیش از 500 شخصیت و بیش از 40 صداپیشه است؛ خلاصه داستان انیمیشن روزی روزگاری استودیو از این قرار است؛ برنی متینسون آرزو می‌کند که دیوارهای استودیو می‌توانستند صحبت کنند.

به زودی، میکی و مینی ماوس از عکس‌های روی دیوار بیرون آمده و قصد دارند شخصیت‌هایی را از سراسر استودیو برای یک عکس دسته جمعی دور هم جمع کنند؛ در این ماجرا 500 کاراکتر تمام صدسال فعالیت دیزنی حضور دارند؛ در این پروژه اریک گلدبرگ به‌ عنوان مدیر بخش انیمیشن دستی و اندرو فلیسیانو به‌ عنوان مدیر بخش انیمیشن کامپیوتری فعالیت کرده‌اند؛ گلدبرگ برای تولید این انیمیشن انیماتورهای CG را استخدام کرد که در طراحی انیمیشن‌های دستی نیز تجربه داشتند.

کارآموزانی نیز برای تهیه انیمیشن کوتاه استخدام شدند؛ شخصیت‌ها به گونه‌ای متحرک شدند که سبک هنری فیلم اصلی آن‎ها را تکرار می‌کند؛ انیماتورهای این انیمیشن مارک هن، رندی هایکاک، الکس کوپرشمیت و برت کلین هستند و از میان انیماتورهای قدیمی دیزنی، جیمز باکستر، روبن آکوینو، تونی بنکرافت، نیک رانیری و ویل فین نیز در این پروژه همکاری کرده‌اند؛ هر دو گروه انیماتورها روی شخصیت‌های کلاسیک دیزنی کار کرده‌اند.

در این میان باکستر از کارگردان‌ها درخواست کرد تا روی شخصیت‌های بامبی (1942) نیز کار کنند و جایگاهی در این انیمیشن برایش تعریف کنند چرا که در دوران پخش، طیف وسیعی از طرفداران را به سمت خود جذب کرده بود.

تقریبا 80 درصد از انیمیشن روزی روزگاری استودیو به‌ صورت دستی طراحی شده است؛ با اصرار کارگردان‌ها، انیمیشن دستی با جوهر و کاغذ کشیده شد و در نهایت به تایید گلدبرگ رسید؛ گلدبرگ صحنه‌ها را به‌ طور کامل با دست طراحی کرد، پس از آن فلیسیانو انیمیشن CG را ایجاد کرد که با حرکت شخصیت‌ها مطابقت داشته باشد.

گلدبرگ همچنین با وسواس و مهارت خودش صحنه‌ای را که میکی به عکسی از والت دیزنی نزدیک می‌شود، انیمیت می‌کند؛ زیرا به این صحنه به‌دلیل لحن احساسی آن علاقه‌مند بود.


                        برای دانلود انیمیشن Once Upon a Studio 2023 به این لینک مراجعه کنید



پیشنهاد فیلم آخر هفته (249)

در ادامه خوشحال می‌شویم از نظرات شما در رابطه با پیشنهاد فیلم آخر هفته (249) مطلع شویم؛ همچنین شما نیز می‌توانید فیلم های محبوب خود را مطرح کنید. شاد باشید.

فیلم های مجموعه پیشنهاد فیلم آخر هفته