دسته بندی ها

5 اکتبر 2023

با دویست و چهل و پنجمین قسمت از مجموعه پیشنهاد فیلم آخر هفته (245) DLfars برای آخر هفته، همراه شما عزیزان هستیم. در این عنوان ، هر هفته به معرفی چند فیلم برتر که حتما باید دیده شوند، از نگاه DLfars می‌پردازیم و آن‌ها را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم. ممکن است شما نیز برخی از این فیلم ها را دیده باشید و یا حتی اسم بعضی از آن‌ها را نشنیده باشید! در هر صورت تمامی فیلم هایی که معرفی می‌شوند، از نگاه DLfars، عناوین فوق العاده جذابی هستند. در ادامه به معرفی چند فیلم پیشنهادی DLfars برای آخر هفته شما می‌پردازیم، همراه ما باشید.


پیشنهاد فیلم آخر هفته


خلاصه داستان : داستان این فیلم درباره یک مرد ثروتمند میباشد که از پیشوای مذهبی که می‌تواند بدون استفاده از چشمانش ببیند با خبر می‌شود و سپس تصمیم می‌گیرد تا در این کار مهارت پیدا کند و در قمار تقلب کند…


01


درباره

فیلم صدای آزادی، یک فیلم بیوگرافی، تاریخی، اکشن، درام و هیجان انگیز محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی Alejandro Monteverde میباشد که توسط کمپانی‌ Santa Fe Films تولید شده است.

نویسندگی این فیلم را نیز الخاندرو مونتورده و راد بار به صورت مشترک، برعهده داشته و هنرمندانی همچون جیم کاویزل، میرا سوروینو، بیل کمپ، کرت فولر، ژوزه زونیگا، جراردو تاراسنا، اسکات هیز، ادواردو وراشتگی، گری باسارابا، مانی پرز، یسکا بوروتو، پریمن گوستاوو، سانچز پارا، خاویر گودینو، جیمز کواتروچی، آلانا د لا روسا، گوستاوو آنگاریتا جونیور، آریل سیرا، ادواردو گومز مونتورده، کریستال آپاریسیو، الخاندرو موئلا، کریس آودیسیان، جیمی نیوبال و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم صدای آزادی اولین بار در تاریخ 12 نوامبر سال 2022 میلادی در جشنواره بین‌المللی فیلم Coronado Island Film Festival در کشور آمریکا به نمایش درآمد سپس در 4 جولای سال 2023 میلادی توسط کمپانی Angel Studios در سینماهای آمریکا و انگلستان اکران شد.

این فیلم در نهایت توسط سرویس ویدئویی آمازون پرایم Amazon Prime Video در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، سوئد، فنلاند، کره جنوبی، دانمارک، تایوان، لوکزامبورگ، آفریقای جنوبی، مکزیک، تایلند و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.

تهیه‌کنندگی فیلم صدای آزادی را لوکاس بنکن، کامیلو بوئندیا، جان پل دی جوریا، پاتریسیو اسلیم دومیت، جیمی هرناندز، کارلوس مارتینز، وارن اوسترگارد، لئو سورینو، تب رنه، کریستوفر تافین و ادواردو وراشتگی به صورت مشترک برعهده داشته، موسیقی متن آن اثری از خاویر ناوارته می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط گورکا گومز آندرئو انجام شده است.

فیلم صدای آزادی براساس یک داستان واقعی باورنکردنی ساخته شده است.


                           برای دانلود فیلم Sound of Freedom 2022 به این لینک مراجعه کنید



خلاصه داستان :داستان این فیلم درباره یک وبلاگ‌نویس در زمینه فناوری به نام فرانکلین فاکس میباشد که حلقه‌ای مرموز را پیدا می‌کند که امکان دستکاری در زمان را به او می‌دهد. حالا او ار این حلقه برای تغییر گذشته و گرفتن انتقام از یک شرکت داروسازی بی‌رحم که خانواده‌اش را نابود کرد، استفاده می‌کند. با این حال، اقدامات فرانکلین به زودی زنجیره وحشتناکی از رویدادها را آغاز کرده و او را به یک نبرد خطرناک برای بقا سوق می‌دهد، جایی که هر ثانیه‌اش اهمیت دارد و…


02


درباره

فیلم ۵۷ ثانیه، یک فیلم اکشن، درام، معمایی، علمی تخیلی و هیجان انگیز محصول سال 2023 کشور آمریکا به کارگردانی Rusty Cundieff میباشد که توسط سه کمپانی Ashland Hill Media Finance و Curmudgeon Films و Revelations Entertainment تولید شد.

فیلمنامه این فیلم را نیز راستی کندیف و میکون بلر براساس داستانی از ای. سی. تاب، به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون مورگان فریمن، جاش هاچرسون، گرگ ژرمن، لاوی سیمون، بیوین برو، گریف فورست، سامی روتیبی، آرون جی رم، مارکوس براون، دیوید کالاوی، لوسیوس باستون، والری لمب، کنت کینت برایان، مارکوس لایل براون، متیو جیسون کورن، مارک جیکوبسون، مری درو آرنس، توماس پی ویتال، دیکسون اوباهور، جنیفر دنت و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم 57 ثانیه اولین بار در تاریخ 29 سپتامبر سال 2023 میلادی توسط کمپانی‌های CAA Media Finance و The Avenue Entertainment در سینماهای کشور آمریکا و توسط کمپانی VVS Films در سینماهای کشور کانادا اکران شد سپس توسط کمپانی Highland Film Group (HFG) در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، فنلاند، تایوان، ژاپن، چین، کره جنوبی، تایلند، روسیه، سوئد، هلند، مکزیک، اسپانیا، دانمارک، ایرلند، آفریقای جنوبی و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.

تهیه‌کنندگی فیلم 57 ثانیه را جولی بوردلون، جاناتان براس، فورد کوربت، جاتین دسایی، گرگ فریدمن، آنجلا مردیت فورست، گریف فورست، لاندون گورمن، جاشوا هریس، جو جنکس، پتر جاکل و ناتان کلینگهر به صورت مشترک برعهده داشته، موسیقی متن آن اثری از ناتان فورست می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط اندرو استراهورن انجام شده است.


              برای دانلود فیلم 57 Seconds 2023 به این لینک مراجعه کنید



خلاصه داستان داستان این فیلم درباره مادری تنها به نام گبی میباشد که به همراه پسر 9 ساله خود برای یک شروع یک زندگی تازه به یک عمارت ارزان‌ قیمت عجیب در نیواورلئان نقل مکان می‌کنند. اما وقتیکه گبی متوجه می‌شود این عمارت توسط ارواح تسخیر شده، مجبور می‌شود برای رفع این مشکل از یک راهنمای تور، یک روانشناس، یک کشیش و یک مورخ کمک بگیرد و…


03


درباره

فیلم عمارت متروکه، یک فیلم فانتزی، ترسناک، کمدی، خانوادگی، معمایی و درام محصول سال 2023 کشور آمریکا به کارگردانی Justin Simien میباشد که توسط سه کمپانی‌ Walt Disney Productions و Rideback و Walt Disney Pictures تولید و منتشر شده است.

فیلمنامه این فیلم را نیز کتی دیپولد به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون رزاریو داوسون، کیت استنفیلد، اوون ویلسون، تیفانی هدیش، دنی دویتو، جرد لتو، جیمی لی کرتیس، چیس دیلون، وینونا رایدر، دن لوی، حسن منهاج و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم عمارت متروکه که با بودجه 157 میلیون دلاری ساخته شده است، اولین بار در تاریخ 28 جولای سال 2023 میلادی توسط کمپانی Walt Disney Studios Motion Pictures در سینماهای کشور آمریکا اکران خواهد شد سپس توسط سرویس استریم دیزنی پلاس +Disney در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، فنلاند، تایوان، ژاپن، چین، کره جنوبی، تایلند، روسیه، سوئد، هلند و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر می‌گردد.

تهیه‌کنندگی فیلم عمارت متروکه را گیرمو دل تورو، جاناتان ایریش، دن لین، نیک رینولدز، جارین راسیتر و بریگام تیلور به صورت مشترک برعهده داشته، موسیقی متن آن اثری از کریس باورز می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط جفری والدرون انجام شده است.

این فیلم که توسط والت دیزنی پیکچرز تولید شده‌ است، پس از فیلم The Haunted Mansion محصول سال 2003 میلادی، دومین اقتباس سینمایی از عمارت تسخیر شده دیزنی‌لند، محسوب می‌شود؛ ساخت این فیلم برای اولین بار در جولای سال 2010 اعلام شد، زمانی که گیرمو دل تورو برای نوشتن و کارگردانی یک فیلم جدید براساس عمارت تسخیر شده دیزنی لند برای والت دیزنی پیکچرز استخدام شد.

این پروژه در مراحل مختلف توسعه باقی ماند، تا اینکه رایان گاسلینگ در آوریل 2015 وارد مذاکره برای بازیگری شد. در آگوست 2020، پس از اینکه تصمیم گرفته شد فیلمنامه دل تورو ممکن است برای مخاطبان خانوادگی خیلی ترسناک باشد، اعلام شد که کتی دیپولد برای نوشتن فیلمنامه جدیدی برای این فیلم قرارداد امضا کرده‌ است.

دن لین و جاناتان ایریش به عنوان تهیه‌کننده استخدام شدند. تا آوریل 2021، جاستین سیمین وارد مذاکرات اولیه برای کارگردانی فیلم شد و تا جولای 2021 رسما به عنوان کارگردان تأیید گردید؛ تصویربرداری اصلی فیلم از اواسط اکتبر 2021 تا اواخر فوریه 2022 در نیواورلئان، لوئیزیانا و آتلانتا انجام شد.

در 14 جولای 2022، تیفانی هدیش، بازیگر این فیلم، پس از دستگیری به اتهام رانندگی تحت تأثیر دارو در حالی که فیلمبرداری این فیلم هنوز در جورجیا جریان داشت، با مشکل قانونی مواجه شد.


                          برای دانلود فیلم Haunted Mansion 2023 به این لینک مراجعه کنید



خلاصه داستان : داستان این فیلم که در سال 1956 میلادی رخ میدهد و چهار سال پس از وقایع کلیسای سنت کارتا در فرانسه میباشد درباره یک کشیش است که کشته می‌شود و به نظر می‌رسد موجودیتی شیطانی در حال گسترش است. حال خواهر آیرین بار دیگر باز می‌گردد و با نیروی شیطانی والاک، راهبه، روبرو شود و…


04


درباره

فیلم راهبه ۲، یک فیلم ترسناک، رازآلود و هیجان انگیز محصول سال 2023 کشورهای آمریکا و انگلستان به کارگردانی Michael Chaves میباشد که توسط سه کمپانی Atomic Monster و New Line Cinema و The Safran Company تولید شده است.

فیلمنامه این فیلم را نیز آکیلا کوپر، ایان گلدبرگ و ریچارد ناینگ به صورت مشترک، به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون استورم رید، تایسا فارمیگا، آنا پاپپلول، کیتلین رز داونی، بونی آرونز، جوناس بلوکت و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم راهبه 2 اولین بار در تاریخ 8 سپتامبر سال 2023 میلادی توسط کمپانی Warner Bros در سینماهای آمریکا و انگلستان اکران شد سپس در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، فنلاند، تایوان، ژاپن، چین، کره جنوبی، تایلند، روسیه، سوئد، هلند، مکزیک، اسپانیا، دانمارک، ایرلند، آفریقای جنوبی و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.

تهیه‌کنندگی فیلم راهبه 2 را ریچارد برنر، مایکل کلیر، گری دابرمن، دیو نویستادتر، ویکتوریا پالمری، پیتر سفرن، جادسون اسکات و جیمز وان به صورت مشترک برعهده داشته، تدوین و ویرایش آن کاری از گریگوری پلاتکین می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط تریستان نایبی انجام شده است.

فیلم راهبه 2 به عنوان دنباله فیلم راهبه The Nun 2018 و همچنین نهمین قسمت در فرانچایز دنیای سینمایی احضار عمل می‌کند؛ مایکل چاوز که پیش از این فیلم احضار 3 یا همان احضار: شیطان مرا وادار به انجام این کار کرد The Conjuring: The Devil Made Me Do It را ساخته، برای کارگردانی فیلم راهبه 2 انتخاب شده و آکیلا کوپر نیز به عنوان نویسنده در کنار او حضور دارد.

در دنباله فیلم راهبه، تایسا فارمیگا دوباره به نقش خواهر آیرین بازگشته و یک بار دیگر با بونی آرونز در نقش راهبه یا همان والاک شیطان روبرو می‌شود؛ استورم رید نیز که تجربه حضور در سریال‌های The Last of Us و Euphoria را داشته، به جمع بازیگران راهبه 2 در فرانچایز Conjuring اضافه شده است؛ فیلم راهبه 2 قرار است دنیای کانجورینگ را گسترش دهد و این دنباله بسیار بزرگتر از نسخه قبلی خود می‌باشد.


                        برای دانلود فیلم The Nun 2 2023 به این لینک مراجعه کنید



پیشنهاد فیلم آخر هفته (245)

در ادامه خوشحال می‌شویم از نظرات شما در رابطه با پیشنهاد فیلم آخر هفته (245) مطلع شویم؛ همچنین شما نیز می‌توانید فیلم های محبوب خود را مطرح کنید. شاد باشید.

فیلم های مجموعه پیشنهاد فیلم آخر هفته